جمعه, می 3, 2024
Xbox

به لطف Prime Day تخفیف زیادی برای یکی از بهترین هارد دیسک های NAS دریافت کنید

آمازون یک پیشنهاد ویژه برای هارد داخلی وسترن دیجیتال WD Red Plus NAS 8TB ارائه می دهد. این هارد داخلی مقاوم وسترن دیجیتال می تواند تا 8 ترابایت داده را ذخیره کند.

قیمت بدون معامله 151 دلار است، اما به لطف Prime Day، می توانید این هارد دیسک را با قیمت 122.99 دلار خریداری کنید که پس انداز خوبی است. و از آنجایی که برای راه اندازی RAID به حداقل دو مورد نیاز دارید، می توانید بیش از 60 دلار در 8 ترابایت برای NAS خود صرفه جویی کنید. این به راحتی یکی از بهترین معاملات NAS در روز پرایم است.

وسترن دیجیتال به ارائه بهترین دستگاه های ذخیره سازی داده در بازار افتخار می کند و هارد داخلی وسترن دیجیتال WD Red Plus NAS 8TB یکی از بهترین محصولات آنهاست. علاوه بر ظرفیت ذخیره سازی 8 ترابایتی، از نرخ بار کاری تا 180 ترابایت در سال پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد فایل ها را سریعتر انتقال و باز کنید.

این دستگاه با سیستم‌های NAS سازگار است، دارای کنترل‌های بازیابی خطای RAID برای کاهش خطر خرابی سیستم است، برای کار در محیط‌های کاری 7×24 طراحی شده است، در برابر نویز و لرزش محافظت می‌شود، و دارای فناوری Dual Plane Balance Control برای بهبود عملکرد و قابلیت اطمینان درایو است.

چرا ما این پیشنهاد را دوست داریم

هارد داخلی WD Red Plus NAS 8TB وسترن دیجیتال دارای ویژگی های مثبت بسیاری است و بنابراین قیمتی را دریافت می کند که کار سخت و ویژگی های موجود را توجیه می کند.

اگر آن را با قیمت تمام شده بخرید، ارزش پول خود را خواهید گرفت. با این حال، با این معامله Prime Day، می توانید این هارد دیسک را با قیمت 122.99 دلار بخرید، که با توجه به فناوری گران قیمت آن، عملاً یک سرقت است.

بنابراین اگر به دنبال هارد دیسکی هستید که با برخی از بهترین هارد دیسک‌های داخلی برای رایانه شخصی خود رقابت کند، از این معامله پرایم روز آمازون تا زمانی که هنوز معتبر است استفاده کنید و یک هارد دیسک داخلی NAS 8 ترابایتی Digital WD Red Plus بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *