جمعه, می 3, 2024
PC

اکشن آرکید فوق العاده احمقانه Bore Blasters در نهایت قدرت استخراج کوتوله ها و هلیکوپترها را با هم ترکیب می کند.

آیا می دانید کجا معمولاً هلیکوپتر را نمی بینید؟ زیرزمینی نمی دانم چرا اینطور است، اما مته بلستر اینجاست تا روند را کاهش دهد.

به عنوان یک کوتوله فضایی (آجر و ملات!)، وظیفه شما در این تیرانداز سرکش آرکید، پیشبرد یک تکنیک جدید استخراج معدن است: تیراندازی طلا و جواهرات از زمین با سفینه خود. جمع آوری چیزهای براق به اندازه کافی، ارتقاهای موقتی را برای سرعت بخشیدن به حفاری های گیج کننده در اختیار شما قرار می دهد – از افزایش نرخ آتش و آسیب گرفته تا محورهای چرخشی که دور شما می چرخند تا مته هایی که برای حفاری به طور دوره ای از هلیکوپتر به شفت های زیر شما می افتند. همانطور که به ته معدن می روید، با یک صندوق گنج بزرگ به شکل خنده دار پاداش می گیرید که آیتم های جدیدی را برای غواصی های آینده باز می کند.

(اعتبار تصویر: 8BitSkull)

این همه به طرز شگفت انگیزی راضی کننده است. وقتی که آنها را با تگرگ گلوله باران می کنید، بلوک های زمین در انفجارهای کوچکی از پیکسل ها متلاشی می شوند، به نظر می رسد چیزی همیشه در حال انفجار است، و یک نشانگر سوخت که همیشه در حال کاهش است به بازی سرعت فوق العاده ای می دهد. ویژگی مورد علاقه من، توانایی ویژه هلیکوپتر شماست – وقتی فعال می شود، شما را برای مدت کوتاهی سریع و شکست ناپذیر می کند و به شما این امکان را می دهد که به راحتی بلوک هایی را که برخورد با آنها معمولاً کشنده است، شخم بزنید. یک تایمر سخاوتمندانه خنک‌دانی تضمین می‌کند که این فقط یک انفجار گاه‌به‌گاه اندورفین نیست، بلکه بخشی منظم از استراتژی شما است و به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت رگه‌های بزرگ طلا را جمع‌آوری کنید یا پس از کندن زمین نرم اطراف آن‌ها، موانعی را که به سختی استخراج نمی‌شوند، بشکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *