یکشنبه, می 5, 2024
برترین

تریلر One Piece نتفلیکس راهی گرند لاین شد

درست در زمان One Piece Day، تریلر جدیدی از سریال لایو اکشن آینده نتفلیکس One Piece منتشر شد. مانند مواد منبع مانگا و انیمه، این نگاه جدید به سریال با یکی از نمادین ترین لحظات از مجموعه طولانی مدت آغاز می شود، زیرا شاه دزدان دریایی افسانه ای گل دی. راجر را دنبال می کند که مدت کوتاهی قبل از اعدامش توسط دولت جهانی، عصر طلایی جدیدی از دزدی دریایی را آغاز می کند.

علاوه بر این، تریلر چند چهره دیگر را نیز نشان می‌دهد که خدمه دزدان دریایی کلاه حصیری را آزار می‌دهند، بنابراین در این تیزر، کاربر Devil Fruit، Buggy the Clown و ماهی‌گیر Arlong ظاهراً Monkey D. Luffy، Roronoa Zoro، Nami، Usopp و Sanji را تهدید می‌کنند. در نامه ای که توسط خالق One Piece Eiichiro Oda نوشته شد، مانگاکای افسانه ای اشاره کرد که “هیچ سازشی” در سریال وجود نداشته است و ورودی خلاقانه او به تعیین جهت این پست کمک کرده است، حتی منجر به چندین فیلمبرداری مجدد که با دیدگاه او و تیم سازنده مطابقت دارد.

اودا می‌نویسد: «پشت آن چیزهای زیادی وجود داشت – تمام تلاش بازیگران، ساختمان جهان و لباس‌ها، نحوه ارائه چیزها به گونه‌ای که فقط اکشن زنده می‌توانست انجام دهد، دیالوگ‌ها – و کل روند، با تعداد زیادی از مردم که سرشان را روی هم گذاشته بودند، خودش یک جشن بود.

با بازی Inaki Godoy در نقش Monkey D. Luffy، Mackenyu در نقش Roronoa Zoro، Emily Rudd در نقش Nami، Jacob Romero Gibson در نقش Usopp و Taz Skylar در نقش Sanji، One Piece در نتفلیکس 31 آگوست عرضه می شود. سایر بازیگران عبارتند از: وینسنت ریگان، ایلیا ایزورلیس پائولینو، مورگان دیویس، آیدان اسکات، لنگلی کرکوود، جف وارد، سلست لوتس، الکساندر مانیاتیس، مک کینلی بلچر سوم، کریگ فربراس، استیون وارد و چیوما اومئالا.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *