شنبه, می 4, 2024
برترین

گسترش Final Fantasy 16 به معنای افزایش سطح دشواری و روشن شدن سؤالات باز بود.

در حالی که Final Fantasy XVI ممکن است با یک یادداشت نسبتاً قطعی به پایان رسیده باشد، عرضه DLC بسیار بیشتر از دنیای Valisthea خود را بررسی می کند. داستان اصلی به چند چیز اشاره می‌کرد که در تیتراژ پایانی به آن‌ها اشاره نشده بود، بنابراین امکان محتوای اضافی کاملاً واضح بود. با اولین نسخه از دو الحاقیه DLC، Echoes of the Fallen، که در دسامبر 2023 منتشر شد، آنهایی که مشتاق بودند دوباره به نقش کلایو قهرمان بازی بروند و نبردهای شیک اکشن-RPG را تجربه کنند، چیزی برای جویدن داشتند. اما این DLC آینده، The Rising Tide است که بسته را کامل می کند و به شما این امکان را می دهد که از Leviathan به عنوان یک نیروی Eikon استفاده کنید و به سوالات بیشتری که توسط بازی پایه مطرح می شود پاسخ دهید. پس از بازی در Echoes of the Fallen، من این فرصت را داشتم که با کارگردان DLC FFXVI، Takeo Kujiraoka درباره توسعه محتوای پس از بازی و معنای آن برای آینده این ورودی خاص در فرنچایز داستانی صحبت کنم.

اولین چیزی که مورد توجه قرار گرفت نحوه در نظر گرفتن بازخورد بازیکنان در مدت کوتاهی پس از انتشار بازی بود. ما عمداً تعادل رزمی را نسبت به بازی اصلی تغییر دادیم. به ویژه، ما قدرت کلی دشمنان را در DLC افزایش داده‌ایم.» Kujiraoka توضیح داد. این به وضوح در باس فایت علیه امگا مشهود بود، که برای طرفداران فاینال فانتزی (مخصوصاً طرفداران MMORPG) لذت بخش بود، اما چالش شگفت انگیزی را نیز به همراه داشت که برای غلبه بر آن چندین بار تلاش کردم. این سخت تر از هر رئیس دیگری بود که در داستان اصلی با آن روبرو می شد و بسیاری از مکانیک های پیچیده را به کار می برد که مرا به یاد باس های حمله Final Fantasy XIV می انداخت و سیستم مبارزه را به شکوه سابق خود باز می گرداند.

Läuft gerade: FINAL FANTASY XVI | DLC-Trailer

Kujiraoka sagte, dass das Team auf die Community beim Spielen von FFXVI geachtet habe: „Das liegt zum Teil daran, dass wir die Stärke des Gegners im Hauptspiel etwas niedrig eingestellt hatten, um sicherzustellen, dass so viele Spieler wie möglich das Ende erreichen konnten.“ . Aber aufgrund der Reaktionen und Streams der Spieler schien es mir, dass wir die Stärke des Gegners vielleicht etwas steigern könnten.“ Er erwähnte auch, dass die Spieler erfahren sein werden, da beide DLCs kurz vor dem letzten Akt des Basisspiels erscheinen – obwohl ich zugeben muss, dass es eine Weile gedauert hat, bis der Rost von der Rückkehr zum Spiel nach Monaten abgeschüttelt wurde.

Als langjähriger FFXIV-Spieler, der an Savage-Raids teilnimmt, war es nicht nur der Schwierigkeitsgrad, der einen Eindruck hinterließ, sondern auch, wie vertraut sich der Prozess anfühlte, zu lernen, wie man den Boss besiegt. Es gibt eine gewisse Ähnlichkeit mit den Omega-Bosskämpfen im MMORPG, die in der FFXVI-Version zum Einsatz kamen. Daher musste ich nach der möglichen gegenseitigen Befruchtung fragen, wenn man bedenkt, dass es sich um die Creative Business Unit III von Square Enix handelt, die beide Spiele entwickelt hat.

„Vielleicht greifen wir auf frühere Teile der Serie, einschließlich FFXIV, zurück, um uns bei der Visualisierung von Fertigkeiten oder bei der Benennung inspirieren zu lassen, aber dies sind reine Hommagen an frühere Titel und eine Anspielung auf die Fans. Trotzdem ist es überraschend, wie viele es noch gibt.“ Spieler als erwartet spüren den Einfluss von FFXIV in FFXVI“, sagte Kujiraoka. Und ich nehme an, das stimmt, wenn man bedenkt, dass das MMORPG eine Art Final Fantasy ist Freizeitpark–Die Worte von FFXIV-Regisseur und Produzent Naoki Yoshida, nicht meine. Kujiraoka fuhr fort: „In FFXIV sind alle Arten von Feinden aus der gesamten Serie enthalten, und es ist auch das erste Mal, dass viele Fertigkeiten in 3D dargestellt werden. Vielleicht bedeutet das, dass diese Auftritte in FFXIV einen besonders starken Eindruck hinterlassen? Und vielleicht auch in FFXIV.“ und FFXVI fühlen sich ähnlich an, weil sie einige gemeinsame Elemente in der Art und Weise haben, wie sie dem Verlauf der Schlachten Abwechslung verleihen und wie sie der Erzählung Bedeutung beimessen.“

FFXVI DLC-Regisseur Takeo Kujiraoka (Quelle: Square Enix)

Das ist nicht die einzige Gemeinsamkeit, die das Action-Rollenspiel mit dem MMO hat – Komponist Masayoshi Soken war mit dem Echoes of the Fallen DLC im Gepäck, in dem er das Omega-Boss-Thema „eScape“ aus FFXIV in eine chaotische, tranceartige Trommel ummixte ‘n’ Bass-Track. Kujiraoka gab einen Einblick, wie die Musik für den DLC zusammengestellt wurde, und sagte mir: „Wenn ich mit Soken spreche, erkläre ich immer die Situation, in der das Stück verwendet wird, Orte, an denen ich die Musik wechseln möchte usw. Und das alles, während ich ihm das tatsächliche Gameplay zeigte. Manchmal habe ich bestimmte Stimmungen und Genres angegeben. Aber von diesem Zeitpunkt an hatte das Kompositionsteam – allen voran Soken selbst – die absolute Freiheit, an der Musik zu arbeiten.“ Musik ist ein wesentlicher Bestandteil beim Aufbau dieser Welten, was aus den Soundtracks aller FFXIV-Erweiterungen hervorgeht. Ohne zu wissen, wohin Echoes of the Fallen führen würde, hatte ich allein aufgrund der Musik das sichere Gefühl, dass es sich um Omega drehte. Die Leitmotive der FFXIV-Version kommen im Hintergrundthema zum Vorschein, wenn Sie den Dungeon erklimmen, in dem der DLC stattfindet. Und meine Vermutungen haben sich bestätigt, also scheint es, als ob Soken maßgeblich dazu beiträgt, wie diese Geschichten rüberkommen.

Kujiraoka sagte: „Es gab Zeiten, in denen Soken vielleicht entschieden hätte, dass es am besten wäre, ein weiteres Stück zu haben.“ [of music] بین دو قطعه درخواستی درج شود و در نهایت عناوین بیشتری نسبت به آنچه سفارش داده بودیم به دست آوریم. من به او اعتماد دارم، بنابراین این تصمیم‌ها را به او واگذار کردم.» اساساً سوکن و تیم صدا فقط اجازه پخت و پز داشتند. همانطور که کوجیرائوکا تأیید کرد: “این نیز نتیجه بازتاب خود سوکن بود: ساختن بر فضای Echoes of the Fallen و ایده او از امگا.

با این حال، این همه چیز نیست. کوجیرائوکا در مورد DLC با مضمون Leviathan به من گفت: “ما همچنین موسیقی The Rising Tide را دریافت کردیم و هر قطعه فوق العاده است. می‌توانید انتظار چیزهای بزرگی را داشته باشید!» شاید زمان آن رسیده است که «Through the Maelstrom» و «Blinding Indigo» را از FFXIV OST دوباره به چرخش موسیقی خود اضافه کنم.

DLC های FFXVI چه در مواد مرجع بازی های فاینال فانتزی گذشته تعبیه شده باشند، تلاش می کنند تا Valisthea را کامل کنند. وقتی صحبت از ترکیب عناصر روایی باقی مانده به میان می‌آید، کوجیرائوکا می‌گوید: «تمام قسمت‌های آزاد بازی اصلی که DLC با آن ایجاد کردیم، توسط DLC اول و دوم انتخاب شدند، که می‌تواند بسیار مشکل باشد. این باعث می شود به نظر برسد که DLC The Rising Tide آخرین قسمت FFXVI است که ما می شناسیم، اما او همچنین گفت: “این سوال را مطرح می کند که در جزایر بیرونی، در آن سوی دریاهای Valisthea، چه باید کرد؟ این چیزی است که من را بسیار علاقه مند می کند، هم از منظر توسعه دهنده و هم به عنوان یک بازیکن!» بنابراین شاید این آرک DLC دو قسمتی پایان کاملی برای دنیای Valisthea نباشد و شاید امکان خاصی را برای یافتن دلایل باز بگذارد. برای بازدید مجدد از مکان

The Rising Tide دارای لویاتان به عنوان یک قدرت Eikon است که در تریلر افشاگر معرفی شده است.
The Rising Tide دارای لویاتان به عنوان یک قدرت Eikon است که در تریلر افشاگر معرفی شده است.

مهم نیست که چگونه آن را برش می دهید، FFXVI سعی کرد برخی از مضامین روایی سنگین مانند بردگی، لغو، و شورش را با درجات مختلف موفقیت در خود بگنجاند. از آنجایی که Echoes of the Fallen بیشتر به جنبه‌های انتزاعی تاریخچه می‌پردازد، باید بپرسم که آیا DLC The Rising Tide به جنبه‌های تاریک‌تر سیاست و پیام‌های خود بازنگری می‌کند یا خیر. Kujiraoka اظهار داشت که از آنجایی که DLC دوم هنوز منتشر نشده است، نمی تواند چیز زیادی بگوید، اما موضوع را گسترش داد. در هر دو DLC، یک موضوع اساسی در پشت داستان‌های اصلی وجود دارد: این سوال که مردم چگونه در دنیایی با کریستال‌های کمتر یا در دنیایی که نمی‌توانند از کریستال‌ها استفاده کنند، زندگی می‌کنند.

پیش از انتشار FFXVI، تهیه‌کننده نائوکی یوشیدا، کریستال‌هایی را که توانایی‌های جادویی را به سوخت‌های فسیلی در دنیای ما می‌دهند، مقایسه کرد. همانطور که مشخص است، تغییرات آب و هوایی یک موضوع باز در داستان FFXVI بود، و در مواقعی نشان داد که بدون منبعی که به دنیایی که در آن زندگی می‌کنید آسیب برساند، آینده ممکن است چندان تاریک نباشد. کوجیرائوکا این احساس را تکرار کرد و گفت: «ما بخش‌های زیادی را گنجانده‌ایم که بینشی را در مورد چگونگی تکامل جهان پس از پایان بازی اصلی، بدون ارائه یک نتیجه قطعی، ارائه می‌کنند. همانطور که داستان را توسعه می دادیم، اغلب با تیم صحبت می کردم که می خواهم به بازیکنان خوش بینی بدهم که مردم می توانند در دنیایی بدون جادو به زندگی خود ادامه دهند.

Echoes of the Fallen که اکنون در دسترس است، یک تجربه نسبتا کوتاه اما چالش برانگیز است که تکمیل آن حدود دو تا سه ساعت طول می کشد. و به DLC The Rising Tide منتهی می شود که قرار است در بهار 2024 منتشر شود. با این حال، اگر هنوز وارد بازی پایه نشده‌اید، حتماً Final Fantasy من را بررسی کنید، اما باید به خاطر نفس‌گیرترین لحظاتش و شخصیت‌هایی که تجسم می‌کنند جشن گرفته شود. “FFXVI موفق است و سزاوار جایگاه خود در پانتئون فاینال فانتزی به عنوان یکی از آثار بزرگ است” و این کار را با شرایط خودش انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *