شنبه, می 4, 2024
اخبار

راهنمای روز جامعه پوکمون گو چنسی

پوکمون گو میزبان رویداد روز جامعه چانسی است 4 فوریه از ساعت 14 تا 5 بعد از ظهر به وقت محلی شما.

همانطور که در یک رویداد روز جامعه انتظار می رفت، چانسی به تعداد زیاد ظاهر می شود و به احتمال زیاد براق به نظر می رسد. همچنین برخی از جوایز و امتیازات دیگر وجود دارد که در زیر لیست می کنیم.


چگونه یک چنسی براق بگیرم؟

طبق تحقیقات قدیمی وب سایت منحل شده The Silph Road (از طریق ماشین راه برگشت)، نرخ براق در روزهای انجمن حدود 1 در 24 است، به این معنی که اگر در طول پنجره سه ساعته به بازی ادامه دهید، باید تعداد زیادی پوکمون براق پیدا کنید.

گرافیک: جولیا لی/چند ضلعی | تصاویر منبع: Niantic

گرفتن تخم مرغ از PokéStops در طول این رویداد به شما تخم مرغ 2 کیلومتری می دهد که اغلب حاوی شادی است. این هاپینی ها شانس بیشتری برای براق شدن دارند. بنابراین اگر می خواهید شادی درخشان داشته باشید، این فرصت شماست.

اگر وقتتان کم است یا Poké Balls، می‌توانید یکی را پخش کنید بخور دادنسپس به سرعت روی هر Chansey ضربه بزنید به دنبال براق و فرار از هر چیزی که براق نیست. به ویژه، هر Chansey هایی که قبلاً ضربه زده اید، با موقعیت بازیکن شما هماهنگ می شود، و دیدن این Chansey هایی که ممکن است قبلاً ضربه زده باشید را آسان تر می کند.


یادگیری توسعه چانسی در روز جامعه چیست؟

اگر Chansey را بین ساعت 14:00 تا 10:00 به وقت محلی خود به Blissey تبدیل کنید، حرکت شارژ Wild Attack را یاد خواهد گرفت.

اگر در این دوره موفق به تکامل آن نشدید، احتمالاً می توانید آن را در یک رویداد آخر هفته در روز جامعه در ماه دسامبر برای دریافت Wild Charge توسعه دهید. اگر نمی خواهید صبر کنید، می توانید حرکت را با Elite TM انجام دهید.


عملکرد Blissey در متا چگونه است؟

Blissey هیچ فایده ای در نبردهای PvP یا PvE نمی بیند. با این حال، این یک مدافع فوق العاده در ورزشگاه است. Blissey حجیم و یک تانک بسیار محکم است، به این معنی که اگر از آن استفاده کامل کنید و آن را در باشگاه قرار دهید، برخی از افراد را از تلاش منصرف می کند.


چگونه از روز جامعه چانسی نهایت استفاده را ببرم؟

پاداش‌های زیر در روز جامعه چانسی فعال خواهند بود:

  • 14 فاصله جوجه ریزی برای تخم گذاری در انکوباتور در طول رویداد
  • آب نبات دوتایی برای گرفتن پوکمون
  • شانس دو برابر برای مربیان سطح 31 و بالاتر برای دریافت آب نبات XL با گرفتن پوکمون
  • چوب بخور سه ساعت دوام می آورد
  • ماژول های فریب سه ساعت طول می کشند
  • بمب های عکس ویژه چانسی هنگام گرفتن عکس
  • یک تجارت ویژه اضافی
  • هزینه های مبادله استارداست به نصف کاهش یافته است

همانطور که گفته شد، شما قطعاً باید تمام تخم های خود را در دستگاه جوجه کشی قرار دهید، یک چوب بخور دهید و سعی کنید یک Chansey سنگین بگیرید.

اگه میتونی توسعه مگا رئیس کبوتر، کنگشان، یا لوپونیشما در هر صید آب نبات چانسی اضافی دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، Niantic همچنان از ساعت 5 بعد از ظهر تا 10 بعد از ظهر حملات چهار ستاره ویژه ای را اجرا می کند، جایی که اگر حمله Chansey را کامل کنید، آنها در شعاع 300 متری باشگاه به مدت 30 دقیقه تخم ریزی می کنند. این حملات را نمی توان از راه دور انجام داد. اگر افزایش معمول تخم ریزی در ساعت 14:00 تا 5:00 بعدازظهر منجر به چنسی مورد نظر نشد، می توانید با یک حمله دوباره امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *