جمعه, می 3, 2024
برترین

حالت‌های Fortnite Ranked Battle Royale و Zero Build با Patch 24.40 عرضه می‌شوند.

پس از اینکه Zero Build سال گذشته به بازیکنان اجازه مبارزه بدون دستگاه را داد، اپیک گیمز تغییر عمده بعدی Fortnite را به سمت خواستگاری اعلام کرد: مسابقات رتبه‌بندی شده در حالت‌های مختلف برای همه در دسترس خواهد بود که از پچ v24.40 این هفته شروع می‌شود.

Ranked Season Zero در دو حالت Standard Battle Royale و Zero Build در دسترس خواهد بود و تا پایان فصل 4 فصل 3 اواخر تابستان امسال اجرا خواهد شد. این زمان‌بندی به تیم Fortnite این امکان را می‌دهد که «هرگونه تغییراتی را در مورد مسائل و نگرانی‌ها در صورت بروز انجام دهد، در حالی که روی ویژگی‌های اضافی و بهبودهای کلی برای شروع رتبه‌بندی در برنامه فصل معمولی Battle Royale کار می‌کند».

تابلوی امتیازات Fortnite.

بتل رویال استاندارد برای Solos، Duos و Squads رتبه بندی می کند، در حالی که Zero Build در Season Zero فقط به Duos اجازه رتبه بندی می دهد. همچنین رتبه‌ها بین Battle Royale و Zero Build جدا می‌شوند، به این معنی که بازیکنان می‌توانند به طور مستقل در یک فرمت بدون تأثیر دیگری رتبه‌بندی شوند.

هنگامی که حالت رتبه بندی فعال است، رتبه بازیکن بر اساس معیارهای زیر افزایش یا کاهش می یابد:

  • زمین بازی
  • تعداد حذفیات به صورت فردی و تیمی
    • حذف های بعدی در بازی بیشتر از حذف های اولیه در بازی به حساب می آیند.
    • رتبه بازیکنان حریف حذف شده در نظر گرفته می شود.
  • رتبه یک تیم بر اساس بهترین بازیکن تیم اعطا می شود
    • به عنوان مثال، تیمی با رتبه طلای 1، دو رتبه نقره ای 1 و برنزی 2 به طلای 1 اختصاص می یابد.

همه بازیکنان از رتبه برنز شروع می کنند و به ترتیب زیر پیشرفت می کنند: نقره، طلا، پلاتین، الماس، نخبگان، قهرمان و غیرواقعی. همه سطوح از برنز تا الماس هر کدام دارای سه رتبه هستند، در حالی که Elite، Champion و Unreal هر کدام یک رتبه دارند.

وقتی بازیکنی به رتبه Unreal می رسد، تا پایان فصل در آنجا می ماند. با این حال، به آنها شماره ای نیز داده می شود که نشان دهنده رتبه آنها در بین سایر بازیکنان سطح Unreal در سراسر جهان است و می توانند آن را در تابلوی امتیازات ویژه Unreal نیز ردیابی کنند. اگر نمی خواهید در تابلوی امتیازات ظاهر شوید، می توانید با استفاده از تنظیمات حریم خصوصی خود را از لیست پنهان کنید.

در نهایت، جوایز آرایشی ویژه نیز در این حالت جدید از طریق ماموریت‌های رتبه‌بندی فوری که باید در یک بازی تکمیل شوند، در دسترس خواهند بود. آخرین جایزه Ranked Season Zero Emote Burn Bright است.

Fortnite اکنون برای دانلود رایگان بر روی Xbox Series X|S، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 5، Nintendo Switch، رایانه شخصی و موبایل است. حالت رتبه بندی با اجرای پچ v24.40 که برای سه شنبه 16 مه برنامه ریزی شده است در دسترس خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تیم تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *