پنج‌شنبه, می 2, 2024
برترین

چگونه Resident Evil 4 فرنچایز Resident Evil را نجات داد؟

هفته ویدیوی جدید گیم اسپات با اولین قسمت از How It Saved ادامه دارد. این یک سری تکراری است که در آن دیو کلین، تهیه کننده ارشد، مستند می کند که چگونه بازی های خاصی فرنچایزها را از لبه پرتگاه بازگردانده اند یا در برخی موارد به استودیوهای بازی کمک کرده اند تا ادامه دهند.

سری Resident Evil در سال 1996 شروع به کار کرد و به تعریف ژانر وحشت بقا کمک کرد، و دنباله های آن فرمول را گسترش دادند و به ارتقای فرنچایز کمک کردند. در قسمت اول، چگونه رزیدنت اویل 4 رزیدنت اویل را نجات داد، دیو به تفصیل توضیح می دهد که چگونه بازی سال 2005 به تغییر اوضاع پس از کاهش شدید فروش سری کمک کرد.

در حال اجرا: چگونه Resident Evil 4 Resident Evil را نجات داد؟

«رزیدنت اویل 4 مشعل رزیدنت اویل را با کاهش علاقه به ترس بقا حمل کرد. دیو در این ویدیو استدلال می‌کند که این سریال را کاملاً احیا کرد، آن را به طرفداران جدید معرفی کرد و راه را برای رزیدنت اویل برای بازگشت بزرگ بعدی خود هموار کرد. Resident Evil 4 ممکن است برای برخی تفرقه‌انگیز باشد، اما من فکر می‌کنم شکی وجود ندارد که این بازی Resident Evil را نجات داده است.

اگر به دنبال پیشرفت هستید، ویدیوی GameSpot History of Legend of Zelda و قسمت اول The Kurt Locker را که تمام بازسازی های اخیر را پوشش می دهد، ببینید. همچنین می‌توانید ویدیویی در مورد اینکه چرا با بازی Resident Evil 4 Remake فقط یک بار به خودتان بد می‌کنید، تماشا کنید. ما همچنین یک ویدیوی دوست داشتنی داریم از واکنش یک متخصص شمشیر به شمشیرهای نوری در Star Wars Jedi: Survivor.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. GameSpot ممکن است بخشی از درآمد را در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *