سه‌شنبه, می 21, 2024
مقاله

این مد جدید واقعیت مجازی کامل را به بازی کلاسیک بقای زامبی ها 7 Days To Die می آورد

برای مددرهای واقعیت مجازی، باید صفحه تخت را دوست داشته باشید. آنها همچنان به زنده نگه داشتن PC VR ادامه می دهند، و به طور خستگی ناپذیر برای ایجاد تبدیل های حماسی واقعیت مجازی برخی از بزرگان صنعت بازی، کار می کنند، که ظاهراً همه در زمان خودشان با پاداش اندک یا بدون پاداش پولی هستند. جدای از اشتراک گاه به گاه Patreon.

به عنوان نمونه می توان به مشارکت کنندگان با استعداد Necro و Kaaliba در مودینگ اشاره کرد که به زودی یک مود کاملاً جدید از صفحه تخت به VR را برای بازی محبوب زنده ماندن زامبی ها 7 Days to Die منتشر خواهند کرد (هنوز Patreon وجود ندارد، اما برنامه ریزی شده است). اولین نسخه پیش‌نمایش مود آن‌ها برای امتحان کردن در گوشه واقعیت مجازی این هفته به من ارائه شده است، و شما می‌توانید تماشا کنید که چگونه آن را در پخش‌کننده ویدیوی بالا (یا پایین) در حال انجام آن است. یوتیوب).

برای کسانی که با 7 Days to Die آشنایی ندارند، تنها چیزی که باید بدانید این است که این یک بازی بقای هاردکور با پیچ و تاب بی‌مرده است. اکنون تقریباً 10 سال سن دارد، 7 Days to Die یک کلاسیک در ژانر خود محسوب می شود و به خاطر گیم پلی خشونت آمیز فزاینده اش شناخته می شود، که هر چه بیشتر زنده بمانید، شدیدتر می شود.


در حالی که این مود واقعیت مجازی کامل را به 7 Days to Die (6DoF و غیره) می‌رساند، کنترل‌های حرکتی در بهترین حالت ابتدایی هستند و فقط به حملات غوغا اختیاری محدود می‌شوند.

ماهیت هاردکور گیم پلی به نوعی به کنترل های مود ترجمه می شود که در عین اینکه کاملاً کاربردی هستند بسیار پیچیده هستند و یادگیری آن زمان زیادی را می طلبد. این یک مانع کاملاً برای ورود تازه واردان به بازی یا افراد مبتدی واقعیت مجازی است که هنوز واقعاً با کنترلرها آشنا نیستند، اما از تجربه مشخص است که وقتی با پیچیدگی آنها آشنا شدید، آنها کاملاً خوب اجرا می شوند. .

گرافیک «7 Days To Die» به دلیل قدمت آن، با استانداردهای امروزی کاملاً به روز نیست. با این حال، آنها در VR خوب به نظر می رسند و جدا از برخی از پاپ آپ های معمولی در درختان و اشیاء دور، تنظیمات پیش فرض به نظر نمی رسد که کامپیوتر بازی قدرتمند من (Intel i9، RTX 3080 Ti) را خیلی اذیت کند. همانطور که در ویدیوی من مشاهده می کنید، این مود در اکثر موارد با نرخ فریم ثابتی اجرا می شد، با تکان های گاه به گاه در مناطق پر زامبی، اما به اندازه ای نبود که این تجربه را از بین ببرد.

علیرغم ناامیدی های اولیه ای که وقتی با کنترل ها دست و پنجه نرم می کردم، این مد احساس کردم است خوش بگذره. من از بازی‌های بقا که برای مدت طولانی و طولانی بر جمع‌آوری مواد برای ساختن چیزها تمرکز می‌کنند خسته شده‌ام، اما VR تغییر جدیدی را در تجربه به ارمغان می‌آورد و قطعاً چیز دیگری در گیم‌پلی وجود دارد، اگر احساس می‌کنید در درون خود زندگی می‌کنید. به قدری که دلم می سوزد تا به داخل برگردم و ببینم تا کی می توانم زنده بمانم اکنون که مطمئن هستم مکانیک های اساسی لازم برای زنده ماندن را می دانم.


پوسته پوسته شدن در VR کاملاً به نظر می رسید و وقتی توسط آن کرکس زامبی بدون پوست مورد حمله قرار گرفتم وحشت جانم را گرفتم!

Necro و Kaaliba مود 7D2D VR خود را به صورت رایگان منتشر می کنند و می توانید انتظار داشته باشید که در چند هفته آینده برای عموم منتشر شود. برای به‌روز ماندن در مورد توسعه مود و مطلع شدن از زمان انتشار آن، می‌توانید پیشرفت آن را در Flatscreen به VR Modding Discord.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *