پنج‌شنبه, می 2, 2024
اخبار

پیشنهاد اولیه روز اول: یک کارت هدیه 25 دلاری Nintendo Switch دریافت کنید

درست در زمان پرایم روز، هر دو بهترین خرید و هدف در حال حاضر یک معامله محکم برای کسانی که به دنبال دستیابی به نینتندو سوییچ هستند ارائه می دهند. اگر نینتندو سوییچ استاندارد را با قیمت معمولی 299.99 دلار از هر یک از فروشندگان خریداری کنید، یک کارت هدیه 25 دلاری دریافت خواهید کرد. اگر از قبل برای عضویت 179.99 دلاری Best Buy در سال پرداخت می‌کنید، در عوض یک کارت هدیه 50 دلاری با خرید دریافت خواهید کرد.

تعجب آور است (و کمی ناامید کننده) که این تبلیغ برای Nintendo Switch OLED یا Switch Lite اعمال نمی شود. با این حال، ارزش بررسی این را دارد که آیا شما یا کسی که می‌شناسید یکی از معدود گیمرهایی است که هنوز نینتندو سوییچ ندارد.

حتی با معرفی دستگاه‌های دستی قدرتمندتر مانند Steam Deck و Asus ROG Ally، نینتندو سوییچ همچنان تنها کنسولی است که بازی‌هایی از این نوع ارائه می‌کند. ترس متروید، پوکمون اسنپ جدیدو The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.

این پیشنهاد تنها طعم کوچکی از برخی از تخفیف های عالی است که می توانیم برای روز پرایم انتظار داشته باشیم. از 11 و 12 ژوئیه، ما بهترین معاملات بازی ها و لوازم جانبی را در آمازون و بقیه وب در اوایل صبح پوشش خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *