سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
برترین

زمان آن رسیده است که در مورد پیش خرید بازی ها تجدید نظر کنیم | دقیقا

بیست سال پیش، یافتن چند دلار، رفتن به فروشگاه بازی‌های محلی و پیش‌سفارش برای قسمت بعدی سری مورد علاقه‌تان، غیرقابل انکار هیجان‌انگیز بود. این روزها اما نمی توانیم کمی مردد نباشیم. هر سال که می گذرد، هیاهو و بازاریابی پیرامون بازی ها تشدید می شود، و در حالی که ورود به آن می تواند آسان باشد، تشخیص اینکه 70 دلار برای یک بازی خرج کرده اید، که انتظارات او را برآورده نمی کند، چندان آسان نیست.

با توجه به افزایش رسانه های دیجیتال و بازی های زنده، عدم قطعیت در مورد زمان عرضه واقعی بازی (و در چه وضعیتی در زمان انتشار خواهد بود)، و افزایش پاداش های پیش خرید که ارزش آنها را ندارند. آن – اگر شما وقتی شروع به کسب درآمد می کنیم، شروع به بازنگری در روش خرید بازی می کنیم – و فکر می کنیم شما نیز باید این کار را انجام دهید. در اپیزود Spot On این هفته، لوسی و تامور درباره اینکه چرا پیش‌سفارش بازی‌ها آنطور که فکر می‌کردید مصرف‌کننده نیست و راه‌هایی برای نشان دادن حمایت خود از توسعه‌دهندگانی که به پول نقد و عدم اطمینان کمتری نیاز دارند، بحث می‌کنند.

Spot On یک برنامه خبری هفتگی است که در روزهای جمعه پخش می شود و در آن Tamoor Hussain سردبیر GameSpot و لوسی جیمز تهیه کننده اجرایی آخرین اخبار صنعت بازی را مورد بحث قرار می دهند. با توجه به چرخه خبری بسیار پویا و بی پایان صنعت بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت وجود دارد، اما برخلاف بسیاری از برنامه های خبری دیگر، Spot On به جای خلاصه کردن همه اخبار، به عمق یک موضوع واحد می پردازد. Spot On هر جمعه پخش می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *