سه‌شنبه, می 21, 2024
Xbox

پادکست رسمی TheXboxHub قسمت 168: مصاحبه Despelote و Final Fantasy XVI

تیم TheXboxHub با چندین پیشنهاد ویژه که آخرین ارائه‌های بازی را پوشش می‌دهند، به اصول اولیه بازمی‌گردند و بر آخرین بازی‌های قسمت 168 پادکست رسمی TheXboxHub تمرکز می‌کنند. این بار یک مصاحبه انحصاری Despelote است و برخی از افکار در مورد Final Fantasy XVI به منصه ظهور می رسد.

به بهترین های TheXboxHub برای یک گپ یک ساعته بپیوندید و درباره بزرگترین اخبار و بازی هایی که اخیراً در صحنه بوده اند بحث کنید.

گرت، جیمز، دارن و ریچارد برای یک مصاحبه اختصاصی با سازندگان فیلم موردانتظار متحد می شوند. ناامید کننده; یک بازی کاملاً ریشه در فرهنگ اکوادور دارد. آنها همچنین در مورد زمان خود با آنها چت می کنند Final Fantasy XVI در پلی استیشن 5 – کی گفته ما گیمرهای تک فرمت هستیم؟

بازی، بازی، بازی!

از آن زمان به بعد، چندین بازی دیگر پوشش داده می شود.

کوئست پازل 3 مانند Crime Boss: Rockay City، از بین می رود. ترس از آن وجود دارد لایه های ترس (2023) و فراموشی: پناهگاه همچنین، همراه با افکار پیرامون لین نسبتاً درخشان برن هاوس.

با پوشش افزایش قیمت ایکس‌باکس، سریع – خیلی سریع، حالا دیگر حوصله‌مان سر رفته است – به جدیدترین‌ها از کل حماسه مایکروسافت/اکتیویژن نگاه کنید، و موارد دیگر، اگر یک ساعت برای کشتن دارید، می‌توانید کارهای بدتری انجام دهید. با قسمت 168 پادکست رسمی TheXboxHub پشت سر بگذارید.

چطوری گوش میدی؟

مثل همیشه، یادداشت های کامل نمایش را در زیر ببینید https://www.thexboxhub.com/podcast.

در زیر تمام جزئیات مورد نیاز شما آمده است. اگر پادکست پرطرفدار خود را از هر کجا دریافت کردید، ما را به اشتراک بگذارید.

لینک های بیشتر…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *