جمعه, می 3, 2024
مقاله

رئیس شرکت می گوید که Square Enix باید تولید بازی خود را متنوع کند

تاکاشی کیریو، رئیس اسکوئر انیکس معتقد است که این شرکت باید تولید بازی‌های خود را متنوع کند، اما روی نسخه‌های کمتری تمرکز کند.

نظرات Kiryu از طرف یک سرمایه گذار است پرسش و پاسخ از نوامبر، اخیراً به زبان انگلیسی منتشر شد، که در آن او به چندین سؤال پاسخ داد – به ویژه در مورد برنامه تجاری میان مدت شرکت و آنچه Kiryu به عنوان “تنوع محدود مجموعه عنوان ما” توصیف کرد.

او گفت: «از آنجایی که ما IPهای قوی مانند فرنچایزهای Dragon Quest و Final Fantasy داریم، فکر می‌کنم ما به شدت به سبک‌ها یا ژانرهای گیم‌پلی خاصی تکیه کرده‌ایم. اکنون سلیقه مشتریان در بازار بازی متنوع‌تر شده است و مشتریان اکنون از محتوای متنوعی از ژانرها لذت می‌برند.

مقدر شده است که دوباره متولد شوددر یوتیوب تماشا کنید

Kiryu همچنین موفقیت بازی های کوچکتری مانند PowerWash Simulator را به عنوان شاهدی بر نیاز به تنوع ذکر کرد. او گفت: “من می خواهم با تقویت قابلیت های توسعه داخلی خود، تخصص توسعه خود را افزایش دهم تا بتوانیم به تنوع بیشتری در مجموعه عناوین خود دست یابیم.”

در عین حال، Kiryu معتقد است که این شرکت باید روی نسخه های کمتری تمرکز کند. او گفت: «در بلندمدت، ما باید بخش داخلی عملکرد توسعه خود را تقویت کنیم. «به طور خاص، منظورم این است که می‌خواهیم منابع توسعه خود را بر روی عناوین جدیدی که با دقت انتخاب شده‌اند متمرکز کنیم که در سطح کیفی بالایی توسعه خواهیم داد. در عین حال، ما می‌خواهیم نه تنها بر عناوین بزرگ تمرکز کنیم، بلکه می‌خواهیم با چالش‌های جدید نیز مقابله کنیم، تا حدی به این دلیل که همانطور که قبلاً اشاره کردم، می‌خواهیم تنوع مجموعه عناوین خود را گسترش دهیم و در عین حال به توسعه‌دهندگان خود فرصت توسعه مهارت‌های خود را بدهیم. بسط دادن.”

Kiryu در مورد ساده‌سازی این پیشنهاد افزود: «از آنجایی که نیازهای مشتریان ما و انواع دستگاه‌های موجود متنوع‌تر شده‌اند، ما به‌جای تمرکز بر عناوین خاص، به دنبال تولید آثار با توسعه طیف گسترده‌ای از عناوین هستیم. من معتقدم که این مورد است.» منجر به تکه تکه شدن منابع ما شده است.

بازار به طور فزاینده ای بین عناوین بلاک باستر و مستقل دو قطبی می شود، اما من احساس می کنم که ما عناوین زیادی را ساخته ایم که در وسط قرار دارند. می‌خواهم در آینده تمایزات واضح‌تری داشته باشم.»

در سال 2022، اسکوئر انیکس مجموعه کاملی از بازی‌های با بودجه متوسط ​​را به‌سرعت در نیمه دوم سال منتشر کرد: Star Ocean: The Divine Force، Harvestella، Valkyrie Elysium، The DioField Chronicle، Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion و غیره. . در حالی که بازی‌های انفرادی، بازی‌های قدرتمندی بودند، این به وضوح هم برای Square Enix و هم برای مصرف‌کنندگان خیلی زیاد بود.

این نیاز به تنوع نیز پس از تصمیم اسکوئر انیکس در سال 2022 برای فروش استودیوهای غربی خود به گروه Embracer جالب است که ممکن است تنوعی را ایجاد کرده باشد.

بازگشت به پرسش و پاسخ: Kiryu همچنین اعتراف کرد که تولد دوباره Final Fantasy 7 “بزرگترین متغیری است که توانایی ما برای دستیابی به هدف درآمد عملیاتی کل سال 55.0 میلیارد ین به آن بستگی دارد.”

علاوه بر این، او از بازی موبایل Final Fantasy 7 Ever Crisis به عنوان یک سودمند بالقوه و همچنین عملکرد قوی در سه ماهه چهارم و بعد از آن نام برد، زیرا Final Fantasy 14 آماده انتشار نسخه بعدی خود، Dawntrail است.

پیش از تولد دوباره، اسکوئر انیکس مطمئناً همه چیز را با بازی بعدی خود، تیم شوتر آنلاین Foamstars که ماه آینده برای پلی استیشن پلاس عرضه می‌شود، مخلوط می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *