سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
مقاله

جدیدترین پچ Sons of the Forest یک رئیس جدید، صحنه پایان بازی و چرخ دستی های گلف قابل رانندگی را معرفی می کند.

جدیدترین پچ Sons of the Forest، چرخ دستی‌های گلف قابل رانندگی، سر حیوانات تزئینی، و باس فایت جدید و صحنه آخر بازی را معرفی می‌کند.

در کنار لیست معمول کیفیت زندگی و رفع اشکال، آخرین پچ Endnight Games، Patch 07، با معرفی چندین ویژگی جدید و بهبود محیطی که قبلاً بی‌ثبات شده بود در سمت شرقی نقشه، از شروع چشمگیر بازی وحشت بقا ساخته شده است. اوه، و وجود دارد سرورهای اختصاصی جدیدبه.

در یوتیوب تماشا کنید

13 نکته پسران جنگل برای مبتدیان – راهنمای مبتدیان پسران جنگل

“این پچ یک باس فایت جدید به همراه یک کات سین جدید در پایان بازی اضافه می کند، چرخ دستی های گلف چرخدار، تفنگی که در یکی از غارها یافت می شود، قورباغه هایی که روی بالشتک های زنبق می نشینند و جیک می کنند، توانایی “Heads of” Dead Animals آنها را از بین می برد و از آنها به عنوان تزئینات دیوار، طیف وسیعی از ارتقاء ساختمان های سنگی و موارد دیگر استفاده می کند.» تیم توسعه توضیح می دهد.

سایر ویژگی‌های جدید عبارتند از درهای سنگی، پایه‌ها، پنجره‌ها و ستون‌ها، ساختار نگهدارنده سنگی جدید، کرکره‌ها، پیکاپ‌های جدید برای یادداشت‌های داستانی، و آخرین اما نه کم‌اهمیت، سیستم آب کثیف/تمیز. بنابراین اکنون باید از تمیز بودن آب خود مطمئن شوید آب قبل از نوشیدن باید تمیز باشد.

برای لیست کامل تغییرات و بهبودها، نگاه کنید بخار.

هنگامی که Sons of the Forest در ماه فوریه در Steam Early Access راه اندازی شد، به سرعت از دروازه ها بیرون رفت و به سرعت دو میلیون فروش داشت و در حال افزایش بود.

من در من گفتم: “جادوی واقعی پسران جنگل در ساختن یک پایگاه یا چاپ سه بعدی سورتمه به دلایلی که من هنوز نمی دانم نیست، بلکه در رازهایی است که در پشت غارهای تخته شده و پناهگاه های زیرزمینی پنهان شده است.” بررسی اجمالی Sons of the Forest Early Access، آن را “به طرز عجیبی رهایی بخش” و “چنین شگفتی لذت بخش” نامید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *