دوشنبه, می 6, 2024
PC

تیم Skyblivion نقشه راه انتشار سال 2025 را فاش می کند و می گوید که ماموریت ها و NPC ها در “حدود یک سوم” نقشه انجام می شوند، اما The Shivering Isles باید منتظر بماند.

The Elder Scrolls 6 می تواند باشد:بیش از پنج سال دیگر“طبق گفته فیل اسپنسر، اما حداقل قبل از آن Skyblivion را خواهیم داشت. تیم داوطلبان Oblivion را در موتور Skyrim به عنوان بخشی از موتور بزرگتر بازسازی می کنند. تجدید طومارهای بزرگتر این پروژه در ژانویه اعلام کرد که Skyblivion تا سال 2025 آماده خواهد شد – یا اگر تعداد زیادی داوطلب جدید بپیوندند زودتر. آخرین به روز رسانی این تیم یک ویدیوی 10 دقیقه ای است که پیشرفت آنها تا به امروز و نقشه راه تا این تاریخ انتشار را شرح می دهد.

لیست کارهای Skyblivion شامل محوطه سازی سلول های دیگر نقشه جهان است که 87٪ آنها کامل شده اند، از جمله تمام 803 سلول Blackwood – جایی که شهر Leyawiin، مسافرخانه Drunken Dragon، برخی از زیارتگاه های Daedric مورد علاقه من را خواهید یافت. ، و بسیاری از باتلاق ها. با این حال، 40 اتاق خارج از نقشه جهان وجود دارد، مانند زمین در نقاشی که در تلاش جانبی A Brush With Death بازدید می کنید، و همچنین قلمرو Daedric در طرف دیگر دروازه های فراموشی، که برای در پایان نگه داشته شود. (و ظاهراً چنین خواهد بود “تنوع بسیار بیشتر” نسبت به Oblivion.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *