جمعه, می 3, 2024
تکنولوژی

نقد و بررسی Turtle Beach Stealth Pro: Go Anywhere, Play Anything

واقعا میتونی آیا همه چیز را در یک هدفون دارید؟ Stealth Pro جدید Turtle Beach که این شرکت آن را “پادشاه” بازی های بی سیم می نامد، قصد دارد ثابت کند شما می توانید. این قوطی‌های بی‌سیم دارای ویژگی‌های فراوانی هستند تا بهترین همراه شما در بازی باشند.

لغو شدن سر و صدا؟ بررسی کنید. صدای قابل تنظیم EQ؟ بله واقعا. پشتیبانی گسترده از پلتفرم؟ در واقع. هدفون های بی سیم حتی دارای باتری های قابل تعویض هستند، بنابراین شما هرگز حتی در طول یک جلسه بازی داغ سرد نمی شوید. اگر یکی از ویژگی های بازی وجود داشته باشد که در مورد آن شنیده اید، احتمالا Stealth Pro است که همه آن را در بدنه ای نسبتاً براق قرار می دهد.

درست است، در اینجا مقداری اثر همه جانبه وجود دارد. Stealth Pro تقریباً در همه چیز خوب هستند، اما در یک چیز دقیقاً بهترین نیستند. با 330 دلار، آنها همچنین یک سرمایه گذاری سنگین هستند. اما اگر بتوانید از قیمت آن مطمئن باشید، این جفت همه چیز لازم را دارد: یک لوازم جانبی بازی لوکس برای هر چیزی که دوست دارید، و حتی یک هدفون مسافرتی جامد.

هدست با هدفون ملاقات می کند

عکس: ساحل لاک پشت

بهترین تعریفی که می توانم به سبک Stealth Pro بدهم این است که بیش از حد بازی محور نیست. آنها با یک جفت سونی یا سنهایزر اشتباه نخواهند شد، به خصوص با میکروفون جداشدنی در جای خود، اما در مقایسه با رقبایی مانند HyperX Cloud Alpha (10/10، WIRED توصیه می کند)، Stealth Pro در رنگ مشکی و ظاهری کاملاً زیبا به نظر می رسد. طرح رنگ فولادی

این کیس با وزنی بیش از 400 گرم، ضخیم و کمی سخت است، اما روکش ضخیم چرم مصنوعی نرم در امتداد گوشواره و هدبند به این معنی است که نسبتا راحت است. من هدست را برای حدود سه ساعت بدون شکایت استفاده کرده ام. وقتی روی سرم ساییدگی احساس کردم، حرکت باند به بازیابی تعادل کمک کرد.

فنجان های گوش عایق صدا را ایجاد می کنند و همراه با قابلیت حذف نویز فعال قابل تنظیم هدست، می توانید در حین گوش دادن به موسیقی یا بازی به طور موثر از دنیای بیرون فرار کنید. این ANC سطح بالایی نیست، به خصوص در رجیسترهای بالاتر که هدست به وضوح توسط استادان دنیای هدفون مانند Sony WH-1000XM4 و XM5 جدیدتر (9/10، WIRED توصیه می کند) شکست خورده است. در واقع، هنگام بازی، متوجه شدم که صدا را یک یا دو درجه پایین می‌آورم، که صدای سفید را کاهش می‌دهد و حداقل باعث می‌شود تا حدودی نسبت به دنیای اطرافم آگاه شوم.

یک جک میکروفون چوبی در گوش چپ وجود دارد که برای کمپین های بازی آنلاین من بسیار خوب عمل کرده است. یکی از دوستان گفت که صدای آن “100 برابر بهتر” از هدست قبلی من است. البته، Stealth Pro حدود ده برابر بیشتر از مدل قدیمی من هزینه دارد. میکروفون را نیز می توان برای بی صدا چرخاند. اگر نمی خواهید از آن استفاده کنید، دو میکروفون داخلی وجود دارد. اینها نیز نسبتاً خوب کار می کنند، اما نویز محیطی بسیار بیشتری را دریافت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *