پنج‌شنبه, می 2, 2024
Xbox

چرا آنقدر جدی؟ هرج و مرج بیشتر به Game Pass اضافه می شود!

همه چیز با Game Pass جدی می شود

برای خیلی ها اینطور است Xbox Game Pass صحنه ای که عادات بازی آنها را نشان می دهد. اگر اینطور است، پس آخرین افزوده شده به این سرویس مورد توجه است. اما چرا اینقدر جدی؟

به عنوان یک سرویس اشتراک، Game Pass بی‌معنی است. اگر یک کنسول ایکس باکس یا یک بازی در رایانه شخصی دارید، دریافت اشتراک ماهانه یا سالانه باید در دستور کار شما قرار گیرد. چرا؟ خوب، Game Pass همیشه به نقطه ی خوبی رسیده و راه های رایگان بازی را به مشترکین ارائه می دهد. و با چرخش نسبتاً منظم فهرست بازی‌های ارائه‌شده، با افزوده‌های جدید و ناپدید شدن بازی‌های قدیمی‌تر، به‌روز می‌ماند.

و با هسته بازی پاس اگر به طیف کامل نیاز ندارید، گزینه ارزان‌تری برای جایگزینی برنامه قبلی Games With Gold در دسترس است.

امروز، این سرویس Game Pass دوباره اوضاع را تغییر می دهد و یک بازی جدید اضافه می کند. و با وجود نام، این بازی به دور از جدیت است و باعث هرج و مرج زیادی می شود. بله، زمان استقبال از Serious Sam: Siberian Mayhem در مهمانی فرا رسیده است.

چرا آنقدر جدی؟

سام جدی: ضرب وشتم سیبری توسط Croteam و Devolver Digital اولین بار در سال 2022 بر روی Xbox منتشر شد. اکنون Game Pass وجود دارد که توسط هر کسی که اشتراک دارد کاملاً قابل پخش است.

در نظر گرفته شده نوعی گسترش مستقل از سام جدی 4, Serious Sam: Siberian Mayhem سم را در اعماق سیبری رها می کند و او را به انجام بهترین کارش رها می کند. با بیگانگان برای شلیک، تخم مرغ عید پاک برای یافتن، و تعداد زیادی شوخی برای لذت بردن، این سم جدی در بهترین حالت خود است.

یک بازی پر از داستان های فراموش شده، مکان های ناشناخته و فراوانی مطلق سلاح و سلاح. اگر از طرفداران Serious Sam در Game Pass هستید، Serious Sam: Siberian Mayhem ممکن است برای شما مناسب باشد.

و البته، اگر اشتراک Xbox Game Pass ندارید، همچنان می توانید بازی کنید. فروشگاه ایکس باکس دانلود را با قیمت 16.74 پوند ارائه می دهد. به طور جدی، بهتر است حداقل یک ماه اشتراک داشته باشید.

آیا چیز دیگری برای Game Pass وجود دارد؟

چیزهای دیگر برای Game Pass به زودی ارائه می شود. در واقع، به نظر می رسد که 31 جولای روز بزرگی باشد زیرا به پایان جولای نزدیک می شویم. پس از آن است که بسیار مورد انتظار Venba روی سرویس می افتد

و این همان روزی است که تعدادی از بازی ها به تعویق می افتد. اگر هنوز Dreamscaper را بازی نکرده اید، سفرهای اعزامی: رم (PC)، Marvel’s Avengers، The Ascent یا Two Point Campus، باید به آن دسترسی داشته باشید.

آگوست وعده افزوده های بیشتری از Game Pass را می دهد. نگاه می کردند سلست در 1 آگوست به برنامه اشتراک بپیوندید.

با این حال، امروز در مورد جدی بودن است – یا نه. آیا بازی Serious Sam: Siberian Mayhem را روی Xbox یا PC بازی خواهید کرد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *