شنبه, می 4, 2024
Xbox

در بازی Listeria Wars در Xbox، کنترل سیستم ایمنی خود را به دست بگیرید

در Listeria Wars به ​​عقب برگردید

با همه‌گیری کووید-19، زمان زیادی بود که یک یا دو توسعه‌دهنده یک بازی کاملاً در مورد دفاع در برابر عوامل بیماری‌زای مهاجم مانند سیستم ایمنی بدن ارائه کنند. Rubel Games آن توسعه دهنده است و Listeria Wars در Xbox یکی از این بازی ها است.

به ارتش مصون دستور دهید

Listeria Wars امروز در Xbox One و Xbox Series منتشر شد دوست بیمار ما توسط یک میکروارگانیسم بیماری زا آلوده شده است و شیوه زندگی روزمره او مسیر عفونت را تعیین می کند. آیا آنها عاقل خواهند ماند و قرنطینه می شوند یا محدودیت های فاصله گذاری اجتماعی را نادیده می گیرند و در نتیجه علائم خود را بدتر می کنند؟

در حالی که صفحه بازی شامل پانلی است که به شما امکان می دهد بیمار را از بیرون مشاهده کنید، حلقه اصلی Listeria Wars شامل داخل است. این بازی به عنوان یک بازی تاکتیکی بلادرنگ انجام می شود (آن را به عنوان یک بازی بسیار ساده در نظر بگیرید). جنگ هالو، احتمالا). شما تعداد زیادی از سلول های ایمنی را کنترل خواهید کرد، زیرا آنها روی پاتوژن های ورودی ازدحام می کنند و آنها را فاگوسیتوز و لنفوسیتوز می کنند.

ویژگی های کلیدی Listeria Wars در Xbox

  • ماجراهای سرگرم کننده قهرمان: اثرات پاتوژن های مخرب را مشاهده کنید و بر پاسخ سیستم ایمنی بدن تأثیر بگذارید.
  • مدیریت راحت: لکوسیت ها بسته به موقعیت به طور مستقیم حمله می کنند. بازیکنان می توانند این سلول ها را به صورت استراتژیک قرار دهند و کل تاریخ دفاعی را زیر نظر داشته باشند.
  • تنوع پاتوژن: عفونت های واقعی، میکروب ها، ویروس ها، باکتری ها و سایر پاتوژن های مضر.
  • تاکتیک ها: لکوسیت های منحصر به فرد را مدیریت کنید و از مزایای تاکتیکی آنها در برابر پاتوژن های مختلف آلوده کننده میزبان استفاده کنید.
  • کاتالوگ: فهرستی از توصیفات پزشکی انواع سلول های ایمنی، پاتوژن ها و فرآیندهای بدن.
  • پیشرفت‌ها: به منظور ایجاد یک دفاع مؤثرتر، می‌توانید در دفاع از سیستم ایمنی بدن پیشرفت کنید.
  • ATMOSPHERIC MUSIC: دارای یک موسیقی متن اصلی توسط Nuclear Mushroom Boom!

خوشبختانه، تمام اکشن‌ها در Listeria Wars نسبتاً سبک هستند، بنابراین ما خیلی به یاد وحشت‌های یک بیماری همه‌گیر جهانی در دنیای واقعی نمی‌افتیم!

اکنون Listeria Wars را روی Xbox بازی کنید

جدیدترین و بهترین بازی‌های کنترل ایمنی توسط Listeria Wars ارائه شده است که اکنون برای Xbox Series X|S، Xbox One و رایانه شخصی در دسترس است.

برای دریافت یک کپی از خودتان به فروشگاه ایکس باکس جایی که می توانید با 4.09 پوند خرید کنید. این یکی نیز به طور کامل برای کنسول های Xbox Series X|S بهینه شده است.

توضیحات بازی:

Listeria Wars یک بازی تاکتیکی بلادرنگ است. شما با حمله به یک ارگانیسم آلوده از خود در برابر میکروب های بیماری زا دفاع می کنید. یکی از ویژگی های کلیدی Listeria Wars تجربه تماشای موازی است. علاوه بر گیم پلی اصلی، می توانید به زندگی انسانی که بدنش به میدان مبارزه برای عوامل بیماری زا تبدیل شده است فکر کنید.

اکشن در Listeria Wars در بدن قهرمان اتفاق می افتد. شما می توانید تمام اتفاقاتی که برای بدن میزبان رخ می دهد را در زمان واقعی مشاهده کنید. آنها انواع مختلفی از سلول های سیستم ایمنی را مدیریت می کنند تا از بدن محافظت کنند و از حملات در برابر سرایت های کشنده جلوگیری کنند. سیستم ایمنی بدن در طول عمل آنتی بادی تولید می کند. این بازی توانایی یک فرد را برای تبدیل شدن به بدترین دشمن خود نشان می دهد: با بی توجهی به بهداشت شخصی، مصرف غذای فاسد یا عدم رعایت “فاصله گذاری اجتماعی”. همچنین می توانید مشاهده کنید که بدن از پاسخ های غیرارادی سیستم ایمنی مانند استفراغ و اسهال استفاده می کند. هدف محافظت و دفاع از بدن آلوده در برابر پاتوژن های کشنده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *