سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
تکنولوژی

بهترین تقلید بتمن عجیب و غریب که تقریباً هرگز ندیده اید

من قبلاً یک سری وب با عنوان میزبانی می کردم موضوعات داغ با ورا دروتنها مجموعه وب با هدف صریح حمایت از Vera Drew توسط Hot Topic.

آیا به این هدف عمل کرد؟

موضوع داغ هرگز حامی مالی من نشد، حتی با وجود اینکه این برنامه طرفداران کمی داشت. آنها در نهایت مرا در توییتر دنبال کردند. حالا فقط می خواهم ثبت کنم که درب من بسته است. دیگر نمی توانید از من حمایت کنید.

بنابراین از راه های دیگری پول پیدا کردید.

در آن برنامه اعلام کردم که من و بری در حال انجام کاری هستیم جوکر مردم. ویروسی نشد حتی به آرامی ویروسی نشد. فقط مورد توجه محافل مختلف هنری قرار گرفت که خیلی جالب بود. درست مثل این بود که “اوه خدای من، باشه، این فیلم است.”

این یک فیلم ترکیبی است. آن است قاتلان طبیعی یا پینک فلویددیوار. این یک تقلید بتمن در دوران بلوغ است، اما همچنین یک کلاژ بزرگ و رنگارنگ از منظره جهنمی رسانه امپرسیونیستی است.

اما همچنین موردی که در داستان شما خط مستقیمی دارد.

چهره من در بیشتر این فیلم جلوی دوربین است. این داستان من است، زندگی من است، اما به این شکل اسطوره شده است.

من واقعاً می‌خواستم همه افراد درگیر احساس کنند که دیدگاه هنری شخصی خود را آورده‌اند، فقط به این دلیل که همه از این ایده هیجان‌زده بودند. فکر می‌کنم از قبل شبیه فیلم همه بود. جوکر مردم– از شما دعوت می کند که بگویید، “خوب، من می خواهم بخشی از این جادو باشم و هویت من چیست که می توانم به اینجا بیاورم؟”

آیا مردم در نهایت داوطلب شدند؟

همه چیز به صورت داوطلبانه شروع شد. با افزایش دامنه پروژه، به این صورت بود: من نمی توانم کار مجانی این همه آدم را توجیه کنم. بنابراین من یک کمپین تامین مالی جمعی را راه اندازی کردم. من حدود 25000 دلار جمع‌آوری کردم که عالی بود، اما تمام آن به سمت فیلمبرداری ما ختم شد. فیلمبرداری ما فقط پنج روز طول کشید که دیوانه کننده است.

بنابراین پول خیلی سریع تمام شد و من فکر کردم، “خب، حالا من این فیلم را با 1600 شات VFX در آن دارم و ارتشی از مردم که می خواهند به من کمک کنند تا آن را تمام کنم.” چگونه این کار را انجام دهم؟” من کاری را انجام دادم که هرگز قرار نیست انجام دهید – مثل روز اول مدرسه فیلم به من گفتند: برای تمام کردن این فیلم وام هنگفتی گرفتم.

من تصور می کنم این برای شما و دیگران است.

من آشکارا آن را اعتراف می کنم و می گویم که تک تک افرادی که روی آن کار کرده اند، از جمله من، دستمزد فوق العاده کمی دریافت کرده اند. خیلی ها وقتی پول را به آنها پیشنهاد دادند، قبول نکردند. سپس افرادی بودند که گفتند: «می‌دانی چیست؟ من قطعاً این مبلغ را خواهم گرفت.»

“من باید اجاره بپردازم.”

بله دقیقا. من هرگز نمی خواستم این فیلم، که ضد سرمایه داری، بسیار طرفدار اتحادیه ها، بسیار طرفدار کارمندان سکس است، هرگز از هر کسی که در آن نقش دارد سوء استفاده کند. وقتی همه دور می شدیم، همه بیشتر از هر چیز دیگری تحت تأثیر توجه فیلم قرار گرفتند. فکر می‌کنم همه کسانی که درگیر هستند دقیقاً مثل این هستند که “خدایا، من فقط فکر کردم این کار عجیبی بود که با دوست پسرم انجام دادم.” (می خندد) من نمی دانم. به نظر من واقعا جادویی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *