پنج‌شنبه, می 2, 2024
اخبار

چگونه می توان پایان بازی Unmoored World را در Dragon’s Dogma 2 تکمیل کرد

دنیای بدون اسکله یکی از جالب ترین فصل های موجود در جزم اژدها 2اما اگر ندانید چه کاری باید انجام دهید، می تواند به طور جدی شما را غافلگیر کند.

پس از شکست دادن رئیس «نهایی» بازی و رسیدن به پایان واقعی، به این منظره جهنمی بی‌آب پرتاب می‌شوید و وظیفه دارید شهرهای بزرگ را در سراسر نقشه تخلیه کنید، قبل از اینکه همه آنها توسط یک طوفان تهدیدآمیز نابود شوند. اگر می خواهید موفق شوید، باید در دریایی از هیولاها و اژدهاهای دشوار با تعداد محدودی استراحت حرکت کنید.

در این جزم اژدها 2 در این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید همه افراد را در دنیای Unmoored به بهترین نحو ممکن نجات دهید. همچنین به شما می گوییم که چگونه می توانید زمان خود را در دنیای Unmoored طولانی کنید و به شما نشان خواهیم داد که چگونه با New Game Plus شروع کنید. جزم اژدها 2.

(هشدار اسپویلر: این پست حاوی اسپویل های اصلی برای پایان بازی است جزم اژدها 2.)


بهترین سفارش برای پایان بازی Unmoored World در Dragon’s Dogma 2

تصویر: Capcom از طریق Polygon

کارهای زیادی برای انجام دادن در مدت زمان کوتاهی در Unmoored World وجود دارد. اما بر خلاف بقیه جزم اژدها 2وقتی بازی می کنید زمان نمی گذرد – اینجا چرخه روز و شب وجود ندارد. در عوض، زمان تنها زمانی می گذرد که شما بخوابید – اگر استراحت می کنید، هر بار یک روز کامل.

بد نیست، درست است؟ خوب، متأسفانه در دنیای Unmoored شما فقط پس از استراحت در مسافرخانه یا اردوگاه کنترل می شوید، و اگر بمیرید، این گزینه را دارید که به آخرین استراحت خود یا شروع بازی آخر بازگردید.

اگر زمان کافی در Unmoored World بگذرد، ابر دود به سمت داخل نقشه حرکت می کند (شبیه به یک بازی سلطنتی نبرد) و کل شهرها را فرا می گیرد. این ممکن است توانایی شما را برای تخلیه همه NPCها یا جمع آوری غارت پایان بازی از دست بدهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، من سفارش خود را برای پیمایش در جهان بدون لنگر فهرست کرده ام، که به شما امکان می دهد تمام NPC ها را نجات دهید و زمان زیادی برای کاوش در اختیار شما بگذارد.

  1. به پناهگاه Seafloor (در Wakestones، Ferrystones، Healing Items و Allheal Elixirs) بروید.
  2. تلاش Dreams Apart را در Bakbattahl تکمیل کنید تا شخصیت اصلی خود را بازگردانید.
  3. از کاخ Bakbattahl خارج شوید و تلاش Scholarly Pursuit را برای از بین بردن اولین فانوس دریایی کامل کنید.
  4. تلاش Civil Unrest را برای منلا تکمیل کنید تا باکباتال را تخلیه کند.
  5. در راه خروج از شهر، با فائسوس صحبت کنید و او را تا پناهگاه بستر دریا همراهی کنید.
  6. Ferrystone یا به کمپ جزیره آتشفشانی سفر کنید و تلاش «این مهم است که به ارنستو کمک کنید» را دریافت کنید، اما هنوز آن را کامل نکنید.
  7. شهر را ترک کنید و به سراغ بدن Talos، سازه غول پیکر بروید تا یک صحنه برش را فعال کنید و تلاش “برخورد به اراده” را تکمیل کنید.
  8. به محل حفاری بروید و تلاش Shepherd of the Pawns را تکمیل کنید (اگر شخصیت اصلی شما هنوز در Talos است، او دوباره در نیمه راه به سمت خرابه ها به شما ملحق می شود).
  9. Ferrystone یا سفر به Sacred Bower برای دریافت کوئست Wandering Roots و Cut of the Bowerheart (اگر تلاش الف ها برای بازگرداندن Bowerheart را کامل نکرده اید، ابتدا باید این کار را انجام دهید).
  10. چراغ قرمز را در Sacred Bower فعال کنید و رئیس کرم را از بین ببرید.
  11. Ferrystone یا به زیارتگاه Seafloor برگردید و قلمه Arborheart را بکارید.
  12. Ferrystone یا سفر به Sacred Bower برای تکمیل تخلیه الف ها.
  13. به فانوس دریایی جنوب ورنوورث بروید، آن را فعال کنید و اژدهای شاخدار را بکشید.
  14. وارد Vernworth شوید، با برانت صحبت کنید و تلاش “The Regentkin’s Resolve” را برای تخلیه شهر تکمیل کنید.
  15. Ferrystone یا به کریستال جدید دروازه در جزیره آتشفشانی Agamem سفر کنید و تلاش “مهم برای کمک به ارنستو” را تکمیل کنید.
  16. مطمئن شوید که تلاش Hall of First Dawn را کامل کرده اید، سپس در معبد بستر دریا استراحت کنید تا همه شهروندان تخلیه شده و مغازه داران ظاهر شوند.
  17. دنیای Unmoored را کاوش کنید و تا آنجا که ممکن است اژدها را بکشید تا تجهیزات خود را ارتقا دهید.
  18. آخرین فانوس دریایی در معبد Seafloor را فعال کنید و از Unmoored World خارج شوید.

توجه داشته باشید: من تا مرحله 16 استراحت نکردم چون واکس استون و اکسیر آل شفا اضافی داشتم. در صورت لزوم، می‌توانید تا سه بار در اینجا استراحت کنید بدون اینکه مجبور باشید در یک کوئست شکست بخورید – فرصت‌های خوبی برای این کار بعد از مرحله 10 و مرحله 13 وجود دارد. با این حال، من به شما توصیه می‌کنم که وضعیت بازی خود را از طریق ابر یا رایانه شخصی از قبل ذخیره کنید. کمی استراحت، فقط در مورد. اگر به چهارمین استراحت نیاز دارید، مطمئن شوید که اهمیت کمک به ارنست را قبل از انجام این کار تکمیل کرده اید، زیرا کمپ جزیره آتشفشانی اولین جایی است که رها می شود.


چگونه زمان را در دنیای بدون لنگر در Dragon’s Dogma 2 افزایش دهیم

یک هیولای کرم به تایتان تالو در Dragon's Dogma 2 حمله می کند

تصویر: Capcom از طریق Polygon

شما چهار روز فرصت دارید (از جمله روزی که برای اولین بار از خواب بیدار می شوید) تا سکونتگاه ها در Unmoored World نابود شوند. بدون تکمیل ماموریت های دیگر یا از بین بردن باس ها، در موارد زیر دسترسی به مناطق خاصی از نقشه را از دست خواهید داد:

  1. کمپ جزیره آتشفشانی – پس از چهارمین استراحت، در روز پنجم
  2. خرابه های آگامن (محل حفاری) – پس از پنجمین استراحت شما، یعنی در روز ششم
  3. کمان مقدس – پس از استراحت هفتم، یعنی در روز هشتم
  4. ورنوورث و باکباتال – پس از نهمین استراحت شما، یعنی در روز دهم

اگر از روش من در بالا پیروی کنید، دسترسی به هیچ یک از این مناطق را از دست نخواهید داد. اما تو اراده اگر قصد استراحت ندارید، باید از روش های جایگزین برای بازیابی سلامت خود استفاده کنید. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از اقلامی مانند Allheal Elixirs است که با از بین بردن هر گونه آسیبی که به دستگاه تلفات وارد شده است، حداکثر سلامتی شما را بازیابی می کند. همچنین می‌توانید از ویک استون‌ها استفاده کنید، که مزیت دیگری مانند عمل کردن مانند زندگی دوم دارند. در مورد شخصیت‌هایتان، به سادگی شخصیت‌های جدید را زمانی که حداکثر سلامتی آن‌ها بسیار کم شد، احضار کنید. برای احیای شخصیت اصلی خود، اجازه دهید بمیرند و سپس از Riftstone دیدن کنید.

در Dragon's Dogma 2، یک اژدها از آسیب دور می شود

تصویر: Capcom از طریق Polygon

حتی اگر تمام تلاش خود را برای جلوگیری از استراحت تا حد امکان انجام دهید، ممکن است بخواهید قبل از رفتن به New Game Plus زمان بیشتری را در Unmoored World بگذرانید. برای متوقف کردن کامل طوفان، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دنیای Unmoored را کامل کنید. این به معنای مبارزه با همه باس های بیکن و تخلیه همه شهرها است. (برخی منابع مانند ویدیوهای RageGamingبیایید فرض کنیم که خاموش کردن دو چراغ به شما فضای تنفسی می دهد. هر کاری می خواهی بکن، اما این را فراموش نکن جزم اژدها 2 دارای سیستم ذخیره مجازات توصیه من این است که پیش از استراحت چهارم، فهرست جستجوی خود را پاک کنید و همه باس های Beacon را شکست دهید.)

هنگامی که طوفان به طور کامل عبور کرد، تا زمانی که بخواهید به کل جهان Unmoored دسترسی خواهید داشت – حتی اگر در حال استراحت باشید. با این حال، در نقطه ای بازی متوقف می شود تا بتوانید استراحت کنید و زمان را سپری کنید (به نظر می رسد 12 روز مقدار مناسبی است). اجماع جامعه) یعنی دیگر نمی توانید با خوابیدن هیولاها را احیا کنید.


چگونه از Unmoored World خارج شده و وارد New Game Plus در Dragon’s Dogma 2 شوید

در Dragon's Dogma 2، یک اژدها از یک درگاه غول پیکر در آسمان بیرون می آید

تصویر: Capcom از طریق Polygon

هنگامی که آماده هستید تا زمان خود را در بازی پایانی به پایان برسانید – به این معنی که همه چیزهایی را که می خواهید با خود در New Game Plus ببرید – به چراغ دریایی در معبد دریا بروید و آن را فعال کنید. همانطور که تیتراژ پخش می شود، باید از یک مبارزه شبه باس جان سالم به در ببرید، و سپس با صحنه بسیار جالبی روبرو خواهید شد که زمینه را برای بازی بعدی شما فراهم می کند.

وقتی اعتبارات تمام شد، بازی شما را به منو هدایت می‌کند و یک پیام جدید به شما می‌دهد: بازی را با سطح و تجهیزات فعلی راه‌اندازی مجدد کنید. تبریک می گویم، شما به همه چیز مسلط شدید جزم اژدها 2! در حال حاضر….


برای بیشتر جزم اژدها 2 برای اطلاعات بیشتر، راهنمای ما در مورد دریافت Wakestones بیشتر، بهترین مکان‌های Port Crystal، یا فهرستی از تمام مکان‌ها و جلوه‌های Riftstone را بررسی کنید. شما همچنین می توانید صفحه تعاملی ما را مرور کنید جزم اژدها 2 نقشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *