جمعه, می 3, 2024
Xbox

معماری خیره کننده ماکت آناپورنا در Xbox و Game Pass ظاهر می شود

Maquette در Xbox و Game Pass موجود است

Annapurna Interactive که قبلاً جایی در قلب گیمرها در پلی استیشن، رایانه شخصی و سوییچ پیدا کرده بود، اکنون آماده انتشار Maquette بر روی Xbox و Game Pass است.

در حال حاضر برای دانلود و بازی در Xbox One، Xbox Series X|S، PC و پاس بازی ماکت است Maquette یک گیج کننده مورد تحسین منتقدان است که نمی خواهید آن را از دست بدهید. ببینید، شما را به دنیایی پر از معماری چشمگیر می برد.

Maquette از Game Pass نهایت استفاده را می‌کند

برای برچسب قیمت 16.74 پوندی، Maquette یک لذت واقعی است اگر ترجیح می دهید به جای استفاده حداکثری از آن، Game Pass بخرید. بازی ای که در آن تک تک عناصر به دیگران مرتبط است. در Maquette، این جهان‌های تم MC Escher هستند که تجربه شما را در خود جای می‌دهند. و این به این معنی است که انتظار داشته باشید در ساختمان‌ها، اشیاء و موارد دیگر که با حرکت در زمین تغییر اندازه می‌دهند، راه خود را طی کنید.

Maquette بر داستانی از عشق مدرن تمرکز می کند، داستانی که در آن کوچکترین مشکلات می توانند غیرقابل حل شوند. شکی در آن نیست: Maquette یکی از آن بازی هایی است که باید حتما بازی کنید. وقتی متوجه می‌شویم که Maquette در ایکس‌باکس از قدرت Game Pass نهایت استفاده را می‌کند، حتی بیشتر از این اتفاق می‌افتد.

و سپس باید در مورد گنجاندن برخی از بازیگران برنده جایزه نیز فکر کنید. برایس دالاس هاوارد، نامزد جایزه گلدن گلوب و انتخاب منتقدان و ست گابل، نامزد جایزه زحل، هر دو بر سر کار هستند. این فروش آسان تر می شود.

Maquette را هم اکنون در ایکس باکس دانلود کنید

برای بررسی با ما همراه باشید زیرا سعی می کنیم بر جنون Maquette مسلط شویم. تا آن زمان، دانلود را از فروشگاه ایکس باکس. قابل پخش بر روی Xbox One، Xbox Series X|S (بهینه سازی شده) و رایانه شخصی است.

آناپورنا به ندرت یک ضرب را از دست می دهد. نظر خود را با نوشتن در نظرات با ما در میان بگذارید.

توضیحات بازی

MAQUETTE یک بازی پازل اول شخص بازگشتی است که شما را به دنیایی می برد که هر ساختمان، گیاه و شیء کوچک و به طرز شگفت آوری بزرگ است. MAQUETTE با چرخاندن بازگشتی جهان به درون خود به روشی MC Escher این امکان را فراهم می کند. به مرکز جهان بروید و احساس خواهید کرد که مانند یک غول بر فراز ساختمان‌ها و دیوارها می‌نشینید. اما با بزرگ‌تر شدن همه‌چیز بیشتر به بیرون بروید و احساس کوچکی کنید – تا جایی که شکاف‌های زمین به شکاف تبدیل می‌شوند. در Maquette، اعماق مشکلات روزمره را در یک داستان عاشقانه مدرن کشف خواهید کرد. جایی که گاهی کوچکترین مشکلات می توانند به موانعی غیرقابل عبور تبدیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *