دوشنبه, می 6, 2024
تکنولوژی

عنوان مستقلی که می تواند بازی های نتفلیکس را بسازد یا شکست دهد

کلیت استودیو مدرسه شبانه قبلاً در یک اتاق یک نفره قرار می گرفت. بزرگترین شهرت دفتر او در گلندیل، کالیفرنیا این بود که ساختمان را با شرکت رسانه ای جوزف گوردون-لویت بازیگر HitRecord به اشتراک گذاشت.

در سال 2014، مدرسه شبانه، که توسط پسرعموهای شان کرانکل و آدام هاینز تأسیس شد، یکی از بسیاری از استودیوهای مستقلی بود که با افزایش روزافزون توسعه‌دهندگان بازی به دنبال آزادی خلاقانه از اربابان بداخلاق خود بودند. کرانکل که توسعه دهنده سابق دیزنی، کاریزماتیک، مشتاق و پرحرف بود، صدایی طبیعی برای شرکت جدید و چشم انداز آن بود. شریک رواقی او هاینز استعداد خلاق تثبیت شده در پشت رمان گرافیکی محبوب بود دانکن سگ شگفت انگیز هاینز به تازگی در Telltale Games که در آن زمان به عنوان یکی از برترین فروشگاه های داستان سرایی شناخته می شد، کار خود را آغاز کرده بود. این زوج تعداد انگشت شماری از هنرمندان و طراحان، استعدادهای جوان سرسخت را گرد هم آوردند تا یک تریلر فوق طبیعی را منتشر کنند. گاو آزاد در سال 2016. بازیکنان آن را دوست داشتند.

تا سال 2021، مدرسه شبانه سه بازی دیگر از جمله اتصال به برنامه تلویزیونی شبکه USA منتشر کرده بود آقای ربات و یک بازی ماجراجویی دیگر برای کنسول ها، بعد از مهمانی. در حال کار بر روی دنباله‌ای برای اولین عنوان خود بود که مسیر خود را کاملاً تغییر داد: در سپتامبر همان سال، مدرسه شبانه توسط نتفلیکس به عنوان بخشی از حمله بزرگ غول استریمینگ به بازی خریداری شد.

در حالی که صنعت بازی در این ماه تلاش مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد را با نفس بند آمده تماشا می کند، مدرسه شبانه و نتفلیکس متوجه خواهند شد که آیا اتحاد آنها با انتشار این بازی نتیجه داده است یا خیر. Oxenfree II: Lost Signals. این احتمالاً یک آزمون تورنسل خواهد بود: اندازه‌گیری از آنچه که شرکت‌های فناوری بزرگ با جذب یوتیوب‌برهای کوچک‌تر در آینده در انتظار خواهند بود – و اینکه آیا سرویس‌های پخش می‌توانند بهشتی برای هندی‌ها فراهم کنند.

همچنین این فرصتی برای کرانکل است که ببیند آیا بازی‌های مدرسه شبانه می‌توانند جذابیت انبوه داشته باشند یا خیر. او می‌گوید، مانند بقیه نتفلیکس، بخش بازی‌ها تلاش می‌کنند «همه‌جا باشند»، و استودیو به زودی متوجه خواهد شد که آیا Ox free II می تواند به این سطح برسد. نتفلیکس صدها میلیون مشترک دارد و همه آنها گیمر نیستند، بنابراین بحث مشارکت نیست. بازی ماهی مرکب جلب توجه می کند اما بخش مهمی از بازی های نتفلیکس و به طور کلی نتفلیکس است.

«به این معنا نیست که هر سرگرمی برای هر مخاطبی کار می کند. کرانکل می‌گوید این بدان معناست که انتخاب‌های زیادی در این سرویس وجود دارد که همه می‌توانند فیلم، سریال یا بازی مورد علاقه بعدی خود را پیدا کنند. بنابراین سعی می کنیم زیاد به آن فکر نکنیم.»

استودیوهای مدرسه شبانه در هسته خود، بازی ها در مورد رشد هستند. آنها داستان هایی در مورد زنده ماندن در دوره های مختلف زندگی می گویند. کرانکل سبک استودیو را چیزی فراتر از مجموعه ای از روایت های کوچک منشعب توصیف می کند: “این بیشتر شبیه این است: چگونه می توانیم گاهی اوقات کاری کنیم که یک بازی شبیه یک تست شخصیت باشد؟”

گاو آزاد داستانی برای نوجوانان است که در جزیره ای ترسناک می گذرد. بعد از مهمانی یک بحث با لبه چاقو در مورد دو دانشجوی کالج است که سعی می کنند شیطان را در جهنم فریب دهند. این کمدی سریع بود و هدفش این بود که هر چند خط بازیکنان را بخنداند. Ox free II این خیلی به دفاع از منافع شخصی نیست – نه کمدی، نه درام خالص. هاینز می گوید که هدف از این کار این است که «واقعاً ریتم» زندگی واقعی را تقلید کند، البته در موقعیت های ماوراء طبیعی. شوک و وحشت نیاز به پاسخ های مناسب در لحظه دارد، اما شخصیت ها به عنوان یک مکانیسم دفاعی به شوخ طبعی متوسل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *