شنبه, جولای 27, 2024
اخبار

اشک های خالقان پادشاهی بدبوترین ارتباطات را آشکار می کند

پیوند، قهرمان افسانه زلدا این سریال در طول سال ها دستخوش تغییرات بصری زیادی شده است. ما می‌توانیم همه علاقه‌مندان را در آنجا رتبه‌بندی کنیم. اما آیا تا به حال متوقف شده اید و به این فکر کرده اید که لینک های مختلف در جدول زمانی چگونه به نظر می رسند؟ بو?

صادقانه بگویم که این کار را نکردم، بنابراین بسیار خوشحالم مگان فرخ منش، برای سیمی، به یاد آورد که این سوال مهم را بپرسد. معمولاً منتقدان و روزنامه نگاران بازی با توسعه دهندگان مهم ژاپنی مصاحبه می کنند. بنابراین وقتی با آنها مصاحبه می شود – و هرگز کمکی نمی کند همه چیز را از طریق مترجم بیان کنید – مصاحبه ها معمولاً در مورد چیزهای کسل کننده و قابل پیش بینی است.

با این حال، در اینجا فوراً آمده است: اشک پادشاهی از کارگردان هیدمارو فوجی بایاشی و تهیه کننده ایجی آئونوما پرسیده می شود، “کدام نسخه از Link در ده ها عنوان مجموعه طولانی مدت بدترین بوی را می دهد؟”

آئونوما به آن اشاره می کند نفس طبیعتنسخه ای از شخصیت است که لباسی وحشیانه با کلاه استخوانی و گلوله پوشیده است. او با اشاره به بوی حیوانات وحشی می‌گوید: «ممکن است بوی بدی بدهد.»

فوجی بایاشی، که می‌گوید «در طول چندین دهه» هرگز از او در مصاحبه‌ها سؤال نشده است که کدام قهرمان بیشتر به دئودورانت نیاز دارد، رأی مثبت داد. شاهزاده خون آشام. اگرچه لینک بیشتر وقت خود را صرف کندن خاک و دویدن در سیاه چال ها به عنوان یک گرگ می کند، فوجی بایاشی لحظه خاصی را در ذهن دارد. “چند صحنه وجود دارد شاهزاده خون آشام جایی که لینک با قبیله گورون کشتی سومو می کند. من می توانم تصور کنم که در این شرایط او کمی بوی بد می دهد.

پاسخ های خوب! اکنون سعی می کنم به این فکر کنم که بوی آن پیوند شبیه کدام پیوند است ترجیحاو همیشه به تازگی بازی اولیه بازگردید ساعت زنگ دار باد: ترکیبی زیبا از خورشید، دریا، شن و نارگیل، دقیقاً همان چیزی است که کل بازی در ذهن من به مشام می رسد.

همچنین، لطفاً فکر نکنید که من این را فقط برای گفتمان بدبو پست می‌کنم، زیرا مصاحبه همچنین حاوی پاسخ‌های عالی – و به طرز شگفت‌انگیزی پر از مسخره‌ها – به این سؤال است که “بهترین – و بدترین – چیزهایی که شما دارید چیست؟” چیزی با؟». Ultrahand and Fuse؟» نیز، که می توانید اینجا را بررسی کنید سیمی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *