شنبه, جولای 27, 2024
Xbox

بررسی پازل توسط Nikoli W. Numberlink

من آزادانه اعتراف می کنم که من یک طرفدار پازلی هستم توسط نیکولی دبلیو. پس از بررسی تک تک بازی‌های پازل از سوی سازنده، منتظر چیزهای خاصی هستم. من انتظار دارم هر چند ماه یک بازی برگزار شود. برداشتی نوآورانه از پازل هایی که قبلاً هرگز ندیده بودم. و چند شب را از دست داد. آنها ممکن است بالینی و کمی بی روح باشند، اما نیکولی (هرکسی که هستند) واقعاً موفق می شود سیناپس های ذهنی من را روشن کند.

هر قاعده ای به استثنای خود نیاز دارد. برای اولین بار از زمان بررسی اولین بازی در ایکس باکس پازل اثر نیکولی دبلیو سودوکو، من با یکی روبرو شدم که – شوک! وحشت – فقط خیلی خوب نیست. خوب است بدانید که تیم نیکولی فقط از افراد تشکیل شده است.

پازل Nikoli W Numberlink ساده تر به نظر می رسد

پازل توسط نیکولی W Numberlink احتمالاً ساده ترین بازی آنها برای توصیف است و مشکل در همین است. مانند سایر بازی های پازل، شبکه ای از اعداد به شما داده می شود. این بار، اعداد می‌توانست هر چیزی باشد – تصویری از یک گربه، عکسی از یک منتقد ناامید – زیرا آنها فقط برای نشان دادن ارتباط وجود دارند. عدد 1 باید به عدد 1 دیگر متصل شود. عدد 9 به عدد دیگر 9; و غیره.

شما این جفت اعداد را با کشیدن یک خط به هم متصل می کنید. این خط می تواند به هر جایی برسد. آنها در اطراف شبکه مار می چرخند اما باید از وسط مربع ها عبور کنند. خطوط نمی توانند از خطوط دیگر عبور کنند و از اعداد دیگر عبور کنند. و هنگامی که همه جفت ها توسط خطوط به هم متصل شوند، نباید مربع خالی روی شبکه باقی بماند.

برای توصیف پازل های دیگر پازل توسط نیکولی دبلیو چند پاراگراف بیشتر طول می کشید. اما پیوند عددی واقعاً به همین سادگی است: جفت اعدادی که همگی با خطوط موجی به هم متصل هستند.

زیبا به نظر می رسد، اما باگ است. نقص این است که چیزی که Puzzle By Nikoli W به آن معروف است و من آن را بدیهی می دانستم با Numberlink از بین رفته است: شما در طول مسیر به یک راه حل نتیجه گیری منطقی و منسجمی نمی کنید. Numberlink با پیشرفت های افزایشی قابل حل نیست. از شما می خواهد که حدس بزنید.

باز کردن یک پازل ممکن است چیزی شبیه به این شروع شود. یک جفت اعداد پیدا خواهید کرد که هنگام اتصال مانعی برای شما ایجاد نمی کنند. شاید این دو عدد در لبه‌های شبکه باشند، بنابراین با اتصال آنها فقط اندازه کلی میدان را کاهش می‌دهید. اما این فقط یک حدس است: کاملاً ممکن است که این دو عدد در راه باشند. بعدا متوجه خواهید شد.

پازل توسط Nikoli W Numberlink Review 2
آموزش پازل توسط Nikoli W Numberlink

اگر شما هم مثل ما هستید، قدم بعدی پیدا کردن شماره‌های مشکل است. اینها اعدادی هستند که دائماً در مسیر یکدیگر قرار دارند و احتمالاً باعث می شوند که مسیر از مسیر منحرف شود تا بتواند از شماره دیگر جلوگیری کند. ما تمایل داریم در ادامه به این موارد بپردازیم. و آخرین گام بازگشایی اعداد نهایی خواهد بود، به این امید که فضای کافی برای مسیرهای پر پیچ و خم آنها وجود داشته باشد تا به یکدیگر برسند.

و آیا می دانید در بیشتر موارد در این فرآیند چه اتفاقی می افتد؟ فضایی وجود نخواهد داشت. مشکلی پیش خواهد آمد. و تمام راه ها و تصمیمات خود را پاک می کنید، به حالت قبلی باز می گردید و دوباره تلاش می کنید. یک اشتباه یکی پس از دیگری اتفاق می افتد تا زمانی که چیزی رخ دهد و یک جفت مشکل خاص حل شود یا راهروی باریکی باز شود که به شما امکان می دهد به 7 دردسرساز برسید.

شاید هرگز برای من در سطح متا کل نگر کلیک نکرد. شاید من آنقدر خوب نبودم که برخی از الگوهایی را که پازل‌های نیکولی دبلیو Numberlink را آسان‌تر می‌کنند، بدانم یا بفهمم. اما اگر بازی‌هایی وجود داشته باشد، اگر رویکردهایی برای حل این معماها وجود داشته باشد، آنها در آموزش سنتی بسیار خوب ظاهر نمی‌شوند. در عوض، آموزش سعی می‌کند با گفتن اینکه کار اشتباهی انجام می‌دهید، شما را آماده کند: فقط سعی کنید، دوباره امتحان کنید.

هیچ مشکل اساسی با کمی آزمون و خطا وجود ندارد، و برخی نتیجه گیری ها باقی مانده است. اما حداقل برای سلیقه من نتیجه به مراتب کمتر رضایت بخش است. رفته است رشته پیروزی های کوچک که مشخصه یک بازی Puzzle By Nikoli W است و با یک رشته شکست کوچک جایگزین شده است. این حس خوبی ندارد و من مطمئناً احساس نمی کنم که یک مغز متفکر غذاخوری هستم.

درخشش معمول UX که با بازی Puzzle By Nikoli W ارائه می شود نیز از بین رفته است. وقتی یک جفت را به هم وصل می کنید، اعداد روشن نمی شوند و هیچ تفاوتی با شماره های دیگر ندارند. این به این معنی است که می‌توانید در پازل اعدادی را که هنوز تمام نکرده‌اید جستجو کنید و این اتلاف وقت است.

پازل توسط Nikoli W Numberlink نقد 3
چگونه Numberlink را بازی کنیم؟

به همین ترتیب، می توان مسیری را تعیین کرد که مسیرها و اعداد را متقاطع کند، اگرچه قوانین بیان می کنند که این امکان پذیر نیست. هنگامی که Puzzle by Nikoli W Numberlink با چشمک زدن این مناطق به رنگ قرمز یا حتی به شما اطلاع می دهد در وهله اول اجازه ندهید این کار را انجام دهید آن وقت همه چیز بخشیده می شود. اما هیچ اتفاقی نمی افتد و شما تعجب می کنید که آیا Numberlink زمان کافی برای پخت در فر داشته است یا خیر. مطمئناً مطابق با استانداردهای قبلی نیست.

با این حال، اگر در Puzzle By Nikoli W Numberlink چیزی پیدا کردید که برای شما جذاب باشد، از تمام امتیازات معمول نیکولی لذت خواهید برد. در اینجا پازل های زیادی وجود دارد، به طور دقیق پنجاه پازل، و سختی آنها از آسان، متوسط ​​و سخت متغیر است. کنترل‌ها به‌جا هستند و با آنالوگ و D-Pad کار می‌کنند، در حالی که گزینه‌هایی برای خنثی کردن هر اشتباهی که مرتکب شده‌اید وجود دارد. فاقد هر نوع شخصیت یا کاریزمایی است، اما یک فرمول دقیق تنظیم شده است که روی همه بازی های دیگر آنها کار کرده است.

ما عصبانی نیستیم، فقط ناامید هستیم. اما ما پازل‌های نیکولی دبلیو را کنار می‌گذاریم: آن‌ها در گذشته آنقدر بر پازل‌ها مسلط شده‌اند که ما آنها را یک حرامزاده می‌بخشیم. چرا که پازل نیکولی دبلیو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *