شنبه, جولای 27, 2024
مقاله

توسعه دهندگان GTA 6 از تصمیم “بی پروا” Rockstar برای بازگشت به کار تمام وقت انتقاد کردند.

توسعه دهندگان استودیوی GTA 6 Rockstar Games از این شرکت انتقاد کرده اند که به کارکنانش گفته است که باید ماه آینده به طور تمام وقت به دفتر بازگردند و تصمیم رهبری را “بی پروا” خواندند.

همانطور که دیروز گزارش شد، به کارمندان Rockstar دستور داده شده است که پنج روز در هفته به دفتر بازگردند زیرا GTA 6 اکنون وارد مراحل نهایی توسعه می شود. مدیریت استودیو دلایل ایمنی و بهره وری را برای این تغییر آتی ذکر کرده است که در آوریل اعمال می شود.

از این اعلامیه، اتحادیه مستقل کارگران بریتانیا (IWGB) از Rockstar به دلیل برنامه هایش برای لغو مقررات کار از راه دور برای “اکثریت” کارمندانش انتقاد کرده است و خاطرنشان کرده است که استودیو گفته است که استثناهایی از قوانین جدید “نادر” خواهد بود.

اولین تریلر بازی Grand Theft Auto 6.در یوتیوب تماشا کنید

ارجاع به الف دادخواست اتحادیه گفت که تصمیم اخیر استودیو “نماینده چهره ای از بیانیه های قبلی است که در آن شرکت اصرار داشت که گزینه های کاری انعطاف پذیر باقی بماند.”

علاوه بر این، چندین نفر از اعضای تیم توسعه با IWGB صحبت کرده و در مورد بازگشت به کار اداری تمام وقت ابراز نگرانی کرده اند. یکی از کارمندان ناشناس Rockstar به اتحادیه گفت که کار کردن از خانه برای بسیاری از کارمندان “راه نجات” بوده است. آنها گفتند: “اکنون، بدون فکر، راک استار این راه نجات را از دست کارگرانی که بیشتر تحت تاثیر قرار خواهند گرفت، جدا می کند.”

پس از بسیاری از وعده‌های شکسته‌شده، اکنون می‌ترسیم که مدیریت حتی راه را برای بازگشت به رویه‌های سمی «خراش» هموار کند. رهبری باید در تصمیم گیری بی پروا خود تجدید نظر کند و با کارمندان خود برای دستیابی به توافقی کار کند که برای همه مفید باشد.

یکی دیگر از کارمندان گفت قبل از تغییر هیچ مشورتی با مدیریت صورت نگرفته است. آنها مجدداً ابراز نگرانی کردند که به زودی از کارمندان انتظار می رود “تا دیر وقت در دفتر کار کنند تا ارتباط خود را با تیم های جهانی حفظ کنند.” پیش از این، کارمندان می توانستند در صورت لزوم از راه دور خارج از ساعات کاری عادی وارد جلسات شوند.

آنها گفتند: “این بدان معنی است که ما دیگر نمی توانیم با خانواده خود وقت بگذرانیم” و افزودند که آنها نگران “همکارانی هستند که مشکلات سلامتی دارند که مانع از کار تمام وقت اداری می شود و اکنون در بلاتکلیفی هستند.”

یکی از کارمندان گفت که توسعه دهندگان Rockstar همگی به بازی هایی که می سازند اهمیت می دهند و اضافه کرد که “شور، مهارت و استعداد تیم هرگز نباید توسط مدیریت استودیو بدیهی گرفته شود.”

آنها گفتند: “با هم، از طریق همکاری و تعادل سالم بین کار و زندگی و فرهنگ محل کار، ما همچنان به ایجاد برخی از محبوب ترین و دیدنی ترین بازی ها در صنعت خود ادامه می دهیم.”

خود اتحادیه همچنین بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت که «غیرقابل قبول» است که رهبری تصمیم گرفته است «بارها و بارها به قول خود بازگردد».

آستین کلمور، رئیس اتحادیه کارگران بازی IWGB نوشت: «کارگران اتحادیه کارگران بازی IWGB در Rockstar برای شفافیت در پرداخت و ارتقاء، فرهنگ محیط کار سالم و فراگیر، و تعادل بین کار و زندگی که بر نیازهای هر کارگر متمرکز است، فشار می آورند.

کارگران در سراسر صنعت از اینکه به رهبران اجازه دهند تصمیمات بی پروا و آسیب رسان بگیرند خسته شده اند، و کارگران ستاره راک به ما نشان می دهند که اگر مدام نادیده گرفته شوند، چه چیزی در راه است. هیچ زمانی بهتر از این نیست که به اتحادیه ما بپیوندیم و متعهد شویم که صنعت بازی سالم و پایداری باشیم که می‌دانیم.»

Eurogamer برای نظر بیشتر با Rockstar تماس گرفته است.

GTA 6 قرار است در سال 2025 برای هر دو کنسول Xbox Series X/S و PlayStation 5 منتشر شود. Rockstar هنوز یک بازه زمانی برای انتشار PC مشخص نکرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی، در اینجا همه چیزهایی که تا کنون در مورد GTA 6 می دانیم آورده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *