شنبه, جولای 27, 2024
PlayStation

شبیه‌سازی شهر با اکشن ماجراجویی در My Time at Sandrock که تابستان امسال منتشر می‌شود – PlayStation.Blog

آنچه که به عنوان DLC برای My Time at Portia شروع شد، به پروژه بسیار بزرگتری تبدیل شده است که اکنون به عنوان My Time at Sandrock شناخته می شود. در تابستان امسال برای پلی‌استیشن بر روی PS4 و PS5، بازیکنان در شهر ساندروک، یک ایالت شهری در صحرای Eufaula در درون Free Cities Alliance، کاوش خواهند کرد. بازیکنان بازگشته با یک تجربه تازه اما آشنا راضی خواهند بود، در حالی که تازه واردان می توانند به راحتی عاشق گیم پلی و افراد ساندروک شوند!

هنگامی که بازیکنان شخصیت خود را طراحی کردند، به عنوان یک استاد ساز استخدام شده به Sandrock می‌رسند. پس از ورود، آنها متوجه می شوند که زمانی که یک کلان شهر پرجمعیت بود، اکنون به شهری فرسوده تبدیل شده است که آب و چوب در آن منابع کمیاب هستند. وظیفه بازیکن در حال حاضر همکاری با مردم شهر برای احیای شهر ساندروک است. از مناظر مسا، دره های عمیق، بیابان های وسیع و خرابه های خیره کننده در طول مسیر لذت ببرید!

کشاورزی تنها یکی از فعالیت های متعدد در ساندروک است

برای پیشرفت در My Time at Sandrock، بازیکنان باید ماموریت های داستانی را انجام دهند. ماموریت‌های داستانی به شخصیت بازیکن نیاز دارند که چیزی را بسازد یا دوباره بسازد که در شهر اشتباه شده است. برخی از نمونه‌ها جمع‌آوری مواد برای بازسازی برج آب یا تعمیر صحنه‌ای است که پس از وقوع طوفان شن در خارج از سالن ماه آبی پیدا شده است. پس از تکمیل یک ماموریت داستانی، بازیکنان چند روز رایگان در بازی دارند. در طول این مدت، بازیکنان می‌توانند ماموریت‌هایی را برای کسب درآمد انجام دهند، روی ایجاد روابط با مردم شهر تمرکز کنند یا فقط جهان را کشف کنند!

با کمک کارگاه شما، صرفه جویی در ساندروک به هیچ وجه مشکلی نخواهد داشت

تمرکز اصلی ساندروک، کارگاه است، که به عنوان پایگاه اصلی عملیات بازیکن عمل می کند. در اینجا، بازیکنان مواد و یادگارهایی را از سراسر نقشه می‌آورند تا به انجام ماموریت‌های مردم شهر و دولت کمک کنند. همانطور که بازیکنان پیشرفت می کنند و ماموریت ها را کامل می کنند، می توانند ماشین های کارگاه خود را ارتقا دهند، اتاق را با مبلمان سفارشی کنند و حتی طرح های خود را برای دکوراسیون بکشند. این موارد به جذب صنعت بیشتر به شهر کمک می کند و به نوبه خود به کارگاه بازیکن کمک می کند تا به بهترین کارگاه منطقه تبدیل شود!

بازیکن با یک رئیس Geegler و یک Geegler Manager مبارزه می کند

سیستم مبارزه در My Time at Sandrock تازه است و این بار احساس بسیار بهتری دارد. بازیکنان با چندین نوع دشمن از هیولاها، روبات ها، راهزنان و غیره روبرو می شوند! دشمنان با حملات هماهنگ هوشمندانه رفتار می کنند، بنابراین بازیکنان باید حرکات خود را پیش بینی کنند تا بتوانند با موفقیت ضدحمله کنند. مراقب دشمنان بزرگتر باشید زیرا آنها می توانند بازیکنان را با یک ضربه قدرتمند در هوا پرواز کنند! حملات را با سلاح های غوغا برنامه ریزی کنید یا یک رویکرد دامنه دار را انتخاب کنید.

دشمنان را می توان در نوع سیاه چال Dangerous Ruins پیدا کرد، اما دو نوع سیاهچال دیگر نیز وجود دارد که باید تجربه کنید. یکی از آنها به نام خرابه‌های رها شده شناخته می‌شود که سیاه‌چال‌هایی بدون دشمن هستند و به بازیکنان اجازه می‌دهند با خیال راحت مواد معدنی و آثار باقی‌مانده را جمع‌آوری کنند. نوع سوم به خرابه های نیمه کاوش شده معروف است که هم از مناطق معدنی و هم از دشمنان برای مبارزه تشکیل شده است. قفل سیاه چال‌ها زمانی که بازیکنان ماموریت‌های داستانی را کامل می‌کنند باز می‌شوند و می‌توان از آنها برای به دست آوردن مقادیر زیادی EXP شخصیت و مواد با کیفیت بالا برای ارتقاء سلاح‌ها و تجهیزات استفاده کرد.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته My Time at Sandrock توانایی بازیکنان برای ایجاد روابط عاشقانه با دیگر شخصیت های بازی است. بازیکنان می توانند قرار ملاقات بگذارند، ازدواج کنند، بچه دار شوند و برای هر شخصیتی که برای عاشقانه انتخاب می کنند، مجموعه ای از ماموریت های داستانی عمیق را آغاز کنند. دنبال کردن روابط عاشقانه نقاط داستانی عمیق تری و همچنین رشد شخصیت را باز می کند.

با این حال، بازیکنان باید اهداف ساختمانی و بازسازی خود را با تهدید دائمی حمله لوگان بدجنس و باند راهزنان او متعادل کنند و تلاش آنها را چالش برانگیزتر کند. این بازی داستانی عمیق و قانع‌کننده با تحولات داستانی غیرمنتظره ارائه می‌کند که باعث می‌شود بازیکنان آرزوی روز دیگری را داشته باشند.

پیام توسعه دهنده

آرون دنگ از Pathea Games می‌گوید: «My Time at Sandrock بر روی مکانیک‌های بازی محبوب My Time at Portia استوار است و در عین حال ویژگی‌های جدید و عناصر QOL را معرفی می‌کند که طرفداران این سری دوست خواهند داشت». ما مشتاقانه منتظر بازیکنانی هستیم که داستان، شخصیت‌ها و مکانیک منحصربه‌فرد My Time at Sandrock را تجربه کنند و همه را تشویق می‌کنیم که در آن شیرجه بزنند و شروع به بازسازی واحه صحرا کنند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *