شنبه, می 18, 2024
ویدیو

آشا در دنیای هیولاها – Destructoid

در حال حاضر با 100٪ کمتر جوان

تعجب پسر کمی آشفتگی فوق العاده است به نظر می‌رسد این سریال هرگز به یک سبک، توسعه‌دهنده یا نام‌گذاری نمی‌چسبد. در اینجا ما یک بازسازی از Monster World IVکه دنباله آن است پسر شگفت انگیز در دنیای هیولاهایا همانطور که در ژاپن می گویند – و من اینجا شوخی نمی کنم – Wonder Boy V: Monsterland III.

اخیراً یک احیای کوچک دریافت کردیم: Wonderboy برمی گرددارتقای نسخه اصلی توسعه یافته توسط CFRP. Wonder Boy: The Dragon’s Trapبازسازی از Wonder Boy III: The Dragon’s Trap (با آن اشتباه نشود Wonder Boy III: Monster Lair) توسط Lizardcube; پسر هیولا و پادشاهی نفرین شدهیک ورودی کاملاً جدید از آتلیه بازی. و این عنوان Wonder Boy: Asha در دنیای هیولاهاکه گیج کننده است زیرا پسر حتی در آن ظاهر نمی شود.

سردرگم؟ کامل. اینطوری دوستت دارم

Wonder Boy: Asha در دنیای هیولاها (کامپیوتر شخصی، سوئیچ نینتندو، PS4 [reviewed])
توسعه دهنده: آتلیه آرتدینک
ناشر: Inin (نسخه جعبه ای با اصلی Monster World IV) | Studio Artdink (دیجیتال)
منتشر شده: 28 مه 2021 (Switch، PS4) 29 ژوئن 2021 (PC)
MSRP: 34.99 دلار

در ابتدا در ژاپن به طور انحصاری برای Sega Mega Drive (Genesis) در سال 1994 منتشر شد. Monster World IV حرکت دیگری برای این سریال بود. عنوان سابق، Wonder Boy III: The Dragon’s Trap عنوانی از نوع اکتشافی با تغییرات و قدرت هیولاهای متعدد بود. Monster World IV نیست.

در اینجا ما Asha را داریم که به سادگی تصمیم می گیرد که یک جنگجو شود و برای انجام آن تصمیم می گیرد. به محض اینکه ملکه عنوان جنگجو را به او اعطا کرد، او را فرستاد تا چهار نگهبان را از چهار سیاه چال نجات دهد تا جهان را نجات دهد. گوش کن، آن دوره 16 بیتی بود، ما به چیزی بیشتر از “تاریکی وجود دارد، آن را دریافت کن” نیازی نداشتیم.

هیچ دگرگونی در اینجا وجود ندارد، جهان به هم مرتبط نیست. در عوض، یک موجود شایان ستایش به نام Pepelogoo دریافت می کنید که می تواند به شما کمک کند چیزهایی مانند پرش دوبل و شلیک را مسدود کنید. این یک مکانیک مناسب است و بیشترین تأثیر را روی خط داستانی دارد، که خوب است زیرا این تنها ویژگی خاص این بازی است.

[brid autoplay=”false” video=”790571″ player=”12899″ title=”Wonder%20Boy%20Asha%20in%20Monster%20World%20Review” duration=”319″ description=”Destructoid’s review of Wonder Boy: Asha in Monster World.Zoey Handley lays down the Wonder Boy and Monster World facts, while Dan can’t grasp language in Wonder Boy: Asha in Monster World! Does this gem from the 16-bit era transcend time and space to become a quality game? Find out!” uploaddate=”2021-05-28″ thumbnailurl=”//cdn.brid.tv/live/partners/10260/thumb/790571_t_1622221838.jpg” contentUrl=”//cdn.brid.tv/live/partners/10260/sd/790571.mp4″]

من هرگز بازی نکرده بودم Monster World IV قبل از این نسخه، اگرچه در کنسول مجازی، 360/PS3 و Genesis Mini به زبان انگلیسی از اقیانوس عبور کرد. من کاملاً مطمئن نبودم که باید چه انتظاری داشته باشم اما برخی از بقیه را بازی کردم تعجب پسر عنوان، و این یکی نقش یک دختر ناز را بازی می کند، بنابراین من در هیئت بودم.

ابتدا از اینکه چقدر خسته کننده است شگفت زده شدم. بصری، Wonder Boy: Asha در دنیای هیولاها یک درمان است. رنگارنگ، زیبا، متحرک خوب. موسیقی مناسبی است چیزی نیست که من در لیست پخش خود قرار داده باشم، اما افزودنی دلپذیر به زیبایی شناسی. تعدادی از بهبودهای کیفیت زندگی در سراسر جهان انجام شده است، مانند: ب. یک شهر بازسازی شده Rapadagna، توانایی حمل اکسیرهای متعدد، و یک حمله قدرتمندتر که می تواند شارژ شود.

جایی که به آن دست نخورده در طراحی سیاه چال است و اینجاست که بازی بیشتر از همه آسیب می بیند. سیاه چال ها جالب، طولانی و تکراری هستند. هر کدام حقه‌های خود را دارند – همانطور که در بازی‌های ویدیویی قانون وجود دارد – اما اساساً فقط چند راهرو است که در آن‌ها به دشمنان ضربه می‌زنید و سکه‌هایی را که بیرون می‌آیند برمی‌دارید. روز عجیبی است که متوجه می شوم پس زمینه ها چقدر خسته کننده هستند، اما در اینجا نمی توانم به تکرار الگوها و ناامیدی نگاه نکنم.

Wonder Boy: Asha در دنیای هیولاها

چیزی که بیشتر از همه آزار دهنده است این است که چقدر کم است Wonder Boy: Asha در دنیای هیولاها این کار برای کاهش عقب نشینی انجام می شود، که گاهی اوقات به شما امکان می دهد قبل از اینکه به شما هشدار داده شود که سطل خود را برای بار سوم در همان منبع پر کنید، لوله کشی را ادامه دهید. برخی از بازی‌ها می‌توانند از پس آن برآیند، اما زمانی که محیط‌ها آنقدر کسل‌کننده هستند و دشمنان مجدداً بازی نمی‌کنند، می‌تواند به یک بازی تبدیل شود.

باس های بازی متنوع هستند اما در این واقعیت که ناامید کننده هستند متحد هستند. بیشتر آنها را می توان با یک ضربه ساده شکست داد، برخی دیگر الگوهای ساده و واضحی دارند و برخی پیدا کردن محل ضربه زدن به آنها را دشوار می کنند. آنها در سختی بسیار متفاوت هستند. کسی که بیشترین مشکل را با او داشتم فقط یک رئیس فرعی بود. آخرین رئیس سزاوار ذکر ویژه است زیرا یک لحظه جدی “صبر کن، این نمی تواند باشد” بود. پاسخ این بود که بله، همینطور بود، و من هنوز از آن بیزارم. انگار دکتر ویلی تازه با کت آزمایشگاهش بیرون آمده بود و نقطه ضعفش همه چیز بود.

می‌دانم که این بر اساس یک عنوان Genesis است، و همچنین می‌دانم که Inin نمی‌خواست خیلی از منبع منحرف شود، اما اینطور به آن نگاه کنید: Lizardcube پیشینه بسیار کمی برای کار روی آن داشت. پسر شگفت انگیز و تله اژدها و شاهکاری را روی آن بوم خالی نقاشی کردند.

Wonder Boy: Asha در دنیای هیولاها

اما من نمی توانم با توسعه دهندگان خیلی سختگیر باشم. بخشی از مشکل این است که Monster World IV فقط برای شروع بازی چندان عالی نبود. به نظر می رسد یک گام به عقب نسبت به عناوین دیگر است و به جای طراحی متفکرانه، یک Pepelogoo کوچک زیبا را ارائه می دهد. بهبود کیفیت زندگی قابل قدردانی است، اما من احساس می‌کنم که آنها حداقل می‌توانستند باس‌ها را کمی بیشتر بهبود بخشند بدون اینکه هویت بازی را از بین ببرند.

من هم باید تاکید کنم Wonder Boy: Asha در دنیای هیولاها بازی بدی نیست عقب‌گردی گاهی آزاردهنده می‌شود، اما عمدتاً یکنواخت است. مکانیک ها به اندازه کافی فشرده هستند، من نمی توانم در مورد محصول نهایی شانه های خود را بالا نبرم. من همیشه خوشحالم که زندگی جدیدی در یک عنوان قدیمی دمیده می شود، اما این بدان معنا نیست که در نهایت آن را دوست خواهم داشت.

[This review is based on a retail build of the game provided by the publisher.]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *