جمعه, می 3, 2024
PlayStation

بازی Wild PS5 Indie INDIKA تریلر گیم پلی Bonkers را دریافت می کند

بازی عجیب و غریب PS5 مستقل INDIKA با یک تریلر جدید بازگشته است که نشان می دهد چگونه اکشن ماجراجویی سوم شخص بازی می شود و مانند صدای اصلی آن در سال گذشته بسیار عجیب به نظر می رسد. به عنوان یک راهبه با شیطان به عنوان همدم شما، سفری را برای خود یابی در روسیه قرن نوزدهم آغاز می کنید. تریلر گیم پلی بازی را در بالا ببینید.

انتشار PS5 برای اواخر سال برنامه ریزی شده است، اما اگر یک رایانه شخصی قدرتمند دارید، اکنون نسخه نمایشی آن به عنوان بخشی از Steam Next Fest در دسترس است.

توسعه دهنده Odd Meter در ابتدا در روسیه مستقر بود، اما ناشر 11 Bit Studios به تیم کمک کرد تا به قزاقستان نقل مکان کند، جایی که تولید اکنون در حال پایان است. دیمیتری سوتلوف، کارگردان بازی در آن زمان گفت: «حتی قبل از اینکه کشور ما جنگ را آغاز کند، ما در مسیر خوبی پیش می رفتیم و با مسائلی که می توانست به پیگرد کیفری در روسیه منجر شود، رسیدگی می کردیم. «بعد از 24 فوریه [2022]، همه چیز پیچیده تر شد زیرا اقامت در روسیه از نظر جسمی ترسناک و مهمتر از آن از نظر اخلاقی دشوار شد ، بنابراین تصمیم گرفتیم به کشور دیگری سفر کنیم. امروز مشخص است که موضوعاتی که در بازی ما به آنها پرداخته شده است چقدر مرتبط هستند.”

بخشی از درآمد ایندیکا به خیریه هایی اهدا می شود که به کودکان اوکراینی آسیب دیده از تهاجم روسیه به این کشور کمک می کنند. نظر شما در مورد تریلر گیم پلی بازی چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *