شنبه, می 4, 2024
Xbox

بهترین معاملات Amazon Prime Day NAS در سال 2023

راه‌اندازی فضای ذخیره‌سازی متصل به شبکه (NAS) می‌تواند بسیار گران باشد، اما به لطف Amazon Prime Day، نیازی به این نیست. در طول Prime Day، نه تنها در مورد کیس های NAS، بلکه در مورد بهترین درایوهای NAS نیز معاملات فوق العاده ای وجود دارد. این تبلیغات از 11 تا 12 جولای ادامه دارد.

استفاده از بهترین NAS می‌تواند ایجاد پشتیبان‌گیری و سازماندهی داده‌های شما را آسان‌تر کند. با یک محفظه NAS و برخی هارد دیسک ها، می توانید اطمینان حاصل کنید که تمام رسانه ها و داده های شما به طور ایمن ذخیره شده و در سراسر خانه یا کسب و کار کوچک شما قابل دسترسی است.

ممکن است Prime Day هنوز به اینجا نیامده باشد، اما در سبک آمازون، در حال حاضر چند معامله اولیه وجود دارد که به شما کمک می کند تا از بازی جلوتر بروید. ما این صفحه را در صورت یافتن بهترین معاملات به روز نگه می داریم. بنابراین یک نشانک اضافه کنید و به بررسی مجدد ادامه دهید.

بهترین معاملات پرایم روز امروز در مورد محفظه های NAS

بهترین معاملات Prime Day امروز در درایوهای NAS

Prime Day 2023: تاریخ ها و اطلاعات مهم

(اعتبار تصویر: آمازون)

روز پرایم آمازون تقریباً همیشه در ماه جولای رخ می دهد، به دلیل همه گیر شدن کووید-19 به اکتبر 2020 موکول شده است و در ژوئن 2021 به تابستان نزدیک می شود. روزهای جداگانه متفاوت است و سال 2023 برای فروش 48 ساعته انتخاب شده سه شنبه و چهارشنبه خواهد بود. تخفیف ها لزوماً منتظر تاریخ شروع رسمی در آمازون نیستند، بنابراین برخی از معاملات در حال حاضر در سراسر فروشگاه در دسترس هستند، اما Prime Day به طور رسمی در نیمه شب آخرین روز در منطقه شما به پایان می رسد. با این حال، همه نمی توانند از پس انداز سود ببرند، بنابراین مطمئن شوید که آماده هستید.

Amazon Prime Day از چه زمانی شروع می شود؟

همانطور که توسط آمازون تأیید شده است، Prime Day بین 11 ژوئیه در ساعت 00:01 و 12 ژوئیه در ساعت 23:59 پخش می شود و همانطور که در یک توضیح داده شده است، “48 ساعت صرفه جویی عالی در تمام دسته بندی ها در مورد همه چیزهایی که برای تابستان و بعد از آن دارند ارائه می دهد.” مقاله مفصل تر بیانیه مطبوعاتی رسمی آمازون.

آیا کسی می تواند از Prime Day استفاده کند؟

برای واجد شرایط بودن برای پس انداز Prime Day، باید یک اشتراک فعال Amazon Prime داشته باشید. می توانید 14.99 دلار در ماه یا 139 دلار در سال پرداخت کنید. با این حال، هنگامی که برای اولین بار ثبت نام می کنید، حق دریافت آن را دارید 30 روز آزمایشی رایگان Amazon Prime که می توانید در طول Prime Day از آن استفاده کنید و سپس آن را لغو کنید.

چرا باید یک معامله Prime Day NAS بخرم؟

ذخیره سازی متصل به شبکه به شما امکان می دهد کارهای باورنکردنی را در خانه و محل کار انجام دهید. چه قصد دارید یک سرور رسانه ای بسازید و اجرا کنید یا یک راه حل ذخیره سازی فایل را مدیریت کنید، یک محفظه NAS چیزی است که به آن نیاز دارید.

مدل های زیادی برای انتخاب وجود دارد و فروشنده های متعدد کیس های مشابه را با قیمت های مختلف ارائه می دهند. با این حال، این بدان معنی است که می توانید در مورد موارد جدید، به ویژه معاملات کم سابقه Prime Day NAS، معامله کنید.

انتخاب بهترین NAS به چند عامل بستگی دارد، یعنی قیمت، پردازنده و تعداد درایوها. هرچه پردازنده بهتر باشد، درایوهای موجود بیشتر و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند شبکه ۱۰ گیگابایتی می‌توانند به سرعت قیمت‌ها را افزایش دهند. اما Prime Day حداقل به شما این فرصت را می‌دهد که با پول کمتر روی سخت‌افزار بهتر سرمایه‌گذاری کنید، و کمی آزادی عمل برای راه‌اندازی خود در آینده به شما می‌دهد.

بهترین معامله Prime Day NAS را برای خود دریافت کنید

گرفتن بهترین معامله یک چیز است، اما به دست آوردن آن است پیشنهاد درست فوق العاده برای شما مهم است ما از شما می خواهیم که پول خود را عاقلانه خرج کنید. هیچ فایده ای برای خرید NAS وجود ندارد که فقط به این دلیل که ارزان ترین محفظه است و آنچه شما نیاز دارید را انجام نمی دهد. به همین دلیل، ما بسته های NAS را بر اساس مشخصات توصیه می کنیم و قیمت.

این مهم است که تصمیم بگیرید برای چه می خواهید از محفظه NAS استفاده کنید. وقتی آن را مرتب کردید، قیمت سپس عاملی است که باید در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد تا حدی را رعایت کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که برای یک NAS ارزان‌تر، مبلغی مشابه را بپردازید، مگر اینکه با پرداخت هزینه کامل برای یک NAS گران‌تر راحت باشید.

محفظه‌های NAS بسته به پردازنده، جایگاه‌های درایو و سایر مشخصات، قیمت مناسبی دارند. اما زمانی که از رویدادهای بزرگی مانند جمعه سیاه یا روز پرایم آمازون لذت می بریم، خرده فروشان از انواع تاکتیک ها استفاده می کنند تا شما را فریب دهند تا باور کنید یک معامله بهتر از آن چیزی است که هست. مراقب قیمت های متورم باشید که به نظر می رسد مقرون به صرفه است.

یکی از نکات مهم ما استفاده از Microsoft Edge برای خرید آمازون با قابلیت خرید داخلی آن است. نه تنها تاریخچه قیمت فعلی محصولات را به شما نشان می دهد، بلکه به شما کمک می کند تا قیمت ها را با سایر خرده فروشان مقایسه کنید تا مطمئن شوید که آنچه دریافت می کنید در واقع یک پیشنهاد است. می توانید از همه پیشنهادهایی که در اینجا نشان می دهیم مطمئن باشید در حقیقت ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *