شنبه, می 4, 2024
مقاله

توسعه دهندگان Baldur’s Gate 3 در حال همکاری با مایکروسافت برای حل و فصل ممنوعیت های “آزاردهنده و ناخوشایند” Xbox هستند.

توسعه‌دهنده Larian در حال همکاری با مایکروسافت است تا ممنوعیت‌های «آزاردهنده و غیرمعمول» حساب را که ممکن است هنگام آپلود فیلم برهنه از Baldur’s Gate 3 روی سرورهای Xbox رخ دهد، حذف کند.

همه اینها به عنوان یک کاربر Reddit به آخر هفته بازمی گردد بابا وگاس به دیگر بازیکنان Baldur’s Gate 3 در مورد گنجاندن فیلم خاصی در RPG برنده جایزه Larian هشدار داد. Redditor یک «سرگرمی برهنه اردو» را ضبط کرد که می خواستند با برادرشان به اشتراک بگذارند. سپس ایکس باکس به طور خودکار فیلم را روی سرورهای خود آپلود کرد.

به هر حال، اگر ایکس باکس اگر کاربر تصاویری را که توهین‌آمیز می‌داند کشف کند، محتوا حذف می‌شود و نمایه بازیکن «به‌طور موقت از اشتراک‌گذاری تصاویر اضافی (معمولاً به مدت 24 ساعت) منع می‌شود.» و از آنجایی که کلیپ های Daddy-Vegas حاوی برهنگی ذکر شده بودند، برای هر کلیپ ممنوع شدند و در نتیجه حساب کاربری آنها به مدت یک سال به حالت تعلیق درآمد. آنها از آن زمان به ممنوعیت خود اعتراض کرده اند و Redditor اوایل این هفته فاش کرد که تلاش های آنها موفقیت آمیز بوده است.

در اینجا تیم ویدیویی ما با چند نکته برتر برای Baldur’s Gate 3 است.در یوتیوب تماشا کنید

حالا محرومیت کوتاه بابا وگاس ظاهرا به تیم دروازه 3 بالدور هم رسیده است. اوایل این هفته، مدیر انتشارات لاریان مایکل دوز گفت که توسعه‌دهنده گزارش‌هایی را دیده است که نشان می‌دهد برخی از بازیکنان پس از آپلود فیلم از جلسات بازی خود با حساب‌هایشان مشکل دارند.

دوز گفت لاریان در حال حاضر در حال “در حال مذاکره با مایکروسافت” در مورد این موضوع است. دوز نوشت: «ما در حال بررسی آن هستیم. “آزاردهنده و ناخوشایند.”

Eurogamer برای نظرات بیشتر به مایکروسافت و Larian ایمیل زده است.

در همین حال، بازیکنان Baldur’s Gate 3 هنوز با مشکلات ذخیره بازی در ایکس باکس مواجه هستند که باعث می شود برخی پیشرفت خود را از دست بدهند. خوشبختانه، لاریان یک راه‌حل موقتی را پیشنهاد کرده است تا قبل از یافتن راه‌حل دائمی‌تر، بازیکنان را کنار بگذارد.

اما با وجود مشکلات ایکس باکس، هنوز هم عشق زیادی به حماسه RPG Larian وجود دارد. ما به Baldur’s Gate 3 پس از اکران چهار ستاره دادیم و روث کسیدی «صحنه عالی و توجه دقیق به جزئیات» را ستود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *