پنج‌شنبه, می 2, 2024
ویدیو

تیم نهایی نهایی در تمام شکوه یکپارچهسازی باکس خود – Destructoid

بچه چندضلعی واقعی

اوایل این هفته ما فاش کردیم که بازی آینده سگا Slugger خواهد بود Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown یک بسته DLC سرگرم کننده دریافت کرد که به بازیکنان این فرصت را می دهد تا به طور کلی بازی کنند جنگنده مجازی 5 قبیله به شیوه ای که یادآور ریشه های قدیمی و چندضلعی آنهاست.

DLC Legendary Pack که در تاریخ 1 ژوئن با قیمت 10 دلار منتشر خواهد شد، هر کدام شامل دو پوسته است. VF 5pugilist است و نشان P1 و P2 هر شخصیت را نشان می دهد. بهتر از همه، شخصیت‌های مدرنی مانند براد برنز و ال بلیز نیز در حال گرفتن هستند VF 1– پوسته هایی که اگر در پروژه های سازنده سگا AM2 ظاهر می شدند، نگاهی اجمالی به ما می دهند.

فقط برای سرگرمی، از هر یک از اعضای تیم که پوسته های جدید را پوشیده بودند، در بازی عکس گرفتم. همه آنها ظاهر خوبی دارند و برخی مانند براد برنز و ونسا دو ظاهر کاملاً متفاوت برای انتخاب دارند. متأسفانه، این چهره ها هستند نه متحرک است تا ما نتوانیم پوزخند ترسناک و ابروهای شپش را ببینیم. بسته افسانه ای همچنین دارای گزینه ای برای جایگزینی رابط کاربری بازطراحی شده با رابط کاربری نسخه اصلی این سری کلاسیک است. اکنون تنها چیزی که نیاز داریم یک مجموعه کامل از انجیر است. این اتفاق بیفتد، شرکت لبخند خوب!

Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown در تاریخ 1 ژوئن برای PS4 عرضه می شود. این بازی در بازی ژوئن PlayStation Plus گنجانده می شود یا می توان آن را به صورت جداگانه با قیمت 30 دلار از جمله DLC خریداری کرد.

آکیرا یوکی


جفری مک وایلد


پای چان


لاو چان


ولف هاوکفیلد


جکی برایانت


سارا برایانت


کاگمارو


دوری کن تو


شیر رافال


آئوی اومنوکوجی


تاکا آرشی


لی فی


ونسا لوئیس


برو هینوگامی


برد برنز


آیلین


ال بلیز


ژان کوجو


کریس مویس

سردبیر – کریس از دهه 1980 بازی های ویدیویی انجام می دهد و از دهه 1880 در مورد آنها می نویسد. از Galaxy High با ممتاز فارغ التحصیل شد. توییتر: @ChrisxMoyse

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *