دوشنبه, می 6, 2024
ویدیو

پچ Microsoft Flight Simulator اندازه فایل پایه را کاهش می دهد – Destructoid

اما آیا در اتاق زیر شیروانی جا می شود؟

بازی های ویدیویی بزرگ هستند و به تازگی بزرگتر می شوند. بنابراین دیدن توسعه‌دهندگانی که راه‌هایی برای کاهش ردپای حافظه‌شان پیدا می‌کنند، همیشه خوب است شبیه ساز پرواز مایکروسافت تیم دارای نسخه 1.16.2.0 است.

در او یادداشت های انتشار برای به روز رسانی در 25 مه، که شبیه ساز پرواز مایکروسافت این تیم خاطرنشان می کند که برای اولین بار دانلود کامل بازی، تغییراتی ایجاد کرده اند. حالا بازی پایه به جای 170 گیگابایت فقط باید 83 گیگابایت باشد.

این یک مزیت برای هر کسی است که این روزها به دنبال صرفه جویی در فضای ذخیره سازی است، به خصوص که راه حل های ذخیره سازی ممکن است شلوغ شوند. شبیه ساز پرواز مایکروسافت هنوز در سری Xbox نیست این کارت های توسعه روی درختان رشد نمی کنند، می دانید؟

سیم کارت قدرتمند پرواز مایکروسافت از زمان عرضه در سال گذشته به طور مداوم به روز شده و شامل مکان های طراحی شده و البته واقعیت مجازی می شود. من در پرواز با هر چیزی در آن کاملاً وحشتناک هستم، اما فناوری پشت این شبیه سازی به چیزهای شگفت انگیزی مانند ردیابی طوفان های واقعی از کابین مجازی.

اریک ون آلن

خبرنگار ارشد اخبار – اریک از سال 2014 در مورد بازی ها می نویسد، اما مدت زیادی است که آنها را بازی می کند. معمولاً می‌توانید آن‌ها را درگیر نبردهای RPG هیجان‌انگیز، مرور یک جواهر مستقل، یا در Limsa Aethryte پیدا کنید.

داستان های بیشتر از اریک ون آلن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *