پنج‌شنبه, می 2, 2024
PlayStation

جزئیات کامل در مورد Modern Warfare II و Warzone 2.0 Season 03 Reloaded، در 10 مه – PlayStation.Blog

Los Vaqueros و Las Almas Cartel نه تنها در حال بازسازی هستند – بلکه در حال بارگیری مجدد هستند.

این نبرد در فصل 03 Reloaded برای Call of Duty: Modern Warfare II و Call of Duty: Warzone 2.0 به ابعاد حماسی تبدیل می‌شود که در تاریخ 10 می برای پلی‌استیشن 4 و PS5 منتشر می‌شود.

با محتوای جدید برای عملیات ویژه، چند نفره و بتل رویال، چیزهای زیادی در به‌روزرسانی Midseason وجود دارد!

حملات و ماموریت های جدید عملیات ویژه، نقشه و حالت های چند نفره 6v6

چه بخواهید در بازی‌های Co-op با هم متحد شوید یا با بهترین‌های جهان رقابت کنید، فصل 03 Reloaded شش نفر را با یک حمله جدید، ماموریت عملیات ویژه و نقشه چند نفره و همچنین حالت‌های جدید دارد.

Special Ops Raid قسمت 03: هنگامی که گاز از تیم جدا می شود تا با لاسول تماس بگیرد و تبعیدی را ترتیب دهد، کاپیتان پرایس، فرح و الکس در تعقیب هادیر و تسلیحات گم شده به عمق پایگاه شوروی می روند. به یک گودال وسیع مملو از تونل‌های راه‌آهن قدیمی، آب برق‌زده و جنگجویان دشمن به‌شدت مسلح فرود آیید.

ماموریت عملیات ویژه – مدافعان: بندر حفید: آخرین عملیات کارتل را در بندر حفید المزره آغاز کنید. اولین خط دفاعی را حذف کنید و سپس از موقعیت خود در برابر امواج متعدد دشمنان ورودی دفاع کنید.

Alboran Hatchery (6v6): در Alboran هچری غوطه ور شوید، یک نقشه هسته ای با اندازه متوسط ​​6 در 6 که روی یک تپه دورافتاده در زیر توربین های مرتفع مزرعه بادی تنظیم شده است. از پوشش گسترده‌ای برای راه‌اندازی جابه‌جایی‌های مخفیانه‌تر استفاده کنید، یا برای دید واضح‌تر بر روی انبارها و انبارها به نقاط برتر بالا بروید. این نقشه را در لیست‌های پخش ویژه فصل 03 Reloaded انتظار داشته باشید.

عفونت غول پیکر و فیس آف: در نقشه‌های نبرد بزرگ‌تر که تعداد بیشتری از بازیکنان را در Giant Infection پشتیبانی می‌کنند، در نقشه‌های جنگی بزرگ‌تر حضور داشته باشید، و در حالت‌هایی مانند Team Deathmatch و Kill Confirmed از طریق 3v3 Face Off، روی نقشه‌های کوچک تفنگ بازی تاکتیکی کنید.


تمام جزئیات Modern Warfare II و Warzone 2.0 Season 03 Reloaded، در 10 مه در دسترس است

حالت های جدید Warzone، چرخ دنده و بازی رتبه بندی شده

تجهیزات تاکتیکی جدید: قدرت خود را در اوایل بازی با بسته‌های امتیاز از پیش تعیین شده موجود در جعبه‌های عرضه و ایستگاه‌های خرید تقویت کنید. آیا در راه هستید و به وسایل نیاز دارید؟ Deployable Buy Station پشت شماست. و فراموش نکنید که یک کیت ورودی گولاگ بگیرید تا برای شانس استقرار مجدد خود مبارزه کنید، حتی اگر قبلاً آنجا بوده اید.

غارت برگشته: فراموش نکنید: آشغال از نسخه اصلی Call of Duty: Warzone در حال حاضر در Call of Duty: Warzone 2.0 قرار دارد. در این حالت دیوانه کننده، اپراتورها از ریسپاون ها سود می برند و می توانند بارگذاری های سفارشی خود را در اوایل بازی تجهیز کنند. پول نقد جمع آوری کنید، قراردادها را کامل کنید و اپراتورهای دشمن را بیرون بکشید تا قبل از اتمام زمان، ثروت جمع آوری کنید.

معرفی بازی با رتبه بندی Warzone

مهارت‌های Battle Royale خود را در مسابقات رتبه‌بندی Warzone، با تنظیمات رقابتی، رتبه‌بندی‌های پیشرو، سیستم مهارت بصری و جوایز فصلی آزمایش کنید.

در رتبه بندی برنز شروع کنید و زنده بمانید تا با استفاده از رتبه بندی مهارت های بتل رویال (SR) به بخش های مهارت های بالاتر صعود کنید. SR خود را از طریق کمک ها و حذف ها و از طریق قرار گرفتن در اوج در بازی افزایش دهید. برای هر بازی یک هزینه ورودی SR متوسط ​​بپردازید و خلاصه SR را در پایان بازی برای مرور کلی باخت ها و بردهای خود بررسی کنید. ماهرترین بازیکنان در جدول امتیازات 250 برتر بخش مهارت برای همه نمایش داده می شوند.

منطقه محرومیت جدید DMZ

چیزی در اعماق زمین در المزره در حال رخ دادن است. اپراتورهای اختصاص داده شده به این منطقه محدود باید به دنبال یکی از چندین ورودی به یک مرکز جدید به نام مجتمع Koschei باشند که در طول فصل 03 Reloaded قابل دسترسی است. دسترسی داشته باشید و با جنگجویان داخل بجنگید تا غارت با ارزش بالا را تضمین کنید.

دید کلی

استتار سلاح: یک سری چالش ها را تکمیل کنید و دو استتار سلاح جدید برای همه دسته های سلاح در بازی کسب کنید.

دو اسلحه تمام اتوماتیک جدید

فصل 03 Reloaded نه یک، بلکه دو اسلحه جدید را به فهرست سلاح‌ها معرفی می‌کند:

محاصره FTAC: طراحی شده به عنوان یک مسلسل جمع و جور و قابل مانور، سرعت شلیک خیره کننده و سرعت سوئیچ سریع دارد. یک ثانیه قابل اعتماد برای تعاملات نزدیک. با تکمیل چالش سلاح درون بازی (امتیاز 50 Sidearm Hipfire Operator Kills) یا با خرید آن از طریق Store Bundle، قفل آن را باز کنید.

GS Magna: این GS 0.50 تمام اتوماتیک دارای سرعت رعد و برق و قدرت کافی برای پایان دادن به هر کسی است که از مسیر شما عبور می کند. با تکمیل چالش اسلحه درون بازی (نمره 30 کشتن هدشات اپراتور) یا با خرید آن از طریق بسته فروشگاهی، قفل آن را باز کنید.

کوین دورانت، الزامات گزارش

زمانی که کوین دورانت در یک بسته فروشگاهی ویژه و با زمان محدود که به عنوان بخشی از به‌روزرسانی Midseason منتشر می‌شود، به جای پای یکی از بهترین بسکتبالیست‌های تمام دوران قدم بگذارید.

این بسته علاوه بر اپراتور، شامل طرح AR “Reap This” و طرح تک تیرانداز “Easy Money”، “Deadly from Downtown” Finish Move، “B-Ball” Weapon Charm، “Ankle-Breaker” نیز می شود. . صفحه بارگیری، برچسب “Hoops” و نشان متحرک “KD Baller”.

مراقب سایر بسته‌های فروشگاهی باشید که در اواسط فصل عرضه می‌شوند، از جمله بسته نرم افزاری Throwback: بسته صوتی سلاح ’09، هفتم: عصبانیتو بیشتر.

فصل 03 Reloaded از 10 می شروع می شود

برای بهترین تجربه میان فصل، امروز Modern Warfare II را برای PlayStation خریداری کنید و به محتوای اضافی در سه حالت دسترسی داشته باشید، از جمله توانایی باز کردن قفل ۱۴ اپراتور انحصاری برای استفاده در هر دو بازی. دارندگان Modern Warfare II همچنین در پایان هر مسابقه هنگام بازی Call of Duty: Warzone 2.0 Premium XP دریافت خواهند کرد.

سرد بمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *