شنبه, جولای 27, 2024
مقاله

آنچه بازی کردیم | Eurogamer.net

9 ژوئن 2023

سلام! به ویژگی معمولی ما خوش آمدید، جایی که کمی در مورد برخی از بازی هایی که در چند روز گذشته انجام داده ایم، می نویسیم. این بار: ساخت، تله پورت، ویرایش.

اگر علاقه مند به بررسی برخی از نسخه های قبلی What We’ve Been Playing هستید، آرشیو ما اینجا است.

Super Fantasy Kingdom, PC

پادشاهی فوق العاده فانتزی.

نسخه ی نمایشی Super Fantasy Kingdom یک تجربه فوق العاده غوطه ور است. این یک شهرساز، اما همچنین یک بازی بقا مبتنی بر موج است – که توسط بسیاری با بازماندگان خون آشام مقایسه می شود. به نظر می رسد هرج و مرج است، اما اینطور نیست. اما به شدت استرس زا است.

در پایین نقشه، با قرار دادن ساختمان‌ها، پردازش مواد و استفاده از مواد برای باز کردن قفل ساختمان‌های جدید و قرار دادن آنها در جایی که همه چیز تکرار می‌شود، یک دهکده را بازسازی می‌کنید. ساختمان ها به کارگر و کارگران به خانه نیاز دارند. ساخت جاده ها به شما بخش های جدیدی برای ساختن می دهد. این یک سری دایره های مثبت است و یادگیری محل تلاقی این دایره ها بخشی از سرگرمی است.

اما مهمتر از همه، یک بیابان وجود دارد که در آن دشمنانی ظاهر می شوند که به دهکده شما حمله می کنند و توسط واحدهای دفاعی که در آنجا قرار داده اید متوقف می شوند. بازی سرعت خود را در روزها و شب‌ها اندازه‌گیری می‌کند و در پایان هر شب خواهید فهمید که مدافعان شما چه تعداد شرور را کشته‌اند و چند بار خط مقدم شما شکسته شده است.

فکر می‌کنم این کار تا جایی پیش می‌رود که همه چیز را از دست می‌دهی. گاه! من تا به حال چند فرار خوش شانس داشته ام، اما می دانم زمانی فرا می رسد که دهکده ای که می سازم زیر و رو می شود و من به نقطه اول برمی گردم. فکر می‌کنم خیلی سریع آماده راه‌اندازی مجدد هستم، که نشان می‌دهد Super Fantasy Kingdom در اینجا در مسیر درستی قرار دارد.

برتی

پورتر، وب

پورتر یک است بازی مرورگر در Itch.io جایی که می توانید بپرید و تله پورت کنید. اغلب شما مجبور به پرش و تله پورت هستید. برای به دست آوردن ارتفاع مناسب بپرید، به شکافی که فقط به دلیل پریدن می توانید به آن برسید، تله پورت کنید، سپس دوباره به دلیل اینکه شکافی که به آن منتقل کرده اید، باعث می شود به سمت میخ ها بیفتید.

خوشبختانه، این بازی به همان اندازه که چالش برانگیز است، هوشمندانه است، و بررسی سطح جدیدی از پازل ها و تلاش برای ایده پردازی بازی قبل از ورود به واقعیت، واقعاً سرگرم کننده است. مانند بسیاری از بازی‌های وب روی Itch، دیدن چنین طرح‌های مبتکرانه‌ای که اصلاح و تقطیر می‌شوند بسیار شگفت‌انگیز است. اگر این چیزی است که شما می خواهید، یک بعد از ظهر کامل سرگرم کننده است. فقط پریدن را فراموش نکنید. و تله پورت.

کریس دونلان

جاودانگی، کامپیوتر

تریلر جاودانگی.

اسپویلر!

خوب، من حدس می زنم، جاودانگی، تبریک می گویم. تو اولین بازیی هستی که، حتی برای مدت کوتاهی، واقعاً مرا به این فکر می‌کند که آیا شاید واقعیت را لمس نکرده باشم. خواب ضعیف احتمالا کمکی نکرده است، و همچنین داستان کوتاه زیبای جما فایلز درباره یک ستاره درخشان دوران طلایی هالیوود با چیزی نیازمند، احتمالاً بدخواهانه، که اتفاقاً آن روز بعدازظهر آن را خواندم، کمکی نکرد. اما از آنجایی که به چیزی که گمان می‌بردم شبی دلپذیر از افراط در سینماست راضی بودم، برای فیلم جاودانگی آماده نبودم.

آنجا بودم، با خوشحالی کارهای ماریسا مارسل، هنرپیشه تخیلی را ورق می زدم و جزئیات تاریخی به زیبایی مشاهده شده را در طول دهه ها در حالی که او در اطراف بود، جذب می کردم. کسی که به نظر نمی رسید برای چند ثانیه به بیرون از صفحه نمایش نگاه کرد. احساس شد غلطاما نه به شکلی که مطمئن هستم بتوانم با صدای بلند بگویم، بنابراین آن را کنار زدم و کلیپی را که قبلاً بارها دیده بودم، راه اندازی کردم، و به طور تصادفی به دنبال راه دیگری برای تحقیق بودم.

و سپس من یخ زدم. او دوباره آنجا بود، درست – و این بار به وضوح – جایی که قبلاً نبوده بود، ناگهان بین پلک زدن ها، بین تصاویر، چهره ای جدید در فضایی به طور نامحسوس خالی ظاهر شد، و به طور اتفاقی طوری ادامه می داد که انگار همه چیز همیشه همین طور بوده است. بوده. نفس نفس زدم، مکث کردم، پیچیدم، بازی را زدم و واقعیت قدیمی را بی سر و صدا زدم و فوراً خودش را ثابت کرد – دوباره ناپدید شد. “اوه نه”، وقتی مغزم ناگهان سؤالات هولناکی برای چشمانم ایجاد کرد، فکر کردم: “این برای یک عصر کافی است.”

مت ولز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *