شنبه, جولای 27, 2024
مقاله

البته آواتار به فورتنایت می آید

همکاری بزرگ بعدی Fortnite با Avatar: The Last Airbender خواهد بود، مجموعه انیمیشنی موفقی که اکنون در نتفلیکس به صورت زنده نمایشی است.

(برای روشن شدن، این ربطی به مردم آبی جیمز کامرون ندارد.)

همانطور که در کد بازی دیده می شود، اخبار کراس اوور شب گذشته با حسن نیت فاش کننده پرکار Fortnite iFireMonkey به صورت آنلاین ظاهر شد. به نظر می‌رسد که Avatar پس از رویداد Teenage Mutant Ninja Turtles، مجوز رویداد مضمون بعدی Fortnite خواهد بود.

پخش خبر: چرا Nintendo Switch 2 اکنون در سال 2025 منتشر می شود؟در یوتیوب تماشا کنید

پاس‌های رویداد Fortnite معمولاً شامل یک مسیر پاداش رایگان و ممتاز است که پیشرفت آن از طریق چالش‌های روزانه و هفتگی باز می‌شود. مجوزهای رویداد قبلی شامل Star Wars و Dragon Ball بوده است – و با توجه به اینکه سریال نتفلیکس به تازگی راه اندازی شده است، آواتار یکی دیگر از نامزدهای احتمالی است.

داده‌های درون بازی نشان می‌دهد که Event Pass به قهرمان آواتار Aang به‌عنوان یک پوست و گاومیش کوهان دار پرمو، Appa به عنوان گلایدر، پاداش می‌دهد.

هفته گذشته، Fortnite فصل جدید جشنواره Fortnite قهرمان گیتار را با همکاری بزرگ لیدی گاگا آغاز کرد. Lego Fortnite به‌روزرسانی جدیدی برای ماهیگیری دریافت کرده است، در حالی که Rocket Racing یک حالت آزمایشی زمانی اضافه کرده است.

در بخش بتل رویال کلاسیک Fortnite، با آماده شدن بازی برای فصلی در یونان باستان، اوضاع در حال گرم شدن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *