شنبه, جولای 27, 2024
برترین

الکساندریا اوکاسیو کورتز نماینده ایالات متحده به توییچ بازگشت

الکساندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده ایالات متحده، در سال 2020 هنگامی که اولین حضورش در توییچ بیش از 430000 بیننده را به خود جلب کرد، در توییچ غوغا کرد. پس از بیش از دو سال وقفه، AOC در حال بازگشت به توییچ است و استریم بعدی خود را برای شنبه شب در ساعت 7:30 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است.

اولین جریان تلاشی بود برای الهام بخشیدن به آمریکایی ها برای خروج و رای دادن، در حالی که خانم کنگره از جریان های بعدی برای صحبت در مورد موضوعات مهم استفاده کرد. AOC از آخرین جریان خود در اوایل سال 2021 برای بحث در مورد آشفتگی در بازار سهام GameStop و چگونگی تأثیر آن بر سرمایه گذاران خرد استفاده کرد.

در حال اجرا: AOC Plays Among Us – بهترین لحظات از جریان

در استریم‌های قبلی، مهمانانی از جمله ایلهان عمر، بازیگر دیگر و پخش‌کننده‌های محبوبی مانند Pokimane، HasanAbi و Dr. لوپو حسن آبی این هفته بخشی از برنامه است، مهمانان ویژه دیگری نیز در این برنامه حضور دارند. پوکیمن همچنین به توییت AOC پاسخ داد و خواستار تکرار “2020 Among Us” شد.

در حالی که AOC نگفته است که چه بازی هایی را اجرا خواهد کرد یا اینکه آیا جریان در مورد موضوع خاصی بحث خواهد کرد، به احتمال زیاد بازی مورد علاقه قدیمی Among Us یک بار دیگر پخش خواهد شد. می توانید AOC ها را روشن کنید کانال توییچ این شنبه ساعت 19:30

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تیم تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *