شنبه, جولای 27, 2024
Xbox

بررسی میکروفون بازی MAONO DM30 RGB USB

چه در جلسات بازی آنلاین ایکس باکس شرکت کنید، چه پخش کننده یا میزبان یک رویداد باشید. پادکست بازی هفتگی، از یک میکروفون استفاده کنید و اگر به دنبال یک میکروفون اقتصادی جدید هستید، Maono DM30 RGB ممکن است برای شما مناسب باشد. با این حال، آیا یک میکروفون USB با قیمت کمتر از 50 دلار می تواند کیفیت مورد نظر شما را ارائه دهد؟ ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که آن را امتحان کنیم، بنابراین برای نظر صادقانه ما ادامه مطلب را بخوانید.

اگرچه به نظر می رسد که اسم یکی است شخصیت دیزنیMaono در واقع یک شرکت فناوری نوظهور با چشم انداز تبدیل شدن به یک برند جهانی پیشرو در محصولات صوتی اینترنتی است. DM30 RGB یکی از میکروفون های میان رده آنها است که به طور خاص برای گیمرها طراحی شده است.

بررسی میکروفون Maono 1
MAONO DM30 RGB در حال کار است

همه ما می دانیم که ظاهر مهم است و DM30 RGB از این نظر ناامید کننده نیست. بدنه تمام فلزی آن باریک و جمع و جور است و روی هر میزی عالی به نظر می رسد. در چهار رنگ صورتی، بنفش، سیاه و سفید موجود است، اما این تمام نیست. RGB در نام نشان می‌دهد که وقتی به برق وصل می‌شود، با یکی از پنج شیب چند رنگ پویا قابل تنظیم و هفت رنگ ثابت ثابت روشن می‌شود که در هر زمان با فشار دادن یک دکمه در پایین میکروفون قابل تغییر هستند. در حالی که این مهم‌ترین کیفیت میکروفون – کیفیت صدا – را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، سرگرم‌کننده است و DM30 RGB را از رقبای جایگزین‌های رنگارنگ‌تر متمایز می‌کند. ظاهر شدن در هر یک از آنها عالی به نظر می رسد بکش بیرون برق.

بررسی میکروفون Maono 2بررسی میکروفون Maono 2
راه اندازی ما

همچنین یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری روی پایه و یک پورت USB-C وجود دارد که می‌توان آن را به کابل USB دو طرفه متصل کرد و به شما اجازه می‌دهد تا به یک USB-A یا USB-C متصل شوید. و شروع به کار با DM30 RGB بسیار آسان است: آن را وصل و خاموش کنید – لپ تاپ ما هیچ مشکلی با اتصال نداشت.

DM30 RGB به یک پایه فلزی متصل شده است که به شما امکان می دهد میکروفون را به سمت بالا و پایین و پهلو به پهلو حرکت دهید تا آن را در چندین زاویه تنظیم کنید. پایه مجهز به پدهای سیلیکونی ضد لغزش است تا آن را محکم روی میز شما نگه دارد و لرزش ها را به طور موثر ایزوله کند. نخ روی میکروفون که آن را به پایه متصل می کند نیز امکان اتصال به بازوی بوم را در صورت لزوم فراهم می کند.

در قسمت جلویی DM30 RGB یک کنترل 3 در 1 وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بی‌صدا کنید، بین حالت‌های میکروفون و هدفون سوئیچ کنید و صدای هدفون را تنظیم کنید. ما این ویژگی را هنگام ایجاد و ویرایش محتوای ویدیویی عالی دیدیم، به ما این امکان را می‌دهد که بین ضبط و پخش صدا با لمس یک دکمه جابجا شویم، اما همچنین می‌بینیم که چقدر می‌تواند برای بازی‌های آنلاین و پخش آنلاین مفید باشد.

بررسی میکروفون Maono 2بررسی میکروفون Maono 2
میکروفون زرد؟

اما بیایید به قلب آزمایش برویم: صدای DM30 RBG چگونه است؟ دارای طیف کاملی از ویژگی های فنی با صدای پیچیده، از جمله فناوری کمپرسور حرفه ای است که به طور هوشمند قدرت سیگنال را تنظیم و کنترل می کند تا به طور خودکار از اعوجاج صدا ناشی از حجم زیاد جلوگیری کند. همچنین دارای یک الگوی قطبی کاردیوید است، به این معنی که در درجه اول صدا را از جلو (صدای شما) دریافت می کند و در عین حال صدا را از کنار و پشت به حداقل می رساند (مثلاً پارس سگ ها یا تردد در بیرون). همچنین چهار نوع تنظیم حالت اکولایزر وجود دارد که صدای انسان را برجسته می کند. تنها چیزی که از DM30 کم است یک محافظ است که روی میکروفون ها برای به حداقل رساندن نویز ناخواسته و بهبود کیفیت صدا استفاده می شود. اما آیا کسی متوجه غیبت می شود؟

ما تصمیم گرفتیم یک آزمایش کوچک انجام دهیم تا نظری بی طرفانه در مورد کیفیت صدای DM30 RGB بدست آوریم. با استفاده از همین نرم‌افزار، همان محتوا را روی میکروفون فعلی خود (یک میکروفون محافظ ۱۵۰ دلاری) و DM30 RGB ضبط کردیم و آن را برای مخاطبان علاقه‌مند پخش کردیم. دو نفر از هر سه DM30 RGB را ترجیح می دهند و می گویند که صدای واضح تر و واضح تری دارد. باید قبول کنیم که کیفیت صدای DM30 RGB بسیار فراتر از انتظارات ما بود، به خصوص با توجه به قیمت آن. با سپر وصل شده صدای آن حتی بهتر خواهد بود. با این حال، ما دریافتیم که صدای خروجی نسبت به یک میکروفون گران‌تر کمی ضعیف و غنی‌تر است، اما برای یک گیمر معمولی کافی است.

با این حال، اگر از صدای DM30 RGB راضی نیستید، با نرم افزار Maono Link سازگار است، نرم افزاری قابل دانلود که به شما امکان می دهد تنظیمات صدا را تغییر دهید و صدای خود را با قابلیت تغییر آهنگ شخصی سازی کنید.

ما بیش از کمی تحت تاثیر میکروفون گیمینگ USB MAONO DM30 RGB قرار گرفتیم. صدای فوق العاده ای تولید می کند و یک میکروفون ایده آل برای گیمرهایی است که بودجه کمی دارند اما نمی خواهند کیفیت را به خطر بیندازند. می توان آن را در وب سایت مائونو برای 49.99 دلار


با تشکر فراوان از Maono که DM30 RGB را برای آزمایش در اختیار ما قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *