شنبه, جولای 27, 2024
PC

یکی از بهترین بازی های استراتژی نوبتی 2022 بالاخره برای رایانه شخصی عرضه شد

بخشیده می شوید که هرگز نام Desta: The Memories Between را نشنیده اید – در سپتامبر سال گذشته برای موبایل منتشر شد و در برنامه موبایل بسیار خوب اما نادیده گرفته شده نتفلیکس پنهان شد. اما این را نباید از دست داد حالا که روی کامپیوتر هست (در برگه جدید باز می شود).

این بازی که در رویاهای Desta عنوان می‌شود، به‌عنوان یک سرکش سورئال بازی می‌کند که در آن شما درگیر نبردهای نوبتی می‌شوید که ذهن، خاطرات و روابط شخصیت را بررسی می‌کند. این مبارزات مانند دجبال عمل می کند – تنها راه برای آسیب رساندن به دشمنان رسیدن به توپ، برداشتن آن و پرتاب آن به سمت آنها است.

(اعتبار تصویر: بازی های ustwo)

(در برگه جدید باز می شود)

پرتاب ها با کلیک کردن و عقب کشیدن با ماوس، تنظیم زاویه مناسب و شلیک با زمان مناسب برای قدرت شلیک مورد نظر هدف قرار می گیرند. این مکانیک به منشأ بازی در صفحه‌های لمسی خیانت می‌کند، اما با ماوس به خوبی کار می‌کند و انواع تفاوت‌های تاکتیکی هوشمندانه را معرفی می‌کند. توپ‌ها را می‌توان بین تیم‌تان رد و بدل کرد و به شما این امکان را می‌دهد که حملات را از زوایای غیرمنتظره انجام دهید، و با جهش‌های هوشمندانه آسیب خود را برای یک چرخش به حداکثر می‌رسانید – مانند پرتاب توپ از روی حریف به دستان خود یا در اطراف یک گوشه ضربه به دشمن. پشت جلد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *