شنبه, می 18, 2024
مقاله

فاینال فانتزی 14: شغل جدید جذاب داونتریل فاش شد

کار جدیدی که به Final Fantasy 14 در الحاق بعدی، Dawntrail می آید، اکنون فاش شده است: Pictomancer.

این اعلامیه آخر این هفته در فستیوال فن فاینال فانتزی 14 در توکیو همراه با جزئیات جدید درباره داونتریل منتشر شد.

متأسفانه، هنوز تاریخ انتشاری برای گسترش پس از «تابستان 2024» وجود ندارد. کارگردان و تهیه کننده نائوکی یوشیدا اظهار داشت که تاریخ هدف داخلی وجود دارد، اما به دلیل تاخیر در انتشار نسخه قبلی، Endwalker، هنوز عمومی نشده است. او گفت: «ما نمی‌خواهیم چنین چیزی دوباره اتفاق بیفتد، حتی اگر فقط چند هفته باشد.

یوشیدا در سخنرانی اصلی خود توضیح بیشتری در مورد شغل جدید داد و تریلر توسعه یافته جدید Dawntrail را فاش کرد که در زیر می توانید آن را تماشا کنید.


تریلر Final Fantasy 14: Dawntrail

Pictomancer چیست؟

شاید به خاطر داشته باشید که یوشیدا یک تی شرت Teenage Mutant Ninja Turtles در فستیوال هواداران لاس وگاس به عنوان اشاره ای به دو شغل آینده پوشیده بود. اولین وایپر بود که در مراسمی در لندن رونمایی شد. حالا دومی Pictomancer است – بالاخره لاک پشت ها به نام هنرمندان مشهور نامگذاری شده اند.

Pictomancer یک مهاجم جادویی با دامنه DPS است که با قلم مو و پالت مبارزه می کند. این کار از Final Fantasy 6 می آید، جایی که Relm می توانست تکنیک های دشمن را ترسیم کند. در Final Fantasy 14، این توانایی گسترده‌تر است و توانایی نقاشی موجودات، سلاح‌ها و مناظر را ارائه می‌دهد.


هنر مفهومی پیکتومانسر | اعتبار عکس: اسکوئر انیکس

ویدیویی از Pictomancer در حال فعالیت، توانایی‌های مختلف رنگارنگ شلیک سریع و همچنین جلوه‌های پیچیده‌تر را نشان می‌دهد – در یک نقطه شخصیت یک Moogle را احضار می‌کند. این شغل همچنین جادویی برای تقویت حزب دارد، اگرچه لزوماً یک شغل پشتیبانی نیست.

در داستان، Pictomancer توسط Lalafell Krile (هدشات)، که اکنون به پشتیبانی وظیفه می‌پیوندد، نمایندگی می‌شود.

کلاس مورد نیاز برای این کار وجود ندارد. از سطح 80 در شهر شروع گریدانیا شروع می شود. و نه، برای بازی کردن به هیچ مهارت هنری نیاز ندارید.

به نظر می‌رسد که جلوه‌های رنگی نئون روشن کار برای به‌روزرسانی گرافیکی در Dawntrail (به‌روزرسانی 7.0) آماده هستند.

گرافیک بهبود یافته

همانطور که در رویدادهای قبلی Fan Fest اعلام شد، به‌روزرسانی 7.0 برای اولین بار یک به‌روزرسانی گرافیکی به همراه خواهد داشت. در توکیو، یوشیدا پیشرفت های پی در پی را در هر یک از مسابقات قابل بازی نشان داد.

پیشرفت‌ها ظریف هستند، با بافت‌های دقیق‌تر و نور، سایه‌ها و وضوح عضلات بهتر. به طور کلی، اثر شگفت انگیز است – پوست تیره تر به طور خاص طبیعی تر و روشن تر به نظر می رسد. به بازیکنان این فرصت داده می شود تا در صورت لزوم شخصیت خود را ارتقا دهند.

Armor همچنین در آینده دارای دو کانال رنگی خواهد بود که به بازیکنان امکان می دهد ظاهر خود را حتی بیشتر سفارشی کنند.

در اینجا سیستم مورد نیاز برای 7.0 در رایانه شخصی آمده است:


سیستم مورد نیاز رایانه شخصی برای FF14 Dawntrail
سیستم مورد نیاز کامپیوتر برای 7.0 | اعتبار عکس: اسکوئر انیکس

هروتگار زن

بازیکنان در نهایت این شانس را دارند که به عنوان یک زن هروتگار بازی کنند. قبلاً فقط مردان در این نژاد وجود داشتند – هروتگار ماده در تاریخ نادر است. Dawntrail این شیرزنان لاغر و قوی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

یوشیدا گفت که این آخرین مسابقه جدیدی است که حداقل در حال حاضر به بازی اضافه می شود.


تصویری از Hrothgar زن در حال ژست گرفتن روی زمین در FF14


اسکرین شات سه Hrothgar زن در FF14

زن قدرتمند هروتگار | اعتبار عکس: اسکوئر انیکس

Hrothgar زن در داستان توسط یک NPC جدید نشان داده شده است. او دختر حاکم فعلی سرزمین تورال است. بازیکنان او را در پچ 6.55 قسمت دوم ملاقات خواهند کرد که در 16 ژانویه منتشر می شود.

تورال گسترده

Dawntrail در منطقه غربی تورال برگزار خواهد شد. در فستیوال هواداران توکیو، یوشیدا اطلاعات بیشتری از کشور را نشان داد.

اولاً، بخش شمالی تورال و همچنین قسمت جنوبی که قبلاً نشان داده شده بود، وجود دارد که داستان به دو خط داستانی تقسیم شده است که هر دو منطقه را در بر می گیرد. به طور کلی، به نظر می رسد تورال از آمریکای شمالی و جنوبی الهام گرفته شده است، پایتخت تولیولال در مرکز آن (مشابه مکزیک).

مناطقی از سراسر تورال شامل سکونتگاه‌های رنگارنگ قبیله‌ای، جنگل‌های مه‌آلود استوایی، جنگل‌های درخشان و یک شهر معدنی به سبک غرب وحشی به نمایش درآمد.

جالب‌تر از آن، یک شهر سایبرپانک فوق‌آینده‌گرا به نام Solution Nine است که بیشتر شبیه چیزی خارج از Blade Runner است. این یک مرکز پخش جدید است که توسط تمدنی غیر از تولیولال ساخته شده است – احتمالاً در داستان بیشتر متوجه خواهیم شد.


هنر مفهومی شهر سایبرپانک Solution Nine از FF14 Dawntrail
راه حل نه بسیار سایبرپانک است | اعتبار عکس: اسکوئر انیکس

آنچه قابل مشاهده بود، شهر دیگری به نام Heritage Found بود که مملو از انرژی رعد و برق و رگه های بنفش لوین، با خورشید پوشیده از ابرهای طوفانی بود. هنر مفهومی شامل یک قطار بخار و یک ساختار آینده‌نگر بزرگ در پس‌زمینه بود که همگی سیاه و بنفش بودند. به نظر من از Final Fantasy 7 بسیار الهام گرفته شده است.

به روز رسانی های دیگر

یوشیدا چند به روز رسانی مهم دیگر را اعلام کرده است.

سری پچ های 7.X شامل موارد زیر است: به روز رسانی های کار Blue Mage. بیشتر ماجراهای هیلدیبراند؛ طرح های جدید برای Deep Dungeons. به روز رسانی نعلبکی طلا؛ به روز رسانی PvP؛ و نوع جدید سیاه چال.

علاوه بر Viper و Pictomancer، یک کار محدود جدید مربوط به Blue Mage نیز در قسمت پایانی 7.X در راه است. این Beastmaster خواهد بود، از جمله نوعی ویژگی جمع آوری حیوانات.

محتوای سبک زندگی جدیدی به نام کاوش کیهانی در راه است که به بازیکنان امکان می دهد سیارات مختلف را کاوش کنند. می توان آن را به تنهایی بازی کرد، اما به عنوان یک بازی مشارکتی در نظر گرفته شده است. یوشیدا در مورد انتظارات ما از هر سیاره توضیحی نداد، اما به نظر می رسد که این گسترش پناهگاه جزیره از Endwalker باشد.

Alliance Raid با الهام از Final Fantasy 11 به Final Fantasy 14 در پچ 7.1 می پیوندد و یوشیدا هنر مفهومی The Shadow Lord را فاش می کند. یک ماه پس از انتشار Dawntrail، یک حمله 8 نفره جدید به نام “The Arcadion” با گرافیکی شبیه به داخل یک GPU منتشر خواهد شد، در حالی که “Ultimate Raid Futures Unwritten” در نسخه 7.1 اضافه خواهد شد.

در نهایت، نسخه بتای باز برای Final Fantasy 14 در حدود 21 فوریه در ایکس باکس آغاز خواهد شد، در حالی که بازی کراس اوور Final Fantasy 16 “The Path Infernal” برای اوایل آوریل برنامه ریزی شده است. آیا این می تواند با DLC دوم The Rising Tide همزمان باشد؟ یا حتی نسخه PC؟

در پایان سخنرانی، یوشیدا آثار هنری جدیدی را برای Dawntrail نشان داد که همه شخصیت‌ها را در بر می‌گرفت (پایین را ببینید).

می توانید تمام روز فستیوال هواداران توکیو را اینجا تماشا کنید یوتیوب. آیا برای این گسترش بعدی هیجان زده هستید؟


اثر هنری کامل برای Dawntrail با مونتاژ شخصیت روی پس‌زمینه نارنجی
اثر هنری جدید و زیبا برای Dawntrail | اعتبار عکس: اسکوئر انیکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *