جمعه, می 3, 2024
ویدیو

اوه نگاه کنید، یک لیست Switch Pro Amazon در میان شایعات بیشتر در مورد اعلامیه آینده آنها

اکنون هر روز برای حرفه ای ها، درست مانند سه سال گذشته

شایعات Switch Pro در حال افزایش است.

منظورم این است که… شایعه ساز نینتندو به نوعی است همیشه بیش فعال. اما با خروجی هایی مانند بلومبرگ که امسال وارد بازار شدنداین کمی جالب‌تر از این بود که خودی‌های تصادفی توییتر هر ماه بگویند “آن در حال آمدن است” و سپس به درستی “پیش‌بینی” اعلامیه بازی شخص اول را انجام دهند.

در میان چندین شایعه از میان طراحان بازی که نینتندو می خواهد اعلام کند سوییچ پرو به زودی (قبل از E3!)، بلومبرگ گزارش می دهد که Switch Pro ممکن است “در اوایل ماه سپتامبر” عرضه شود. آخرین اطلاعات ادعا می کند که واحد Pro در واقع “جایگزین” نسخه اصلی خواهد شد (اگرچه به مرور زمان “خروج می شود”) و نینتندو قصد دارد آن را بالاتر از قیمت معمولی 299.99 دلار بفروشد.

شایعه شده است که نینتندو نیمه هادی های مورد نیاز برای این عرضه عظیم Switch Pro را تامین کرده است و مونتاژ آن در ماه جولای “آغاز خواهد شد”. ما اکنون به لطف حساب توییتر Nintendodeal، پیشتاز فعال تری نسبت به آمازون مکزیک داریم یک مدل “New Nintendo Switch Pro” در سایت ذکر شده است: فهرست از آن زمان حذف شده است.

هیچ کس نمی داند چرا نینتندو در روزها و صبح های تصادفی که انجام می دهد چیزهایی را اعلام می کند: این روش آنهاست. من داستان های متعددی را شنیده ام که ناشر قصد دارد چیزی را در زمان X فاش کند و تنها با حرکت Y آن را در روز یا هفته های آینده اعلام کند. / ماه ها فاصله دارد. ما این را در مورد بازی‌ها و همچنین تعدادی از محتوای منتشر شده دیگر دیده‌ایم، بازاریابی اینگونه عمل می‌کند. مخصوصا…خب حالا

بسیار واضح است که این یک اعلامیه مهم و حساس است و نینتندو باید پیام سوییچ پرو را به درستی دریافت کند. اگر بلومبرگ درست می‌گوید و می‌خواهد مدل اصلی را «جایگزین» کند، آن‌ها باید نوعی سؤالات متداول آماده پاسخگویی به هرگونه نگرانی داشته باشند. این که دقیقاً چه زمانی نسخه اصلی “به مرور زمان حذف می شود” احتمالاً بخشی از آن پیام است.

نینتندو [Twitter] ممنون جان!

کریس کارتر

EIC، مدیر بررسی – کریس از سال 2008 مشتاقانه از Destructoid لذت می برد. در ژانویه 2009 سرانجام تصمیم گرفت با وبلاگ نویسی در سایت قدم بعدی را بردارد. حالا او کارمند است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *