جمعه, می 3, 2024
اخبار

دیزنی در حال حذف فیلم استریم که تنها در می 2023 اکران شده بود

سریال ها و فیلم ها را فقط برای صرفه جویی در مالیات حذف کنیدبه نظر می رسد روند فراگیر در شبکه های اصلی پخش با حذف فیلم به یک سطح جدید و پوچ رسیده است. دهانه از دیزنی پلاس دهانه در 12 می 2023 منتشر شد.

طرح – و دیزنی این کار را نکرد دهانه تایید شده برای آن حذف شد، اما دیگر چرا باید باشد؟ نحوه کار به این صورت است: شرکت‌های رسانه‌ای آموخته‌اند که با حذف نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها از پلتفرم‌های استریم خود، می‌توانند ارزش «دارایی‌های محتوایی» خود را حذف کنند، که به نوبه خود صورت حساب مالیاتی آنها را کاهش می‌دهد. همچنین هزینه های مجوزی که این شرکت ها می پردازند را کاهش می دهد.

این یک استراتژی بی‌رحمانه است که نشان می‌دهد مدیرانی که به وال‌استریت بیش از چیزهایی که شرکت‌هایشان تولید می‌کنند به وال استریت غلبه کرده‌اند، و این یک استراتژی فوق‌العاده افسرده‌کننده است، نه فقط برای کسانی که در آن نمایش‌ها/فیلم‌ها کار می‌کنند، بلکه برای طرفداران خوب، هرکسی که قدر همه چیز را نمی داند باید یک فیلم پرفروش فوری باشد تا معنی و تاثیری داشته باشد.

تا هفته گذشته، منتخب سریال‌ها و فیلم‌ها – در استودیو دیزنی و دیگر استودیوها – شامل مواردی بود که منتشر شده بودند. چیزی اخیرا، اما برای هر چیزی که کمتر از حد انتظار بوده است، مانند سال 2022 مرتع و ی: آخرین مرد (که دوست داشتم!). این بد بود، اما تصمیم دیزنی برای لغو آن دهانه– به تازگی منتشر شده است هفت هفته پیش– دیوانه است

دهانه | تریلر رسمی | دیزنی +

این فیلم به هر حال یک ماجراجویی علمی تخیلی خانوادگی بود جریمه نقدی. هیچ چیز غیرعادی، اما همچنین چیزی که باعث شرمساری دست اندرکاران شود. نقش اصلی را مک کنا گریس از آخرین فیلم بازی کرد شکارچیان ارواح فیلم و داستان خدمتکارهمراه با بیلی بارت (از سریال های کم ارزش شده اپل). تهاجم) و کید کودی. افرادی که به این فیلم علاقه داشتند گفتند که این فیلم سرگرم کننده بود اما پایان غم انگیزی نیز داشت، و چه انتظار یا انتظار دیگری از فیلمی که دیزنی برای بچه ها ساخته و مستقیماً به یک سرویس استریم فرستاده است دارید؟

خب، منظورم این است که می توان انتظار داشت که این فیلم برای ماه ها و سال های آینده به مردم بچسبد و شادی بیاورد. اما حالا دیگر از بین رفته است. هیچ راهی برای تماشای این فیلم به صورت قانونی وجود ندارد. انگار هرگز وجود نداشته است. یکی از نکات اصلی فروش سرویس‌های استریم این بود که به دزدی دریایی پایان می‌دادند. اینجا هستیم، فقط چند سال بعد، و دزدی دریایی تنها گزینه برای بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها خواهد بود. هرگز نجات خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *