پنج‌شنبه, می 2, 2024
PlayStation

سفر دسترسی زودهنگام خود را در MLB The Show 24 امروز آغاز کنید – PlayStation.Blog

MLB The Show 24 Early Access از امروز، 15 مارس آغاز می‌شود و این شانس شماست که در رقابت امسال متمایز شوید. با برنامه‌های جدید، رویدادها، بسته‌ها و آیتم‌های پخش‌کننده، هیچ کمبودی در محتوا وجود ندارد تا پیش‌فصل شما پر حادثه باشد. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن تا انتشار کامل MLB The Show 24 در 19 مارس وجود دارد. پس بیایید یک دقیقه وقت بگذاریم تا به برخی از تاثیرگذارترین محتوایی که در طول دسترسی زودهنگام برای شما در دسترس است بپردازیم.

(دسترسی زودهنگام در سراسر جهان برای هر کسی که نسخه های MVP، Digital Deluxe یا Negro Leagues را خریداری کند، در دسترس است.)

آخرین ویژگی های جدید و همه چیزهایی که امروز به MLB The Show 24 می آیند را بررسی کنید:

فهرست کارها با دسترسی زودهنگام را از امروز شروع کنید

از کجا باید در Diamond Dynasty شروع کرد؟ برنامه استارتر با نام مناسب به شما امکان می‌دهد محتوای Diamond Dynasty را از طریق لحظات، ماموریت‌های چند نفره و تک نفره، مجموعه‌ها، معاملات و مرحله نهایی کاوش کنید تا رافائل پالمیرو کهنه‌کار و سندی آلکانتارا ستاره‌دار را به تیم خود اضافه کنید. در مرحله بعد، به برنامه Spring Breakout بپرید تا رویداد Breakout بهاری MLB را با برخی از بهترین و باهوش ترین جوانان در بیسبال و بازیکنان OVR بهار 89، Dylan Crews و Colson Montgomery، 87 بازیکن OVR، Jacob Misiorowski و James Wood، و همچنین 85 نفر جشن بگیرید. برای به دست آوردن بازیکنان OVR کایل مانزاردو، ترمار جانسون و هری فورد. سپس مطمئن شوید که فصل 1 Team Affinity: Chapter 1 را برای لحظاتی، ماموریت های تک نفره و چند نفره*، سه نقشه Conquest مرتبط، بازی مرحله نهایی مسابقات و تبادلات کامل را بررسی کنید. پیشرفت در 30 رئیس جدید با 89 OVR (یکی در هر تیم، پنج نفر در هر بخش).

Team Affinity Season 1: Chapter 1 Mini Seasons یک فرصت عالی برای به دست آوردن بسته ها و کوپن های Team Affinity از طریق ماموریت ها است. به ازای هر پنج برد و به ازای هر مرحله پلی آف که به آن می‌رسید، یک کوپن تمایل تیمی، برای پیشرفت در فصل 1: فصل 1 تیم Affinity دریافت کنید.

است

در رویداد Welcome to Show شرکت کنید و بازیکنان را از سری کارت های جدید MLB The Show 24، از جمله Live Series، Captain Series و Team Affinity Season 1: Chapter 1 Repurpose کنید تا 85 OVR Hyper Grayson Rodriguez را در پنج برد 90 OVR حفظ کنید. آنتونی رندون در 20 برد.

در Mini Seasons Classic، شما گروهی از آیتم‌های بازیکن را از سری کارت‌های جدید در MLB The Show 24 جمع‌آوری می‌کنید و سپس ۲۸ بازی فصل عادی سه مرحله‌ای را با تیم‌هایی از لیگ جهانی بیسبال خیالی انجام می‌دهید. اهداف را کامل کنید تا جوایزی مانند بسته های انحصاری و قهرمانان نیمه دوم 88 OVR سالوادور پرز برای برنده شدن در مسابقات قهرمانی فصل های کوتاه دریافت کنید.

با دوستان خود به صورت انفرادی، تعاونی* یا ترکیبی از هر دو بازی کنید تا در برنامه Tier 1 پیشرفت کنید و از تابلوهای امتیازات بالا بروید تا XP، خرد، و بسته هایی از جمله Pennant Race، Division Series، Wild Card – و Championship Series را به دست آورید. طیف وسیعی از آیتم های بازیکن فوق العاده برای اضافه کردن به ترکیب Diamond Dynasty **.

یک تیم 26 نفره از یک استخر نقشه متعادل جمع کنید، سپس در مقابل حریفان آنلاین پیروز شوید و از حذف (دو باخت) در بتل رویال 1 اجتناب کنید تا جوایزی کسب کنید.

علاوه بر این همه محتوای فوق‌العاده که در آن برای تلاش‌های خود پاداش دریافت خواهید کرد، از جمله آیتم‌های پخش‌کننده، حتماً فروشگاه Show را ببینید که در آن دو بسته رایگان برای کمک به شما برای شروع کار با MLB The Show 24 همراه با انواع بسته های اضافی که برخی از بازیکنان مورد علاقه شما را در بر می گیرد.

  • بسته نمایش را رایگان کنید
  • بسته انتخاب سنگ بنای رایگان
  • بسته انتخابی Jumpstart
  • بسته جامبو The Show
  • بسته تبلیغاتی 1 بهار Breakout
  • بسته تعقیب 1
  • بسته انتخابی اتصال شهر
  • پکیج سرفصل 1

درباره چیزهای جدید در Diamond Dynasty بیشتر بدانید*** اینجا و به روز رسانی های اضافی گیم پلی اینجا.

بیش از 190 افسانه جدید و بازگشته


امروز سفر دسترسی زودهنگام خود را در MLB The Show 24 آغاز کنید

همه بازیکنان مورد علاقه Legends و تعدادی از بازیکنان جدید به MLB The Show 24 بازگشته اند. با بیش از 190 Legends برای انتخاب، می توانید Legends گذشته و حال را به فهرست خود اضافه کنید و یک تیم از بهترین های لیگ بسازید. افسانه های تاریخی**** مانند هنری “هنک” آرون، ساچل پیج و تونی استون تا افسانه های مدرن مانند یوهان سانتانا، اندرو میلر و برین دوزیر را کشف کنید. چه کسانی را به تیم خود اضافه خواهید کرد؟

آخرین به روز رسانی های MLB The Show را در اینجا بیابید TheShow.comثبت نام برای گزارش پیشاهنگیو ما را دنبال کنید ایکس، فیس بوک و اینستاگرام حساب ها. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد MLB The Show 24، لطفاً مراجعه کنید سوالات متداول.

*ویژگی های چندنفره آنلاین به اتصال به اینترنت و اشتراک چند نفره آنلاین مخصوص کنسول نیاز دارند.
** اتصال به اینترنت برای بازخرید جوایز لازم است.
*** برای بازی در حالت Diamond Dynasty اتصال به اینترنت لازم است.
**** برای پخش حالت داستانی، اتصال به اینترنت لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *