جمعه, می 17, 2024
اخبار

سه بازی زیبای منتشر نشده که به تازگی بازی کردیم که باید توجه شما را جلب کند

اسکرین شات از Hauntii با شخصیتی شبح‌وار که در دنیایی گسترده و با دست طراحی شده است.

تصویر: بازی های moonloop

hauntii یک بازی ماجراجویی دوقلو از بازی Moonloop Games است که در آن شما یک روح کوچک شایان ستایش را بازی می کنید که می تواند اشیاء را ردیابی کند و از آنها برای عبور از نسخه ابدیت بازی استفاده کند. Eternity دارای گرافیک های زیبا و سفارشی است (تقریباً همه آنها را تیم چهار نفره با استفاده از Procreate در iPad نشان داده اند) که عامیانه و غریب هستند – فضایی عالی برای بازی دنج ارواح.

hauntiiالبته قهرمان داستان یک روح کوچک بامزه با چشمان سبز روشن است. می‌توانید از مبارزه دوقلو برای شلیک «جوهر» به سمت اشیاء استفاده کنید و یا اشیایی را که ارز درون بازی به شما می‌دهند نابود کنید یا اشیایی را که به شما امکان می‌دهند در فضای بازی حرکت کنید را ردیابی کنید. در نهایت به داخل مجموعه‌ای از مجسمه‌ها پریدم که مجبور شدم برای باز کردن قفل یک تله پورت حرکت کنم. در نقطه ای دیگر، از درختی پریدم که مقداری پول برایم تکان داد و چشمان سبز روشن من از این گیاه غول پیکر بیرون زد.

Hauntii – تریلر اعلام رسمی | روز توسعه‌دهندگان ۲۰۲۳

hauntii تصاویر خیره کننده نیز با یک امتیاز زیبا همراه هستند و اگرچه من فقط ده دقیقه برای آن وقت گذاشتم، بیشتر می خواستم. قرار است در سال 2024 برای رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *