یکشنبه, می 5, 2024
Xbox

فیلم‌های ترسناک پیدا شده در Greyhill Incident وعده داده که روی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه شخصی ترسناک خواهد شد

Greyhill Incident Abducted Edition برای Xbox در دسترس است

وقتی کلمات “فیلم یافت شده” را می شنوید یک چیز به ذهن شما خطور می کند: پروژه جادوگر بلر! این قطعه سمینار از این فیلم، زمینه را برای ده‌ها فیلم ترسناک مشابه، از جمله Slenderman و Paranormal Activity به‌عنوان فرزندان مستقیم کلاسیک 1999، فراهم کرد. اکنون در ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی، Greyhill Incident: Abducted Edition یک قطعه از کیک را می‌خواهد و بیگانگان را با خود بیاورد

به گریهیل خوش آمدید

گریهیل ممکن است شبیه یک محله کلاسیک و بی‌نقص به نظر برسد، اما راز تاریکی را پنهان می‌کند: ساکنان معتقدند بیگانگان در میان آنها زندگی می‌کنند و از تسلیم شدن به پلیس می‌ترسند زیرا می‌تواند آنها را منزوی کند. In Greyhill Incident: Abducted Edition، امروز برای سری Xbox منتشر شد

اسلحه در دست و چیزهای دیگر، رایان باید در خیابان های مه آلود حرکت کند، خانه ها و انبارها را برای یافتن مهمات و سرنخ هایی از محل اختفای همسایه اش جستجو کند. نه تنها حادثه Greyhill تاریک موضوعی است، بلکه امیدواریم که کسی چراغ ها را روشن کند – روستا به طرز باورنکردنی کم نور است، که فقط به وحشت می افزاید.

در طول ماجراجویی خود به زودی متوجه خواهید شد که ساکنان حقیقت را می گفتند. بیگانگان در گریهیل به وفور یافت می‌شوند، مانند وسایل نقلیه‌شان – غول‌های کشتی‌های پرنده که به همان اندازه که متحجر هستند، الهام‌بخش هستند. چیزی بسیار ناراحت کننده در مورد یک بشقاب پرنده که بالای سر معلق است وجود دارد.

و بیگانگانی که از هر گوشه به سمت شما هجوم می آورند و گاهی با هم جمع می شوند از انواع کلاسیک هستند – پیشانی های بزرگ، چشم های سیاه و سفید و لباس های پوستی عجیب. آن‌ها شما را با چند شلیک یا مشت‌های به‌موقع با سلاح‌های غوغا می‌کشند، اما بهتر است از سر راه آن‌ها دوری کنید. شما می توانید به سرعت غرق شوید. در سایه بمانید، از چند همسایه پرحرف پناه ببرید و مدتی را صرف حل معما کنید تا پیشرفت کنید.

ویژگی هایی که باید مراقب آنها بود

  • یک داستان کلاسیک تهاجم بیگانگان را تجربه کنید – افزایش اخیر فعالیت های ماوراء الطبیعه در چند روز گذشته ساکنان وحشت زده و اکنون پارانوئید Greyhill را متقاعد کرده است که بیگانگان نیز در میان آنها هستند. تو به کسی اعتماد نداری محله کوچک گریهیل از صحبت کردن می ترسد و از ترس بردن به بیمارستان روانی با پلیس تماس نمی گیرد. آنها به تنهایی با سوار کردن پنجره‌هایشان و راه‌اندازی ساعت‌های محله آماده می‌شوند.
  • عبور از محله – رایان بیکر تلاش می کند تا محله Greyhill را طی کند تا همسایه ای را که در مشکل جدی قرار دارد نجات دهد. در حالی که برای زنده ماندن از تهاجم مبارزه می کنید، موارد مفید را پیدا کنید، پازل ها را حل کنید و با افراد دیگر ملاقات کنید و رایان را در محله راهنمایی کنید.
  • حقیقت را بررسی و کشف کنید – از مناطق باز Greyhill عبور کنید. خانه‌ها و انبارها را بررسی کنید و برای یافتن مهمات در دهکده تلاش کنید و توطئه بیگانگان را کشف کنید.
  • مراقب خاکستری ها باشید – “آنها” یک تهدید دائمی هستند زیرا سعی می کنند مردم روستا را ربوده، از همه چیز نمونه بگیرند، آزمایش کنند و مردم را مطالعه کنند. دزدکی حرکت کنید، بدوید یا بجنگید تا از Greyhill عبور کنید و مراقب “Greys” باشید.

بازی Greyhill Incident: Abducted Edition را امروز در ایکس باکس و پلی استیشن بازی کنید

Greyhill Incident: Abducted Edition امروز فقط برای کنسول های نسل بعدی – Xbox Series X|S و PS5 – و PC در دسترس است. برای دریافت نسخه ایکس باکس باید موارد زیر را انجام دهید: فروشگاه ایکس باکس پشت شماست

توضیحات بازی

Greyhill Incident یک بازی ترسناک بقای داستانی است که در اوایل دهه 90 جریان دارد. همانطور که رایان بیکر، مجهز به چوب بیسبال و چند گلوله در هفت تیر قابل اعتماد خود است، داستان شما را در محله اتمسفری Greyhill که توسط بشقاب پرنده ها و بیگانگان خاکستری ویران شده است، می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *