یکشنبه, می 5, 2024
PlayStation

لوازم آرایشی برای Destiny 2 و همکاری استودیو پلی استیشن امروز به صورت زنده معرفی شد – PlayStation.Blog

یک فصل جدید از سرنوشت 2 اینجا است و همراه با آن فصل جدیدی در روایت حماسی جاری حماسه روشنایی و تاریکی است. Season of the Depths از امروز آغاز می‌شود و Guardians عمیق‌تر از همیشه به یک روایت فصلی می‌پردازد که بازیکنان را در اعماق اقیانوسی دریاهای متان تیتان برای کشف فناوری عصر طلایی می‌بیند. با یک فعالیت شش نفره جدید، یک سیاه چال جدید چالش برانگیز، سلاح ها و زره های فصلی جدید، و برخی شگفتی ها در طول مسیر، Season of the Deep مملو از ماجراجویی و جوایز است.

در این فصل، Destiny 2 همچنین با مجموعه‌ای از آیتم‌های آرایشی جدید که هر کدام از بازی‌های نمادین استودیو پلی‌استیشن الهام گرفته‌اند، مشارکت خود با پلی‌استیشن را جشن می‌گیرد. از زیور آلات زرهی مناسب برای خدایان، سامورایی‌ها و بازماندگان، تا لوازم آرایشی وسایل نقلیه که از یکی از بزرگترین موفقیت‌های مهم دهه گذشته (هم در بازی‌های ویدیویی و هم در تلویزیون پرستیژ) الهام گرفته شده است، این طیف چیزی برای همه دارد.

در اینجا ما آنچه را که باید انتظار داشته باشیم را بررسی می کنیم و برخی از افکار پشت صحنه تیم Bungie را که برای ایجاد نسخه Destiny از بازی های نمادین پلی استیشن کار می کردند، ارائه می دهیم.


محصولات آرایشی برای همکاری Destiny 2 و PlayStation Studios امروز به صورت زنده معرفی شدند.

زیبا، کشنده

Season of the Deep دارای سه مجموعه زیور آلات زرهی جدید است، یکی برای هر کلاس Guardian، که از سه تا از بزرگترین بازی های تاریخ پلی استیشن الهام گرفته شده است. تایتان‌ها در ست جدید Godsbane با الهام از God of War سونی سانتا مونیکا احساس خوبی در خانه خواهند داشت. Guerrilla’s Horizon Forbidden West با الهام از مجموعه شکارچی Annointed، ظاهری ایده آل برای هر فعالیتی که نیاز به حیله گری، چابکی و بیش از کمی قدرت مرگبار دارد، ایجاد کرد. به هر حال، شرافت و دقت از مشخصه های سبک زندگی وارلاک هستند، و این کاملاً با مجموعه زیورآلات Ancestral، الهام گرفته از شاهکار دنیای باز ساکر پانچ، Ghost of Tsushima، بیان شده است. در کنار زیور آلات، سه پایان‌دهنده نیز وجود دارد که از همان بازی‌ها الهام گرفته‌اند: From Nowhere (Horizon Zero Dawn)، Whirling Chaos (God of War) و Perfect Strike (Ghost of Tsushima).

جاش دیب، رهبر هنر Bungie گفت: “ایجاد هر مجموعه زرهی با این سوال آغاز می شود که “فانتزی چیست؟” “برخی الهامات آشکار وجود داشت – [God of War’s] کریتوس یک نیروی قدرتمند است که راه را به نبرد هدایت می کند، آلوی [from the Horizon series] یک شکارچی ماشینی است که در دنیایی خشن زنده می ماند و [Ghost of Tsushima’s] جین تمرین سخت کوش را با مهارت های رزمی به ظاهر فوق طبیعی ترکیب کرد.

در حالی که تیم فانتزی را تعریف می کرد، زمان آن فرا رسید که در مورد اینکه چه ویژگی هایی به بهترین وجه شخصیت ها را نشان می دهد و چگونه می توان آنها را در زره نشان داد صحبت کرد. همانطور که دیب گفت، هر شخصیت چیزی منحصر به فرد برای بیان داشت و تیم زمان زیادی را صرف تعیین دقیق آن جزئیات کرد تا آنها را زنده کند.

“اولین [concern] دیب گفت: تفسیر مستقیم‌تر جزئیات لباس، اقلام و سلاح‌ها. سپس جنبه های کمتر ملموس وجود دارد – شخصیت و حضور او. به عبارت دیگر، آیا این زیور آلات شبیه این شخصیت ها هستند؟

نفوذ آلیاژ

برای Aloy، این در مورد جذب ترکیبی از فناوری بود [and] دست ساز، مواد طبیعی ما زمان زیادی را صرف اطمینان از درست بودن جزئیات کردیم.» این شامل مواردی مانند ساختن نسخه‌ای از فوکوس روی فرمان، ترکیب دو نوع زره مختلف از هر بازی، و حتی اطمینان از اینکه درزهای روی شنل شکارچی دقیقاً مطابق با آنچه قبیله آلوی لباس‌های خود را می‌سازند، بود.


گردآوری دو IP بسیار بصری و قدرتمند در یک طراحی مشترک و چشم نواز، همیشه یک چالش است. در مورد Destiny و Horizon، اولی ظاهری پیشرفته و مصنوعی دارد، در حالی که دومی حس طبیعی و ابتدایی‌تری دارد. ترفند این است که بفهمید هر دو پروژه چه چیزی مشترک دارند. چیزی که واقعاً باعث شد این طراحی لباس کار کند، یافتن نقاط کلیدی محل تلاقی جهان های بصری و سپس استفاده از آنها به عنوان “لنگرهای بصری” برای آوردن حس منحصر به فرد و ارگانیک Horizon به جهان Destiny بود تا یکپارچه شود. در این مورد، همپوشانی‌ها عناصر علمی تخیلی بودند، مانند زره ماشین لباس‌های مختلف Horizon و جلوه‌های هولوگرام گجت Focus Aloy. و البته شکارچی کاملا با لباس نورا هماهنگ می شود.

– ایلیا گلیتسین، هنرمند اصلی، چریک


کاردستی کریتوس

دیب گفت: «با کریتوس، خالکوبی‌های نمادین او را در مرکز طراحی قرار نمی‌دادیم. فراتر از آن، در مورد تجسم قدرت و قدرت شخصیت بود. ما می خواهیم مطمئن شویم که پوشیدن این زره باعث می شود تایتان های ما احساس کنند که می توانند بیرون بروند و یک یا دو خدا را بکشند. و البته ممکن است در طراحی کلاه ایمنی به ریش اشاره کرده باشیم.»


کریتوس در تمام فصل‌های سری God of War، از اولین بازی تا آخرین بازی، عناصر بسیار قابل تشخیصی مانند خالکوبی و سلاح‌هایش را در طراحی خود داشته است. هنگام کار بر روی God of War (2018) و God of War Ragnarok، ما بسیار مراقب بودیم که عناصر نمادینی که همیشه بخشی جدایی ناپذیر از طراحی کریتوس بوده اند را حفظ کنیم. کار با تیم Destiny بسیار رضایت بخش بوده است زیرا ما توانسته ایم ببینیم که چگونه این عناصر در دنیایی خارق العاده و آینده نگرانه پیاده سازی می شوند و هنوز به وضوح قابل مشاهده هستند. روشی که خالکوبی، Blades of Chaos و Guardian Shield در زره های علمی تخیلی گنجانده شده اند، باعث می شود احساس طبیعی نسبت به دنیای Destiny داشته باشند، اما همچنان به وضوح به عنوان روح اسپارت خوانده می شود.

– دلا لانگفیش، هنرمند مفهومی شخصیت اصلی، استودیو سانتا مونیکا


الهام جین

“و با جین، ما این مزیت را داشتیم که می‌توانیم از چند ماسک چهره نمادین از منبع منبع برای کار استفاده کنیم. این بلافاصله یک اثر متمایز ایجاد کرد. ما می‌خواستیم ترکیبی از مجموعه‌های زرهی استادانه‌ای را که بازیکنان می‌توانند انجام دهند را بررسی کنیم و یک شبح علمی تخیلی سامورایی بسازیم که برای دانشمندان جنگجو ما، Warlocks، مناسب باشد.


“به عنوان یکی از طرفداران سری Destiny، دیدن نسخه ای از Ghost Armor افسانه ای جین واقعاً هیجان انگیز بود که به این جهان راه پیدا کند. هنرمندان Bungie با ترکیب عناصر زرهی تاریخی ژاپنی با سبک هنری الهام گرفته از علمی تخیلی خود، کار بزرگی انجام دادند. جنبه مورد علاقه من ترکیب نیم ماسک سنتی سامورایی (menpo) با گره بالایی سبک سامورایی برای ایجاد یک ماسک سطح سخت منسجم و منحصر به فرد است. آنها همچنین زره دقیق ران (Haidate) را گرفتند و پیچ و تاب خاص خود را به آن دادند و آن را بیشتر به سمت پایین بدن گسترش دادند تا شبح متمایز Warlock. معلوم شد که اجرای فوق‌العاده‌ای است، که زیبایی‌شناسی واقعی 800 سال پیش را گرفته و آن را به آینده‌ای مفهومی دور انداخت.»

– عمر عویده، رهبر هنر شخصیت، تولیدات ساکر پانچ


جدای از زیورآلات، تیم Bungie با تیم Insomniac برای ایجاد یک شکلک جدید الهام گرفته از Ratchet & Clank و همچنین با Naughty Dog روی دو وسیله نقلیه جدید و یک وسیله جانبی الهام گرفته از The Last of Us کار کرده است. پوسته ارواح، کشتی و گنجشک در دسترس هستند که هر کدام آلوده به قارچ کوردیسپس هستند که روایت معروف بازی را هدایت می کند. دیب در مورد ظاهر آلوده به Cordyceps گفت: “ما می دانیم که محیط های بازی ها به اندازه شخصیت ها و بازیکنان در آنها بخشی از داستان هستند.” ما می‌خواستیم از تصاویر عفونی چشمگیر قارچ جهش‌یافته استفاده کنیم و آن را به دنیای ما حمله کنیم.»

بن پلاتنیک، هنرمند Bungie، گفت که ترجمه سبک هنری واقع‌گرایانه The Last of Us به سبک علمی تخیلی خوش‌بینانه Destiny یک چالش سرگرم‌کننده برای تیم است. راه حل این بود که روش ایجاد جلوه‌های بصری اسپور مانند در Destiny، مانند Egregor در لویاتان خالی از سکنه، را با حرکت و الگوهای رنگی که در The Last of Us می‌بینیم، ادغام کنیم تا نتیجه‌ای را ایجاد کنیم که حس خوبی در آن داشته باشد. خانه در هر دو جهان.”


زمانی که تیم Destiny 2 با چشم انداز آوردن The Last of Us به فصل بعد به ما نزدیک شد، ما برای این فرصت بسیار هیجان زده بودیم. The Last of Us به دلیل داشتن یک تجربه بسیار زمینی و انسانی شناخته شده است، در حالی که Destiny 2 یک دنیای علمی تخیلی حماسی با عناصر فانتزی و اسطوره ای را به بازیکنان ارائه می دهد. بازی در این سندباکس برای ما بسیار منحصر به فرد و هیجان انگیز است و نمی توانستیم از آن بگذریم. وقتی تیم هنر مفهومی طرح قارچ کوردیپس را روی مواد معدنی کشتی‌ها، گنجشک‌ها و ارواح Destiny به ما نشان داد، این ایده بسیار منطقی شد. کنار هم قرار دادن مواد ارگانیک و غیر ارگانیک شبیه یک رویکرد هماهنگ برای آوردن طراحی الهام گرفته از The Last of Us به دنیای آنها بود. با همکاری نزدیک با تیم Bungie، به ایجاد تم ویژه Cordyceps خود کمک کردیم. از یک ورید مرکزی بزرگ که با خوشه‌های بافت قارچی کوچکتر مخلوط می‌شود و در انتهای پیچک‌ها پخش می‌شود. هنگامی که طرح روی جعبه Ghost قرار گرفت، مجبور شدیم یک عنصر اضافی تخم مرغ عید پاک را به آن اضافه کنیم. این را به بازیکنان واگذار می کنیم تا بفهمند.»

– جاشوا بردلی، طراح ارشد برند، بازاریابی و محصول، Naughty Dog
– اریک پانگیلینان، مدیر هنری، Naughty Dog


ماهی بزرگ بگیر

در Season of the Deep، به قمر زحل تیتان سفر کنید تا کاوش در اقیانوس کشف نشده آن را آغاز کنید. آنها با بررسی آداب و رسوم در بستر دریا، هر هفته عمیق‌تر و عمیق‌تر شیرجه می‌زنند تا انرژی تاریک مورد نیاز برای برقراری ارتباط با موجودی مرموز را که ما کشف کرده‌ایم، بدست آورند. و همه اینها البته با جمع آوری جوایز جدید و قدرتمند.

وقتی از قدرت نگهبان خود استفاده نمی کنید یا وارد ماجراجویی های جدید Season of the Deep نمی شوید، یک سرگرمی جدید در انتظار شماست: یک تجربه ماهیگیری جدید. در حین کاوش در زیر آب، نگهبانان وسایل ماهیگیری را کشف می کنند و با کمک یک دوست قدیمی، چندین نقطه اصلی ماهیگیری در سراسر منظومه شمسی را در جستجوی صید عالی کاوش می کنند. بازیکنان چیزی بیش از یک داستان بلند خوب دریافت می کنند. ماهیگیری به بازیکنان جوایز اضافی می دهد، از جمله زره های فصلی جدید و برگشتی، مواد شاهکار و غیره.

طراح سیستم Bungie گفت: “ماهیگیری به این منظور است که به بازیکنان فرصتی بدهد تا از سرعت پرتنش مبارزه استراحت کنند و مدتی را به استراحت و معاشرت با سایر سرپرستان بگذرانند و در عین حال پاداش دریافت کنند و در برخی از اهداف دیگر خود در این فصل پیشرفت کنند.” کوری ویلیس. ما می‌خواستیم آن را ساده نگه داریم و به سیستم‌های گیم‌پلی موجود برای آشنا کردن آن تکیه کنیم، در حالی که مرزهای نحوه‌ی استفاده از بازیکنان را برای حرکت در آن سیستم‌ها در گذشته جابه‌جا می‌کنیم.»

چه در حال کاوش در اعماق سرد دریاهای متان تایتان باشید، چه شخصیت‌های افسانه‌ای بازی را به نمایش بگذارید، یا صرفاً با افکار خود و یک چوب ماهیگیری معتمد وقت بگذارید، این فصل از بازیکنان Destiny 2 سرگرمی زیادی در انتظار آنها است. بهتر از همه، می‌توانید فوراً شروع کنید زیرا Season of the Deep اکنون در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *