سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
Xbox

یادداشت‌های انتشار Xbox Insider – Alpha (2402.240108-2200)

سلام خودی های ایکس باکس! امروز یک پیش نمایش به روز رسانی جدید ایکس باکس را برای آلفا رینگ منتشر کردیم.

ذکر این نکته ضروری است که برخی از به‌روزرسانی‌های ساخته شده در این نسخه‌های پیش‌نمایش سیستم‌عامل شامل پیشرفت‌هایی در پس‌زمینه است که کیفیت بالا و ساخت پایدار را برای کنسول‌های Xbox تضمین می‌کند. ما همچنان به انتشار این یادداشت‌های انتشار ادامه می‌دهیم، حتی اگر تغییرات قابل توجه رابط کاربری حداقل یا پنهان باشد، به طوری که از زمانی که به‌روزرسانی‌ها برای دستگاه شما در دسترس است مطلع شوید.

جزئیات را می توان در زیر یافت!

جزئیات به روز رسانی سیستم:

  • نسخه سیستم عامل: XB_FLT_2402ZN25398.3402.240108-2200
  • در دسترس: 2:00 بعد از ظهر PT – 10 ژانویه 2024
  • اجباری: 3 بامداد PT – 11 ژانویه 2024

ویژگی ها و تجربیات جدید

خبرهای هیجان انگیزی داریم! کاربران آلفا می توانند در پیش نمایش به روز رسانی ایکس باکس خود انتظار چیز جدیدی را داشته باشند.

کنترلر بی سیم Xbox – کالیبراسیون انگشت شست

برای کاربرانی در ایالات متحده که به طور مستقل برد مدار را در کنترلر بی‌سیم ایکس باکس و کنترلر بی‌سیم Xbox Elite سری 2 تعویض کرده‌اند، یا برای کاربرانی در تمام مناطقی که مشکلات جزئی مربوط به انگشت شست را دارند، اکنون یک ابزار خود کالیبراسیون انگشت شست با هدایت کاربر ارائه می‌کنیم. به اپلیکیشن لوازم جانبی

  • توجه داشته باشید: مقاله پشتیبانی پیوند داده شده در پایان تجربه در حال حاضر در دسترس نیست. این در آینده در دسترس خواهد بود.

اصلاحات گنجانده شده است

با تشکر از همه بازخوردهای عالی Xbox Insiders و کار سخت مهندسان Xbox، ما مشتاقیم اعلام کنیم که اصلاحات زیر با این ساختنی اجرا شده است:

سیستم

  • به روز رسانی های مختلف برای انعکاس صحیح زبان های محلی در سراسر کنسول.

مشکلات شناخته شده

اگرچه ممکن است مشکلات شناخته شده در یادداشت های نسخه قبلی Xbox Insider ذکر شده باشد، اما نادیده گرفته نخواهند شد! با این حال، مهندسان ایکس باکس ممکن است به زمان بیشتری برای یافتن راه حل نیاز داشته باشند. اگر با هر یک از این مشکلات مواجه شدید، توصیه می کنیم دستورالعمل های ارائه شده را دنبال کنید و بازخورد خود را برای ما ارسال کنید برای گزارش مشکل.

سمعی

  • گزارش‌هایی از کاربران دریافت کرده‌ایم که مشکلات پخش متناوب صدا را در داشبورد، بازی‌ها و برنامه‌ها تجربه می‌کنند. اگر مشکل دارید، مطمئن شوید که آخرین به‌روزرسانی‌های میان‌افزار را برای تلویزیون و سایر دستگاه‌ها دارید. اگر مطمئن نیستید، ممکن است لازم باشد برای کمک با سازنده تماس بگیرید.
    • توجه داشته باشید: اگر پس از اعمال آخرین به‌روزرسانی‌های میان‌افزار همچنان با مشکلاتی مواجه می‌شوید، لطفاً بلافاصله بازخورد خود را با استفاده از گزارش مشکل با استفاده از گزینه Reproduce with Advanced Diagnostics ارسال کنید، سپس دسته تجربه کنسول و مشکلات صوتی کنسول را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که ممکن است اطلاعات را درج کرده اید:
      • مشکل از کی شروع شد؟
      • آیا صدا را فقط در بازی/برنامه از دست داده اید یا در صدای سیستم نیز؟
      • آیا با تغییر فرمت صدا مشکل حل می شود؟ اگر بله، قبل و بعد چه قالبی داشتید؟
      • آیا راه اندازی مجدد مشکل را حل می کند؟
      • تنظیمات شما شامل چه مواردی است؟ تجهیزات، چیدمان و غیره
      • و هر گونه اطلاعات اضافی که می توانید برای بازتولید مشکل ارائه دهید.

شبکه سازی

  • ما در حال بررسی گزارش‌های مربوط به مشکلی هستیم که در آن کنسول ممکن است همانطور که انتظار می‌رود هنگام راه‌اندازی به شبکه متصل نشود. اگر این مورد را تجربه کردید، حتماً به محض اینکه می توانید مشکل را با استفاده از گزارش مشکل گزارش دهید.

مثل همیشه حتما استفاده کنید برای گزارش مشکل تا ما را در مورد هر مشکلی که با آن روبرو می شوید به روز نگه دارید. ممکن است نتوانیم به همه سؤالات پاسخ دهیم، اما داده هایی که جمع آوری می کنیم برای یافتن راه حل بسیار مهم است.

بازخورد شما چه می شود؟

اگر یک Xbox Insider هستید که به دنبال پشتیبانی می‌گردید، لطفاً به آن مراجعه کنید subreddit انجمن. مقامات ایکس باکس، ناظران، و سایر افراد داخلی Xbox اینجا هستند تا به شما در رفع نگرانی هایتان کمک کنند.

هنگام ارسال پست به subreddit، لطفاً جدیدترین پست‌ها را بررسی کنید تا ببینید آیا مشکل شما قبلاً ارسال شده یا حل شده است. ما همیشه توصیه می کنیم قبل از ارسال یک موضوع جدید، به موضوعات موجود با همان مشکل اضافه کنید. این به ما کمک می کند تا بهترین پشتیبانی ممکن را به شما ارائه دهیم! همچنین، فراموش نکنید که قبل از پست کردن از “گزارش یک مشکل” استفاده کنید – اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در هر دو مکان به ما در درک بهتر مشکل شما کمک می کند.

امروز از همه Xbox Insider در subreddit تشکر می کنیم و اگر به تازگی به ما ملحق شده اید به انجمن خوش آمدید! ما دوست داریم که آن را به یک مرکز دوستانه و جامعه محور برای گفتگو و حمایت تبدیل شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه Xbox Insider، ما را دنبال کنید توییتر. برای اطلاعات بیشتر در مورد حلقه پیش‌نمایش به‌روزرسانی Xbox، مراقب یادداشت‌های نسخه آینده Xbox Insider باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *