شنبه, جولای 27, 2024
Xbox

ایجاد جهان شوالیه های بانسن – نامه ای عاشقانه به بازی ها و پالپ های مدرسه قدیمی

  • سومین Pixel Pulp استودیوی بازی سازی LCB اکنون در Xbox در دسترس است.
  • تجربه تخیلی تعاملی منحصر به فرد که ترکیبی از پالپ های قرن بیستم با زیبایی شناسی بازی دهه 80 است.
  • ترکیبی جذاب از درام پلیسی مخفی، باورهای ماوراء طبیعی و سفرهای جاده ای در تعقیب گردباد.

شوالیه بانسن سومین Pixel Pulp است که توسط LCB Game Studio منتشر شده است. A Pixel Pulp راه خود ما برای درک داستان های تعاملی است، که سعی می کنیم دو عنصر دوردست مانند روایت های ژانر اوایل قرن بیستم – به اصطلاح “پالپ ها” – و بازی های رایانه ای دهه 80 را با پالت محدودشان کنار هم بیاوریم. با تاریخچه کاملی از امکانات به عنوان یک رسانه.

اما چیزی که ما آن را “پالپ پیکسل” می نامیم فقط نوستالژی نیست. این نگاهی به گذشته ای است که می توانست باشد.

تاریخ شوالیه های بانسن

که در شوالیه بانسن، بازیکنان نقش بولدر را بر عهده می گیرند و با نفوذ به شوالیه های Bahnsen – فرقه ای به رهبری تونی، فروشنده سابق ماشین های دست دوم، ناپدید شدن یکی دیگر از اعضای آژانس را بررسی می کنند. تونی معتقد است که جهنم بر سر ماست و گردبادها کار شیطان هستند. تونی با شوالیه های بهنسن خود، سیرا را برای انجام “جن گیری جاده ای” برای مبارزه با گردبادهای F5 می راند.

مانند تمام پالپ های پیکسل: شوالیه بانسن هدفش ایجاد یک تجربه روایی همهجانبه است که یادآور داستان های منتشر شده در مجلات پالپ از نیمه اول قرن بیستم است – داستان هایی که از رها شدن خواننده خودداری می کنند.

هنر شوالیه های بانسن

نقطه شروع، پالت رنگ کنسول ZX Spectrum بود که به شش رنگ به اضافه سیاه و سفید با دو سطح روشنایی محدود بود. اگرچه پالت در کل می تواند زرق و برق دار به نظر برسد، این بخشی از جذابیت و نوستالژی آن است.

برای ایجاد یک هویت منحصر به فرد برای هر بازی، پالت هر Pixel Pulp را به چند رنگ کاهش دادیم. ما با تکنیک‌های چاپ مجله – ترکیب نقاط کوچک دو رنگ برای ایجاد توهم رنگ سوم – به صورت موازی ترسیم کردیم و می‌خواستیم به آن اثر برسیم.

که در شوالیه بانسنکه بر روی یک پلیس مخفی تمرکز دارد که سعی می کند هر چیزی را که به نظر می رسد مناسب به نظر می رسد را با رنگ قرمز اشباع کند و یک حس دائمی هوشیاری ایجاد کند. ترکیب با سرخابی به تصاویر کیفیتی پر جنب و جوش نئون دهه 80 می دهد که داستان را کاملاً تکمیل می کند.

اسکرین شات BK

تسلیم به شوالیه های بانسن

Pixel Pulps ما از یک سیستم ورودی مبتنی بر انتخاب استفاده می‌کند که فراتر از انتخاب ماجراجویی شما و کنترل بازی‌های کوچک است. که در شوالیه بانسن، این تفاوتی ندارد. این سیستم نه تنها با ژانرهای خاصی از بازی که ما دوست داریم مطابقت دارد، بلکه به ما اجازه می دهد تا با عناصر طراحی بازی مانند زمان، حافظه عضلانی و رفلکس ها آزمایش کنیم. و مانند سایر پالپ های پیکسل ما، شوالیه بانسن شامل یک نوع از یک نفره طراحی شده توسط ما… Cross Solitaire!

زمان در شوالیه های بانسن

زمان عنصر مهمی است که شخصیت جذاب داستان را تقویت می کند. بولدر به عنوان یک عامل نفوذی همیشه در آستانه کشف است و جایی برای صلح باقی نمی گذارد.

با آزمایش رویدادهای سریع، شمارنده‌ها و سایر منابع طراحی بازی، هدف ما این است که انفعال خواندن یک داستان تعاملی را بشکنیم، جایی که زمان معمولاً در سمت بازیکن بازی می‌کند – این دقیقاً یکی از دستاوردهای بازی زمان خواندن است. ..میتونی قفلش رو باز کنی؟

اسکرین شات BK

چه می توانست باشد و چه می توانست باشد

پالپ‌های پیکسل ما – ریشه در روایت‌های پالپ‌مانند، زیبایی‌شناسی پیکسلی یادآور دهه 1980، و سیستم کنترلی که خود را به آزمایش می‌رساند، گویی صنعت بازی‌های ویدیویی قبلاً برخی از شیوه‌های طراحی را کلسیفیک نکرده است – محصول گذشته نیست. ما آرزوی آن را داریم، اما گذشته ای که هنوز در راه است. امیدواریم از کشف جهان کوچک ما لذت ببرید!


ایکس باکس لایو

شوالیه بانسن

بازی‌های گروه کر در سراسر جهان




9.99 دلار

در دنیایی پر از تعصب مذهبی، گردبادهای F5 و فورد سیرا، شما بولدر هستید، یک مامور مخفی. ماموریت شما نفوذ به شوالیه های بانسن است، فرقه ای مرگبار و با یک رهبر مرموز. در این دنیای تاریک و خطرناک، باید عقل خود را در مورد خود حفظ کنید و زنده بمانید تا معمای ناپدید شدن یک دوست قدیمی را حل کنید. شوالیه های بانسن چه کسانی هستند؟ شوالیه های بانسن سریع ترین فرقه در کشور هستند. آنها با تعصب مذهبی و سیراهای پرانرژی، رهبر کاریزماتیک خود تونی را در حالی که جهنم را بر روی زمین آزاد می کنند، دنبال می کنند. اهداف شما چه هستند؟ چرا آنها “جن گیری های مسیری” را انجام می دهند و درباره “معجزات در جاده” غرغر می کنند؟ و برای افزودن به معما، چرا لو هیل، محقق ماوراء الطبیعه را در یک چمدان به دام انداخته اند؟ یک رهبر مرموز، بالاترین مقام شوالیه های بانسن، تونی، یک فروشنده اتومبیل سابق است که موعظه می کند که جهنم در بالا و نه پایین همه ما قرار دارد. مامور کوپرا، یکی از قدیمی ترین دوستان شما در آژانس، در حال تحقیق از او بود. اما اکنون کوپرا از بین رفته است. آیا تونی با ناپدید شدن او ارتباطی دارد؟ یک مامور مخفی فکر می‌کردید همه اینها را در تمام سال‌های حضورتان در آژانس دیده‌اید، اما این مأموریت چیزی متفاوت است، چیزی شخصی، چیزی تاریک‌تر… و شما را می‌ترساند. آیا می توانید آنقدر کنار هم بمانید تا بفهمید چه اتفاقی برای کوپرا افتاده و یک بار برای همیشه تونی و شوالیه های بانسن را شکست دهید؟ پشت هر گوشه و هر مکالمه ای خطراتی نهفته است. فقط باید زنده بمونی! ویژگی‌ها – با روایت‌های غنی و منشعب و تصاویر جوی آن در داستان غوطه‌ور شوید – سرنوشت شخصیت‌ها را در گیم‌پلی سبک «ماجراجویی خودتان انتخاب کنید» تعیین کنید – اعتماد شوالیه‌های بانسن را برای زنده ماندن در تحقیقات به دست آورید – گردآوری اطلاعات بیشتر World of Pixel Pulps – پازل‌های قابل دسترس و شگفت‌انگیز در طول داستان… از جمله بازگشت بازی Solitaire! A Pixel Pulps Adventure Bahnsen Knights یک تجربه مستقل و سومین تجربه از سری ماجراجویی های تعاملی Pixel Pulps است. Pixel Pulps که توسط نویسنده نیکو ساراینتاریس و هنرمند فرناندو مارتینز روپل خلق شده است، متن‌های استثنایی و تصاویر خیره‌کننده را با الهام از داستان‌های پالپ اواسط قرن بیستم و گرافیک‌های کامپیوتری خانگی دهه 80 گرد هم می‌آورد. جلد اول شامل سه بازی است: Mothmen 1966، Varney Lake و Bahnsen Knights. شوالیه‌های Bahnsen، مانند تمام پالپ‌های پیکسل، برای هر کسی که از داستان سرایی خوب لذت می‌برد در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *