جمعه, جولای 26, 2024
Xbox

دنیای ایکس باکس پر از شگفتی ها در Dreamland Solitaire باز می شود

بازی یک نفره سرزمین رویا
Dreamland Solitaire روی Xbox است

بازی یک نفره. برای دوستداران اعتیاد مبتنی بر کارت، گزینه های زیادی در فروشگاه Xbox موجود است. اما چه تعداد از آنها دنیایی از شگفتی را در Dreamland Solitaire باز می کنند؟

Dreamland Solitaire اکنون برای خرید، دانلود، بازی و لذت در Xbox در دسترس است. این بازی از تیم‌های ChiliDog Interactive و Alawar Entertainment می‌آید و قابل بازی بر روی Xbox One و Xbox Series X|S است.

یک تجربه جدید یک نفره با پیچ و تاب

با قیمت 4.99 پوند، این یک راه بسیار مقرون به صرفه برای شرکت در سرگرمی است که Solitaire با پیچ و تاب ارائه می دهد. می بینید، جادو در انتظار شماست، زیرا در سفری بی نظیر از بازی با ورق، در راه خود از طریق انواع تخته های پازل می جنگید.

تمرکز و هدف اصلی در اینجا هنوز هم پاک کردن کارت ها یک به یک است. اما نکته برجسته در کشف صحنه های نقاشی شده با دست است که مناظر خارق العاده ای را ارائه می دهند. ما قول آرامش، سرگرمی و قول یک نفره را می دهیم. ما مطمئن نیستیم که دلیل خوبی برای حذف بازی Dreamland Solitaire در Xbox وجود داشته باشد.

البته، مگر اینکه هنوز در حال کار کردن با امکانات بازی با ورق گسترده ای باشید که بازی های منتشر شده قبلی در اختیار شما قرار می دهند. مجموعه بازی یک نفره نهایی.

را فروشگاه Xbox دانلود Dreamland Solitaire را ارائه می دهد این چیزی است که شما نیاز دارید. اگر تصمیم به خرید آن دارید به ما اطلاع دهید.

توضیحات بازی Dreamland Solitaire

به دنیای شگفت انگیز فرار کنید و از یک پیچ و تاب جادویی در بازی یک نفره کلاسیک لذت ببرید! برای پاک کردن تخته‌های پازل که هوشمندانه طراحی شده‌اند، به سادگی یک کارت از بالای کارت قرعه‌کشی خود به بالا یا پایین بازی کنید. با حذف کارت ها، به تدریج صحنه های نقاشی شده با دست را از یک قلمرو فانتزی زیبا کشف خواهید کرد. امروز Dreamland Solitaire را بازی کنید و سفر آرامش و سرگرمی را آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *