شنبه, جولای 27, 2024
Xbox

نقد سرباز شجاع – Invasion of Cyborgs

ما هر چیزی جز شجاع بودیم سرباز شجاع – تهاجم سایبورگ ها. دلیلش این نیست که سختی به ما لگد زد. اگر هر چیزی، آن را نسبتا ساده است. به این دلیل که “بهترین” راه برای پخش آن نیز کندترین به نظر می رسید. دشمنان نتوانستند تا آنجا که ما می توانستیم شلیک کنند، بنابراین ما بیشتر وقت خود را صرف یافتن نقطه بهینه برای آسیب رساندن به آنها کردیم و نتوانستند به ما آسیب برسانند. از نظر فنی ممکن است یک بازی دویدن و تفنگ باشد، اما ما آن را به عنوان یک بازی نوک پا و اسلحه بازی کردیم.

اگرچه این ساده‌ترین راه برای بازی سرباز شجاع – تهاجم سایبورگ‌ها است، اما کمترین لذت را نیز دارد. پس مثل ما نباش درست پخشش کن زیرا اگر این کار را انجام دهید، ممکن است Brave Soldier – Invasion of Cyborgs متنوع ترین بازی نباشد، اما جذابیت کافی برای نگه داشتن شما تا انتها دارد.

به عنوان یک سرباز شجاع بدوید و شلیک کنید

طرح مجموعه ای از تکه های دور ریخته شده است که عنوان بهتر از ما خلاصه می شود. همه اینها فقط بهانه ای است برای پرتاب شما به سی سطح از اقدام سریع و نه چندان چالش برانگیز.

به عنوان یک سرباز شجاع عنوان، شما توانایی حرکت، پرش و تیراندازی را دارید. همین: در حال حاضر روی آنتن نیست مگامن بازگشت به مرکز کار دشمنان باید چند ضربه بزنند، بنابراین منتظر لحظه مناسب برای شروع شلیک باشید، امیدواریم قبل از اینکه بچرخند و شلیک کنند، بتوانید به اندازه کافی گلوله ها را فرود بیاورید. در میان گروه دشمن دشمنانی هستند که می دوند، آنهایی که گلوله شلیک می کنند، آنهایی که سه گلوله تقسیم می کنند، برج هایی که هر حرکت شما را ردیابی می کنند، برجک های خانگی و غیره هستند. دشمنان همگی بسیار شبیه به هم هستند، اما حداقل حالت های حمله متفاوتی دارند.

کمی سرگرم کننده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. همه چیز به خوبی روغن کاری شده است و برای یک بازی راحت به خوبی به هم پیچیده شده است. سطوح چیزی بیشتر از سکوی متحرک عجیب و غریب یا یک سری طناب های آویزان برای افتادن ارائه نمی دهند، اما – باز هم – آنها به اندازه کافی توجه را جلب می کنند و هرگز انجام نمی دهند. کاملا بیش از حد بارگیری کنید اما تأکید واقعاً روی “فقط کافی” است. هیچ کس در مورد کیفیت سرباز شجاع – تهاجم سایبورگ ها هیاهو نخواهد کرد. اساسا، می تواند بسیار متوسط ​​باشد.

نقد و بررسی
یا بنشین و از دور شلیک کن…

با این حال، لمس های خوبی وجود دارد که همه آنها را تهدید به ارتقای کل می کند. دشمنان قدرت‌آپ‌ها را رها می‌کنند، و اینها گلوله‌های سه طرفه، تفنگی که به صورت مارپیچ گسترده شلیک می‌کند، و یک سلاح یک ضربه‌ای که ما را به جهان بازگرداند، به ما دادند. سلاح طلایی چشم طلایی، در میان دیگران. آنها عالی هستند تا زمانی که آنها را از دست ندهید، که متأسفانه اغلب اتفاق می افتد. در حین استفاده از این سلاح ها یک بار ضربه بزنید و آنها ناپدید خواهند شد و ضربه خوردن در بازی Brave Soldier – Invasion of Cyborgs یک اتفاق روزمره است. دلیلی وجود دارد که ده نکته سلامتی دارید. اما پاور آپ بگیرید نیست آنقدر رایج است که ما باید حدود یک دهم از بازی را با فعال کردن پاور آپ ها سپری کرده باشیم، و این مقدار به ندرت حدود نه دهم بود.

بشکه های انفجاری همه جا در Brave Soldier – Invasion of Cyborgs وجود دارد. وقتی منتظر هستید تا دشمنان خود را در کنار شما قرار دهند، سناریوهای خوبی ایجاد می کند. واکنش های زنجیره ای می تواند تهدید را از بین ببرد و این احساس خوبی است. ما بیشتر از اینها یا حداقل انواع بشکه های بیشتری را دوست داشتیم. به کلیشه متمایل شوید.

و سپس سه رئیس، یک گولم، یک گوریل و یک سایبورگ هستند که برای اضافه کردن مقداری ادویه ظاهر می شوند. آنها مشکلی ندارند، چند فازی هستند و نقاط ضعف واضحی دارند که می توانید از آنها سوء استفاده کنید. باس‌ها تنها زمانی هستند که می‌توانید یک حمله ویژه با شلیک Y انجام دهید که نوار سلامتی آن‌ها را یک سوم تخلیه می‌کند. حس خوبی است.

نقد و بررسی
آیا می توانید CYBORG GOLEM را شکست دهید؟

اما همه اینها فقط یک ذره طعم است، در حالی که سرباز شجاع – تهاجم سایبورگ ها به مقدار زیادی از آن نیاز داشت. سطوح بسیار شبیه به هم هستند، دشمنان شبیه به هم هستند، و قدرت‌آپ‌ها هرگز آنقدر طول نمی‌کشند که نبرد را متفاوت جلوه دهد. نتیجه به خودی خود کمی بیش از حد یکنواخت است. ما امیدوار بودیم که چیزی سرباز شجاع – تهاجم سایبورگ ها را تکان دهد و کمی شور و شوق به آن بدهد. رئیسان و بشکه های انفجاری تلاش کردند، اما هرگز کافی نبود.

شاید اشتباه متوجه شدیم شاید ما بازی Find the Range Sweet Spot را انجام می‌دادیم نه به این دلیل که می‌خواستیم بازی را متوقف کنیم، بلکه به این دلیل که حواسمان پرت بود و به دنبال کارهای دیگری بودیم. و این در Brave Soldier – Invasion of Cyborgs است. به‌عنوان یک تیرانداز دونده، هرگز آنقدر علاقه‌مند نشد که ما را از دنده‌های پایین‌تر بیرون بکشد. ما کمتر سرباز شجاع بودیم تا آنهایی که خسته بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *