شنبه, جولای 27, 2024
Xbox

چگونه استایل ردفال و استارفیلد در یک جشن مد واقعی به پایان رسید

خلاصه

  • Bethesda Softworks با فروشگاه مد ELLE همکاری کرده است تا دو لباس منحصر به فرد با الهام از Redfall و Starfield ارائه دهد.
  • دانشجویان طراحی اینگرید نوربرگ و لین هرماندر طرح هایی را خلق کردند که در ELLE Gala 2023 در سوئد به نمایش درآمدند.
  • ما از هر دو طراح در مورد طرح هایشان و نظراتشان در مورد مد در بازی پرسیدیم

سبک بازی ده ها سال است که وجود داشته است – از کلاه ایمنی امضا شده Master Chief Mark IV تا سبک های swashbuckling در Sea of ​​Thieves. با گذشت زمان، شکل‌های مدرن‌تر و بازتر بیان زیبایی‌شناختی راه خود را به بازی‌ها باز کرده‌اند، از طریق مسیر خالقان شخصیت‌های سفارشی یا پوسته‌های کلکسیونی. آنچه روی بدن مجازی خود می‌پوشیم، اگر نه بیشتر از آنچه روی خودمان می‌پوشانیم، اکنون اهمیت دارد.

بازی‌ها همچنین می‌توانند الهام‌بخش لباس‌های دنیای واقعی باشند، و این به طرز هوشمندانه‌ای در نمایشگاه ELLE Gala امسال که در استکهلم برگزار شد به نمایش گذاشته شد. به عنوان بخشی از نمایش با مشارکت Bethesda، دو لباس منحصر به فرد با الهام از عناوین آینده روی فرش قرمز به نمایش درآمد. هر دو لباس به طور خاص برای این رویداد ایجاد شده اند و طرح های منحصر به فردی هستند که در هیچ جای دیگری موجود نیستند.

از چپ به راست: BELL در Redfall در کنار طراح Ingrid Norberg، Yaegar در Starfield در کنار طراح Linn Hermander ظاهر می‌شوند. عکس: Suie Le

طراحان Ingrid Norberg و Linn Hermander این فرصت را داشتند که ظاهرهایی را با الهام از Redfall و Starfield ایجاد کنند. نوربرگ لباسی شیک و در عین حال زیبا با الهام از دنیای پسا آخرالزمانی ردفال طراحی کرد، در حالی که هرماندر یک زیبایی شناسی فضایی سبک قدیمی را انتخاب کرد که شبیه حالات بین ستاره ای استارفیلد است.

ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که طرح های مفهومی اصلی این دو طرح را دیدیم و توانستیم از طراحان در مورد الهامات آنها، فرآیندهای کاری آنها و آنچه آنها در مورد این همکاری شگفت انگیز بین ELLE و Xbox بیشتر دوست داشتند بپرسیم.

بانوی قرمزپوش (پاییز)

برای طراحی Redfall، طراح اینگرید نوربرگ رویکردی نه چندان سنتی را در پیش گرفت و در عین حال که ظاهر فرش قرمز کلاسیک GALA را حفظ کرد، سبک گران‌تر را انتخاب کرد.

نوربرگ می‌گوید: «من به سبک خیابانی هیپ هاپ معتاد بودم که یک آخرالزمان به آن ضربه خورد. رنگ‌ها در سایه‌هایشان شفاف و در عین حال کثیف هستند که احساس خوبی از گرگ و میش دائمی ایجاد می‌کند.

طرح اصلی نوربرگ در کنار هنرمند BELL در ظاهر تمام شده Redfall

همانطور که نشان داده شده است، این لباس شامل یک هودی معمولی بنفش تیره با کمربندهایی به سبک نظامی است که روی آن ضربدری شده اند. نیمه پایینی شلوار جین سرمه ای است که پوشیده و فرسوده است و جوراب شلواری توری از میان شکاف ها به چشم می خورد. این مجموعه با یک دامن خاکی، با یک پاپیون جداشدنی که از طریق یک زیپ معمولی بسته می شود، به هم متصل می شود.

نوربرگ تلاش کرده است تا محیط ردفال را از طریق طراحی منتقل کند و توضیح دهد که این طرح توسط زنی از یک پیشینه مدرن، کارگر و معاصر حمل شده است و به دنیایی سوق داده شده است که در آن بقا در اولویت است.

نوربرگ توضیح می‌دهد: «من فکر می‌کنم با شکسته شدن، طراحی مجدد و ویژگی‌های جدید لباس، ظاهر تکامل یافته است. عناصر کاربردی مانند زیپ و سگک در مقایسه با هودی بنفش و شلوار جین تبدیل به یک متقاطع بین لباس های نظامی و خیابانی می شوند.

«اما نمی‌توانستم فراموش کنم که داشتم کاری انجام می‌دادم که در یک گالا مؤثر باشد. دامنی آمد که سمتی بلندتر دارد. این تکان دادن سر کوچک من بود.»

استفاده از پارچه‌های جدید به صرفه‌ترین راه برای ایجاد این لباس بوده است – و نوربرگ به ما می‌گوید که زمان در این پروژه مهم بود. با این حال، استفاده از مواد کاملاً جدید، حال و هوای بازیافتی و آخرالزمانی مورد نظر نوربرگ را ایجاد نکرد، بنابراین آنها مجبور بودند خلاقیت به خرج دهند.

آنها می افزایند: «به دلایل زیست محیطی ترجیح می دهم با مواد بازیافتی کار کنم. تنها کار عاقلانه این بود که جلوی یک فیلم خوب بنشینید و چند شلوار و شلوار جین دست دوم باری کهنه را پاره کنید.

نوربرگ امیدوار است که مد در بازی های ویدیویی به یک رسانه خلاق اضافی برای طراحان تبدیل شود.

آنها می‌گویند: «مد سرگرم‌کننده است و مردم ممکن است راه‌های بیشتری برای ارتباط با بازی‌ها و جهان‌های مختلف پیدا کنند که فرار فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند». حضور Xbox و Bethesda در مراسم راه اندازی ELLE Gala با این ظاهر، حرکتی هوشمندانه و سرگرم کننده است که امیدوارم در آینده بیشتر انجام شود!

شیطان ناسا را ​​می پوشد

برای لباس استارفیلد، طراح لین هرماندر توضیح می دهد که او به سرعت از روند مد فضایی که در دهه 1960 شکوفا شد، الهام گرفت، که عناصر یکپارچهسازی با سیستمعامل و آینده نگری را ترکیب می کرد. طراحی استارفیلد که به عنوان “پانک ناسا” توصیف می شود، ظاهر کلاسیک فضایی را با احساسی متلاطم و جسورانه ترکیب می کند.

طرح اصلی هرماندر در کنار هنرمند یاگار در نمای تمام شده استارفیلد

هرماندر توضیح می‌دهد: «برای من مهم بود که ظاهر شبیه یک لباس نباشد. “با وجود اینکه کاسکو فوق العاده جالب است، می خواستم تاکید کنم که می توانید مد و بازی را با هم ترکیب کنید. این دو به راحتی به دنیاهای کاملاً متفاوتی تبدیل می شوند، اما یکی مجبور نیست دیگری را کنار بگذارد.

من می‌خواستم چیزی بسازم که احساس خنک و مد داشته باشد و در عین حال ارتباط واضحی با استارفیلد داشته باشد.»

این لباس از دو قسمت تشکیل شده است. این لباس دارای نیمه بالایی بدون آستین با یقه بلند و دو برش نامتقارن در سمت چپ است. جلوی لباس تا روی زانو بسته شده است، شبیه دامن مینی، در حالی که پشت و پهلوها بلندتر هستند. پالت رنگ ترکیبی از آبی و خاکستری غنی است که از “منظره فضا از طریق پنجره یک سفینه فضایی محبوب” الهام گرفته شده است.

آن را با یک کت همسان که از لباس فضایی پوشیده شده توسط اعضای Constellation در استارفیلد الهام گرفته شده است.

هرماندر می‌گوید: من می‌خواستم چیزی بسازم که احساس محافظ داشته باشد، بنابراین کت آستردار و بسیار بزرگ است. “قرار است که پوشنده را بپوشاند، همانطور که لباس فضایی فضانورد را در بر می گیرد.”

به گفته هرماندر، فرآیند طراحی بدون چالش نبود. استارفیلد یک جهان جدید است که از منابع بسیاری الهام می گیرد

هرمان به ما می گوید: «این همیشه یک چالش است که رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. استارفیلد یک دنیای کاملاً جدید با الهامات بسیار است و وقتی چیزی شبیه به این می سازید واقعاً می خواهید که درست باشد. همه چیز از انتخاب مواد گرفته تا تناسب و لوازم جانبی بارها مورد توجه قرار گرفته است. اما با تشکر از همه دست اندرکاران، این همکاری بسیار آرام پیش رفت!»

هرماندر می‌گوید تعامل بین صنعت بازی و مد در طول این پروژه کاملاً فوق‌العاده بوده است، و اضافه می‌کند که شانس کار با چنین شرکت‌های بزرگی در اوایل کار برای بسیاری فقط یک رویا است.

آنها می گویند: «این واقعاً چشمان من را به این موضوع باز کرد که همکاری های بین صنعتی چقدر مفید است. راه های زیادی برای ابراز خلاقیت وجود دارد و درست است که سرمان را کنار هم بگذاریم.

Redfall در 2 می برای Xbox Series X|S و PC عرضه می شود. Starfield در تاریخ 6 سپتامبر به طور انحصاری برای Xbox Series X|S و PC عرضه می شود. هر دو بازی را در روز اول با Xbox Game Pass و PC Game Pass بازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *