جمعه, می 3, 2024
Xbox

این امتیاز سلاح Destiny 2 خراب است. در اینجا نحوه سوء استفاده از آن آورده شده است

چه چیزی میخواهید بدانید

  • بازیکنان Destiny 2 یک اشکال با امتیاز سلاح Vorpal کشف کرده‌اند که باعث می‌شود انواع خاصی از آسیب‌ها در طول زمان (DOT) برای همیشه در هنگام تغییر به سلاح با این امتیاز باقی بماند.
  • هر دو Osteo Striga Poison و Strand Unravel با این اشکال کار می کنند و با هم انباشته می شوند.
  • Vorpal Weapon همچنین تعامل مفیدی با امتیاز Lightbulb دارد. در حالی که با Vorpal تجهیزات را در دست دارید، دشمنانی که در حال مرگ بر روی Scorch DOT درخشان هستند، بدون توجه به اینکه 100 پشته Scorch داشتند یا نه، با انفجارهای مرگبار منفجر می شوند.
  • جدای از Raid Boss، تنها دشمنانی که این مشکل نمی تواند به راحتی بکشد، Overload Champions (آنها خیلی سریع بهبود می یابند) و Barrier Champions (اگر سریعاً آنها را نشکنید، سپر آنها مشکل را متوقف می کند).

در حالی که امتیازات اسلحه Destiny 2 در گذشته دارای اشکالاتی بوده است، اثرات حاصله معمولاً به درد بازیکنان نمی‌خورد. با این حال، برای یک بار هم که شده، اینطور نیست، زیرا در حال حاضر یک باگ وجود دارد که بر امتیاز PvE محبوب تأثیر می‌گذارد که اشکال مختلف محتوای دشوار را به یک نسیم مطلق تبدیل می‌کند.

این امتیاز سلاح Vorpal است، و به طرز عجیبی، اشکالی که بر آن تأثیر می‌گذارد هیچ ارتباطی با آسیب‌دیدگی که هنگام شلیک به وسیله نقلیه، قهرمان، رئیس یا نگهبان با Super آن ایجاد می‌کند، ندارد. در عوض، این قابلیت را دارد که انواع خاصی از آسیب ها را در طول زمان بشکند (DOT) و یا آنها را برای همیشه دوام بیاورد یا عملکرد آنها را در هنگام برخورد با آن آسیب افزایش دهد و سپس یک سلاح Vorpal Weapon را بیرون بکشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *